02-26-2016, 06:28 PM
Е вече мога да кажа с чиста съвест :
Здравейте колеги !
И така, от днес вече официално съм (сме, семейството) собственик на Volvo XC 70 Summum, 2006-та, 2.5 бензин, ръчка, 122 000 км.
Истината е, че това не беше първия ми избор, да не кажа, че до преди 3 дни изобщо не мислех, че ще карам точно такава кола.
Ще си позволя а разкажа историята, за да се сближим, така да се каже
Преди карах Рено Клио 3, 1.6 бензин, 2009, "Night and Day" (фабрично тунинговано, да изглежда като спорт, +още някои неща)
Въпреки някои очаквания, колата беше достатъчно просторна, за да събере двама възрастни, две деца, два каяка , две палатки и пълно къмпинг оборудване.
Есента обаче, ми се роди 3-то дете и Реното нямаше как да се разтегне повече. Първо реших да се кача на Рено Гранд Еспейс, но се оказа, че тази модификация има само 2 читави двигателя (2.0 бензин и 2.0 дизел). И двата на практика неоткриваеми. След като се нахендрих няколко пъти на "нов внос от Швейцария на 80 х. км. ", които след проверка при моите приятели в Рено се оказа, е са на 280 х., се отказах от този вариант.
После минах на Nisan Patfinder, но там освен горните "тарикатлъци" се оказа, че не са особено надлежни + още един куп проблеми.
След това започнах да гледам за Субару Легаси, ударих чертата още първия ден. Минах на Аутбек,- сама по себе си не лоша кола, но нещо нямаше химия.
Така стигнах до Volvo XC 70 . Четох доста за този автомобил. В това число изчетох и целия форум за Крос кънтри. Реших да си търся Volvo XC 70, дизел, автомат, след 2006-та.
Обиколих всички коли, които се продават в София и съседните областти - Скръб, скръб, скръб. След последната (горублянаска), направо ми се прииска да скоча ... от леглото
Позвъних и тези в страната, но продавачите не ми звучаха убедително по телефона и прецених, че не си заслужава да си губя времето да обикалям.
В пълното си отчаяние ми хрумна една мисъл. Отчасти вдъхновена от вас (форума) Реших да говоря с с приемчиците на МП, тъй като през тях минават всички коли и има вероятност да знаят или да забележат се появи нещо интересно. И така този понеделник цъфнах в МП. Попаднах на Дидо. Първото ми впечатление бе, че е много приятен човек. Записа си какво търся и се разделихме.
За моя изненада ми се обади още на другия ден сутринта. Вика ми: "Имам една кола за теб, обаче е бензин ръчка." Малко се учудих - "Ама аз търся дизел автоматик!" Дидо обаче ми вика - "ти ела да я видиш и пак ще си говорим".
Така и направих. Ще избързам малко напред и ще пропусна някои ненужни подробности.
Беше си любов от пръв поглед. Още като я видях разбрах, че е моята кола. Тъмнобежов салон, с тъмнокафяви кожени седалки (всичко като ново), махагонов волан, 7 седалки, теглич Тюле и т.н. и т.н. От екстрите няма само навигация и люк, но те и без това не са ми нужни.
Колата е била собственост на Търговска лига. Карал я някой от големите шефове. Пълна сервизна история. Човека е сменял масло и консумативи на 10 000 км.... всичко както си му е редът.
Като е стигнал 100 х. я е върнал, за да вземе друга, а тази я е взел на вътрешно-фирмен лизинг един от служителите. За 2 години й е навъртял 20 000 км. Излишно е да казвам, че като служител е ползвал отстъпки и всичко е правено в МП.
Единствената забележка е, че телефона не разпознава СИМ картата, но се надявам, че това е поправимо. Макар, че за мен телефонът изобщо не е от значение, но след като го има е добре да работи.
И така, след като уредихме документалните подробности с МП (които официално се водеха собственици), днес взехме колата.
Реших да направим един тест драйв с максимално разнообразие от пътни условия. Най-добрия вариант ми се стори София-Своге-Мездра-Ботевград-София - има си всичко, завои, второстепенни, третостепенни пътища и магистрала.
Току що се прибрахме.....
Е, нямам думи. Все още преливам от емоции. Сякаш до сега никога не бях карал кола
Много се радвам (поне засега), че съдбата ми помогна да направя този избор.
