Волво Клуб - България

Full Version: Етапи на фейслифт при XC60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте Колеги,

Нов съм във форума, но се опитах да прочета каквото мога за Волво ХС60.
Насочил съм се към него, но ме интересуват няколко неща около фейслифт-промените, а по-специално тези до преди големия фейс от 2014.
По-точно каквото ме интересува и което съм забелязал, но моля да ме поправите/допълните Smile
1) Волана с металната рамка, след 2010 година ли тръгва, или е опция и от по-ранните години. 2009 например е само с пластмасова централната част.
2) Навигационната система кога претърпява ъпдейт и той какво включва? По-добра резолюция(знаете ли какви са преди/след?), по-бърз процесор, управление от централното табло, а не от волана отстрани?
3) Централната конзола също се променя малко, 2011 или 2012, става по друг начин, малко по-красива е.
4) Скоростния лост при автоматика става ала големия фейс от 2014, но това е около 2013 мисля?
5) Автомата на Aisin претърпява ли някакви подобрения?
6) Има ли други интересни промени в периода 2010-2012 например Smile

Също така ми се иска 5 цилиндровите дизели D5. Като този 185 коня го дават да ускорява до 100 за 10,9 сек, а 205 коня за 8,9 сек. Което си е 2 секунди... изглежда доста-голяма разлика. Не, че 0-100 е най-важното, но явно ще има разлика и във междините ускорявания при изпреварване, където колкото повече, толкова повече Smile Но чак ми е странно как 20 коня правят 2 секунди разлика. Но може би защото 185 е с една турбина, а 205(215) със двойно турбо.... не знам.

Ето и 2 оферти, който съм загледал:
1) ТОВА Е КОЛАТА... почти Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21454498491640155&slink=d4fcb7">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d4fcb7</a><!-- m -->
С доста екстри, почти всички асистиращи системи, 205 коня двигателя и 175к километри. Салона изглежда свеж, все едно леко го е пребоядисал, волана е с металната рамка, което много ми харесва... Само дето е от автокъща, в която няма автомобили над този километраж Smile И така не ми се купува от джамбази, чеее... Sad
Вашето мнение ще ми е интересно Smile

2) По-истинската оферта:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21452107904458101&slink=d4fcb7">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d4fcb7</a><!-- m -->
Но този цвят не ми е любимия, асистиращите системи са на минимум(не, че това ми е топ изискване), но и волана е само с пластмаса в централната част, 185 коня двигателя... ох, малко ми идват в повече нещата Sad Като че ли най-много двигателя ми се иска да е по-пъргав.

Благодаря за отговорите!
Първата оферта си е заминала вече.
За някои от междинните промени, които споменавате, имайте предвид, че от лятото на всяка година (мисля, че от май или юни) колите са със спецификации на модела от следващата година. В смисъл, кола произведена юли 2013, реално се води модел 2014 г. Заради това е и разликата в скоростния лост, който сте забелязали за коли от 2013 г.
За този волан, съм сигурен, че го има от 2011 (моделна) г.
Аз съм с Aisin на S80 и съм доволен. Това, което сте прочел за автоматиците, мисля, че не е релевантно за тези кутии.
За секундите ускорение, нали сравнявате еднакви модели, т.е. не такива с предно с такива със 4х4?
Като други промени се сещам за LED задни светлини и City Safety, което май ставаше базово оборудване след някоя година, ама коя - не помня Smile

П.П. Цветът на обява 2 наистина е ... интересен...
Здрасти колега,

За ускоренията - сравнявах
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volvo/13660/Volvo-XC60-Summum-D5-AWD-Aut.html">http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... D-Aut.html</a><!-- m -->
и линк от мобилето, защото в горния линк го няма 185к мотора:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://bg.autodata24.com/volvo/xc60/xc60/24d-awd-163-hp-geartronic/details">https://bg.autodata24.com/volvo/xc60/xc ... ic/details</a><!-- m -->
На линка от мобилето пише Geartronic, което си мисля, че е Автомата... че там няма AUT.

Сега проверих и на 3-то място , в catalog.auto.ru
<!-- m --><a class="postlink" href="https://auto.ru/cars/volvo/xc60/i/group-offroad_5d/?search%5Bphoto%5D%5B1%5D=true&search%5Bstate%5D=1&search%5Bcustom%5D=1&search%5Bgeo_region%5D=0&show_sales=1">https://auto.ru/cars/volvo/xc60/i/group ... ow_sales=1</a><!-- m -->
Където излизат 8,9с и 9,9с 2-та мотора. Което е малко по-реално като за 20 коня разлика.

А някой карал ли е и 2-та мотора? Как е усещането с 1 турбо и 2 турбини? Има ли по-малко турбо дупка, по-приятно усещане за "дърпане" ? Разликата в НМ-тата е само 20, което също е малко Smile 400 и 420.

А също така, някой може ли да ми каже какво включва R-Design? Окачването е по-твърдо - но това само различни амортесьори/пружини ли включва, или има нещо повече? И моле ли да се монтира R окачване на ХС60 със станадатно? Някой ако случайно знае цена за смянаSmile
Случайно да има и по-големи спирачни дискове, или са еднакви на всички модели - тук по спецификации гледам 328 на 302.
niksvolvo Wrote:Здрасти колега,

За ускоренията - сравнявах
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volvo/13660/Volvo-XC60-Summum-D5-AWD-Aut.html">http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... D-Aut.html</a><!-- m -->
и линк от мобилето, защото в горния линк го няма 185к мотора:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://bg.autodata24.com/volvo/xc60/xc60/24d-awd-163-hp-geartronic/details">https://bg.autodata24.com/volvo/xc60/xc ... ic/details</a><!-- m -->
На линка от мобилето пише Geartronic, което си мисля, че е Автомата... че там няма AUT.

Сега проверих и на 3-то място , в catalog.auto.ru
<!-- m --><a class="postlink" href="https://auto.ru/cars/volvo/xc60/i/group-offroad_5d/?search%5Bphoto%5D%5B1%5D=true&search%5Bstate%5D=1&search%5Bcustom%5D=1&search%5Bgeo_region%5D=0&show_sales=1">https://auto.ru/cars/volvo/xc60/i/group ... ow_sales=1</a><!-- m -->
Където излизат 8,9с и 9,9с 2-та мотора. Което е малко по-реално като за 20 коня разлика.

А някой карал ли е и 2-та мотора? Как е усещането с 1 турбо и 2 турбини? Има ли по-малко турбо дупка, по-приятно усещане за "дърпане" ? Разликата в НМ-тата е само 20, което също е малко Smile 400 и 420.

А също така, някой може ли да ми каже какво включва R-Design? Окачването е по-твърдо - но това само различни амортесьори/пружини ли включва, или има нещо повече? И моле ли да се монтира R окачване на ХС60 със станадатно? Някой ако случайно знае цена за смянаSmile
Случайно да има и по-големи спирачни дискове, или са еднакви на всички модели - тук по спецификации гледам 328 на 302.

Карал съм 215коньовото, бива ускорява си доволно, но не е нещо впечатляващо - е колата беше на 1300км и е много възможно компа да я ограничава по мощност.
R дизайн има доста различия спрямо нормалното.
1 По твърдо окачване - друса повече.
2. Външен вид
3. Седалки - доста по удобни са от нормалните.
4. Волан
и сигурно още една торба неща които не съм забелязал.
О да, и седалките са малко по-различни. Като гледах снимки наистина изглеждат по-удобни. Което си е много хубаво нещо.

А за окачването - да, сигурно ще друса повече, но се надявам и колата да бъде по-стабилна и децата да не получават морска болест от люшкане по пътища тип София - Велинград/Банско/Боровец/Пампорово... Но надявам се децата да не се будят от всяко друскане (както са ми казвали при БМВ Х3 например). Но Х3-ката е доооста стабилна по завойчета.

А ретрофит на окачването надявам се е възможно, или? Някаква идея и колко $$$ струва Smile
Освен окачването няма нищо чувствително различно. Всичко останало са визуални неща, както Tisho e казал. Сребристи лайсни, прагове, релси на тавана, ауспуси (накрайниците, самата изпускателна система си е същата) и огледала, дифузър. Към волана и седалките, добавям и педали. Освен това и цветове, налични само за R-Design (червен например).
Ако аз избирах между Сумум / Инскрипшън, Оушън Рейс и Р Дизайн, бих се спрял на едно от първите две.

Ретрофит при Волво за почти всичко граничи с невъзможност или пълна (финансова) неоправданост (да се чете "безумие") Wink
niksvolvo Wrote:О да, и седалките са малко по-различни. Като гледах снимки наистина изглеждат по-удобни. Което си е много хубаво нещо.

А за окачването - да, сигурно ще друса повече, но се надявам и колата да бъде по-стабилна и децата да не получават морска болест от люшкане по пътища тип София - Велинград/Банско/Боровец/Пампорово... Но надявам се децата да не се будят от всяко друскане (както са ми казвали при БМВ Х3 например). Но Х3-ката е доооста стабилна по завойчета.

А ретрофит на окачването надявам се е възможно, или? Някаква идея и колко $$$ струва Smile

Нямам спомени да е клатило много, но и аз не съм агресивен в завоите.
Tisho, YoYo, мерси за отговорите.

Това за ретрофита е полезно инфо, да си знам, че -> what you see is what you get...
При БМВ особено, е като лего, при това не от най-скъпите лега Smile

Иначе, и аз не съм съзтезател по завоите, но се движа динамично и ми харесва, когато колата е по-стегната/стабилна.

Но в БГ не излизат много читави оферти, пък и да са на разумна цена - около тази на зелената оферта Smile

Някой ако се сети за нещо интересно по моделите, може да допълни...
Моето е 2009 , 185 к.с. двигател, но не съм го карал в това състояние, взех го с качен рика 2 стейж, не съм сигурен колко е реално в границите 220-240 може би , върви доволно,
изпреварвания в диапазона до 170-180 може да разчиташ безпроблемно, е при такова каране под 10-11 не пада разхода, особено тука към варненско откак горивата поспаднаха, крака стана по-тежък Smile
Моето мнение е , че до 2014, промените не са толкова големи , че да заслужават по тях да се избира, по-важни са екстрите и кои ще предпочетеш - за мен са
- навигация, без която не мога (като карам отвреме навреме друга кола , все поглеждам централната конзола да видя какъв завой следва Wink ..)
- адаптивния круиз - ако ми е едно такова споккойно, се залепям за някой и почти подремвам..
- блис системата я уважавам, особено като ми се е посхванал врата Smile
- парктрониците отпред и отзад + камерата позволяват да я въртя почти намясто Wink
- много ме изненадаха и завиващите фарове - оказа се много полезно.
- единственото , което съм изключил е системата за пресичане на маркировката, че откровено ме дразни ...

Нямам единствено, за добро или за лошо:
- регулируемо окачване - не го отричам като екстра, но като знам колко струват амортисьорите ....
- шибидах - не съм и искал дупка в покрива Smile
- ел. багажник - е това май ми липсва понякога, когато е кално и мръсно.

Стоповете ми харесват повече от тези на фейслифта (лед) защото цялата извивка на стопа се оцветява по-равномерно и линията е непрекъсната.
Някъде след 2011 се обединяват в един екран навигация и статус дисплея (става долна линия на навигацията), което пак не ме вълнува много,
защото отделния дисплей ми дава 3 реда информация, доста по-отчетливо, поне за мен.
Управлението на навигацията при по-новите не знам как е, но и аз имах опасения с този джойстик на волана , а се оказа супер бързо и лесно, защото се работи без да пускаш волана и да се разсейваш да целиш разни копчета или тъчове на конзолата ...
Ами това е от мен, ако сте тествали няколко автомобила и минавате към северното море , с удоволствие ще помогна с тест драйв, тъкмо и аз да чуя и Вашите впечатления ..
georgebg, Твоята волветка е доста пълна с екстри като гледам.
БЛИС, Адаптивния круз и асистента за лента ги няма много, много в офертите из БГ мобилето(само тази първата от пловдивксата автокъща ги имаше, но вече офертата я няма).
За БЛИС-а, никога не съм ползвал подобна система, но чак ме е "страх" от нея да не се предоверя Smile И после с някой друга кола да не забравя да се обръщам достатъчно Smile

За адаптивния круз - най-ми допада тази система... А това за маркировката ми е все тая.
Нави-то определено да.
Не бих отказал Премиум музиката и комфортни седалки(както е в Р-лайн), но все пак не може и х*я до края и душата в рая Smile)) Около "зелената" оферта ми е бюджета. Ще видим, не бързам особено Smile

Благодаря и за тест-драйв поканата. Малко ми е далече Варна(от Сф съм), но ако наминавам натам ще ти драсна ЛС ако има възможност да се видим.
Pages: 1 2