Волво Клуб - България

Full Version: Volvo 945 Въпроси
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

Наскоро се сдобих с Volvo 945 2.0 Бензин.

Колата е изключително гледана, но си има дребни проблеми, които искам да отстраня. Ако може да ми помогнете :

1. Като я купих беше с въздух в системата за охлаждане, сега я обезвъздуших и всичко е наред , но ми се запотяват стъклата и имам лек теч някъде от към педала за газта. Предполагам
става въпрос за радиатора на парното, искам да попитам сложен ли е ремонта и малко повече информация за това.

2. Шайбата на коляновият вал доста бие в ниските обороти, дали е от нея или нещо друго според вас ?

3. Колата не е много добре с ниските обороти преди да загрее, някой път гасне

4. Свети SRS , не съм пробвал да чистя грешката, това ли да направя от автодиагностиката на самата кола ?

5. С какви гуми да я карам ?

Благодаря Ви предварително.

С поздрави,
Васил
По т.1 Ако се включи Килъра ще ти обясни, той го сменя радиаторчето. Аз само докато разглобявах таблото за да му го пратя се видях в чудо, пък камо ли и да го сглобя, но Чаво го направи. По т.3 Огледай маркучите за спукано, както и диафрагмата на турбото, това беше при мен, след като сменях кабели,свещи,чистих дебитомери,дросел и т.н. По т.5 За гумите, най-добре карай с 195/65/15, гледам джантите са ти стандартни, за това предполагам, че си с 15-ки. Честит ти кораб майка, страхотна кола, страхотна возия и от другата ти тема, добре дошъл отново в сектата. Wink
п.п.По т4. И при мен светна лампата СРС, без никаква причина, предполагам на времеви интервал, с диагностиката на колата я трия, но веднага се появява, за сега карам със светеща, ако решиш проблема сподели.
Колега ето ти номера ми 0877433782. За да отговоря на всичките въпроси ще ми отнеме много време . Можеш да ми звъннеш когато ти е удобно
А ти ли си я взел. Аз на тоя му звънях 3 дни.
1. Радиаторчето се сменя, не е приятен ремонта, но сравнение с други коли от тоя клас е сравнително лесен.
2. Всички тресат на ниско оборорти (маховик, демпферна шайба и тампони на двг-то)
3. Дебитомер вероятно
4. нямам идея
5. 195/65/15 като минимум на ширина
Благодаря на всички за отговорите.

Ако може да попитам още няколко неща :

1. От къде да намеря крушки от тези дългите с черните фасунги , да речем за копчето за включване на фаровете или от онези малките за панела на парното ?

2. Какъв разход е нормално да дава тази кола с нормална газ в града и извън него, като е настроена добре, защото нещо ме изуми с много висок разход и много слабо вървене за жалост Smile И на газ и на бензин .

3. Как се сваля километража ?

Благодаря предварително.
Километража, дърпаш металният ринг, като натиснеш с права отвертка долу в ляво и дясно, до малките кръгчета за бензин и антифриз в в дупките. По-нататък е лесно, ще се ориентираш. Разхода е 11 извън града и 16 в града, при мен, но като цяло тази кола е всичко друго, но не и икономична. Лампичките се сменят без цокъла, има ги навсякъде.
bg_tiger1978 Wrote:Километража, дърпаш металният ринг, като натиснеш с права отвертка долу в ляво и дясно, до малките кръгчета за бензин и антифриз в в дупките. По-нататък е лесно, ще се ориентираш. Разхода е 11 извън града и 16 в града, при мен, но като цяло тази кола е всичко друго, но не и икономична. Лампичките се сменят без цокъла, има ги навсякъде.

Благодаря за отговорите.

1. Даде ми около 16 извънградско със скорост 130-140, защото ако я карам по - бавно не може да изкачи баирите без да върна на 4та :oops: ( с нормална газ и без да е натоварена ама изобщо )

2. С километража ще се справя

3. Поне аз не можах да извадя лаппичките от черните фълги цокъли, за който точно говоря. Мисля че са запоени направо за цокъла.

4. Радиатора на парното вече е сменен, поне с това да се похваля Smile
Разход:
- Градско от 15-17
- Извънградско 9-10 при скорост до 110км/ч и около 13-15 при скорост над 120км/ч
(Разхода е на ГАЗ, на бензин по книжка е 13/100 в града, реално около 14-15, на дълго нямам представа)

Провери да няма някой скъсан маркуч на турбото, тая кола има въртящ момент 240 Нютона, катери като дизел. Ако е с обикновена газова направо я изхвърляй и си слагай инжекцион с бързи инжектори и голям изпарител. Е ако имаш възможност течната фаза е благинка, ама подръжката и е жестока ... и по-скоро я няма.
Аз направо май е добре да проверя къде е турбото Big Grin Колата е Без Турбо, най обикновен 2.0 литра двигател, затова казвам че е доста тромава.

В града е около 16 - 17 газ
Извънграда е около 14-15 със скорост 140, защото ако карам с по-малко, на баирите трябва да връщам 4та .

Газта е обикновенна, но добре направена, и засега няма смисъл да я сменям.
Мислех че е б200фт, нали ти казвам че я бях гледал по обява, с такова впечатление съм останал.
Значи разхода все пак е малко по-висок... ама може да се дължи на газовата. Иначе лично мое мнение само на карбуратор и на моно се слага обикновена газаова, инжекциона си е за инжекцион.
Pages: 1 2