:mrgreen:
Здравейте колеги !
И така, от днес вече официално съм (сме, семейството) собственик на Volvo XC 70 Summum, 2006-та, 2.5 бензин, ръчка, 122 000 км.
Истината е, че това не беше първия ми избор, да не кажа, че до преди 3 дни изобщо не мислех, че ще карам точно такава кола.
Ще си позволя а разкажа историята, за да се сближим, така да се каже
Преди карах Рено Клио 3, 1.6 бензин, 2009, "Night and Day" (фабрично тунинговано, да изглежда като спорт, +още някои неща)
Въпреки някои очаквания, колата беше достатъчно просторна, за да събере двама възрастни, две деца, два каяка , две палатки и пълно къмпинг оборудване.
Есента обаче, ми се роди 3-то дете и Реното нямаше как да се разтегне повече. Първо реших да се кача на Рено Гранд Еспейс, но се оказа, че тази модификация има само 2 читави двигателя (2.0 бензин и 2.0 дизел). И двата на практика неоткриваеми. След като се нахендрих няколко пъти на "нов внос от Швейцария на 80 х. км. ", които след проверка при моите приятели в Рено се оказа, е са на 280 х., се отказах от този вариант.
После минах на Nisan Patfinder, но там освен горните "тарикатлъци" се оказа, че не са особено надлежни + още един куп проблеми.
След това започнах да гледам за Субару Легаси, ударих чертата още първия ден. Минах на Аутбек,- сама по себе си не лоша кола, но нещо нямаше химия.
Така стигнах до Volvo XC 70 . Четох доста за този автомобил. В това число изчетох и целия форум за Крос кънтри. Реших да си търся Volvo XC 70, дизел, автомат, след 2006-та.
Обиколих всички коли, които се продават в София и съседните областти - Скръб, скръб, скръб. След последната (горублянаска), направо ми се прииска да скоча ... от леглото
Позвъних и тези в страната, но продавачите не ми звучаха убедително по телефона и прецених, че не си заслужава да си губя времето да обикалям.
В пълното си отчаяние ми хрумна една мисъл. Отчасти вдъхновена от вас (форума) Реших да говоря с с приемчиците на МП, тъй като през тях минават всички коли и има вероятност да знаят или да забележат се появи нещо интересно. И така този понеделник цъфнах в МП. Попаднах на Дидо. Първото ми впечатление бе, че е много приятен човек. Записа си какво търся и се разделихме.
За моя изненада ми се обади още на другия ден сутринта. Вика ми: "Имам една кола за теб, обаче е бензин ръчка." Малко се учудих - "Ама аз търся дизел автоматик!" Дидо обаче ми вика - "ти ела да я видиш и пак ще си говорим".
Така и направих. Ще избързам малко напред и ще пропусна някои ненужни подробности.
Беше си любов от пръв поглед. Още като я видях разбрах, че е моята кола. Тъмнобежов салон, с тъмнокафяви кожени седалки (всичко като ново), махагонов волан, 7 седалки, теглич Тюле и т.н. и т.н. От екстрите няма само навигация и люк, но те и без това не са ми нужни.
Колата е била собственост на Търговска лига. Карал я някой от големите шефове. Пълна сервизна история. Човека е сменял масло и консумативи на 10 000 км.... всичко както си му е редът.
Като е стигнал 100 х. я е върнал, за да вземе друга, а тази я е взел на вътрешно-фирмен лизинг един от служителите. За 2 години й е навъртял 20 000 км. Излишно е да казвам, че като служител е ползвал отстъпки и всичко е правено в МП.
Единствената забележка е, че телефона не разпознава СИМ картата, но се надявам, че това е поправимо. Макар, че за мен телефонът изобщо не е от значение, но след като го има е добре да работи.
И така, след като уредихме документалните подробности с МП (които официално се водеха собственици), днес взехме колата.
Реших да направим един тест драйв с максимално разнообразие от пътни условия. Най-добрия вариант ми се стори София-Своге-Мездра-Ботевград-София - има си всичко, завои, второстепенни, третостепенни пътища и магистрала.
Току що се прибрахме.....
Е, нямам думи. Все още преливам от емоции. Сякаш до сега никога не бях карал кола
Много се радвам (поне засега), че съдбата ми помогна да направя този избор.
:mrgreen: