Волво Клуб - България

Full Version: K&N филтри
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
за въпросните филтри казват, че биле вечни, просто искали миене и третиране с лубрикантчето, вярно ли е и изобщо има ли разлика в динамиката спрямо оригиналния
PlimP Wrote:за въпросните филтри казват, че биле вечни, просто искали миене и третиране с лубрикантчето, вярно ли е и изобщо има ли разлика в динамиката спрямо оригиналния

Карам с такъв четвърта година D5. Чистя го поне веднъж годишно - даже мисля днес да направя тая работа и да сложа новия дебитомер след това Smile
И да е имало разлика в динамиката - след чипа едва ли ми дреме за филтъра и неговата допълнителна конска сила ... :~
И аз карам с такъв 850-ката, мисля вече 7-8 години и като се сетя от кога не съм го чистил........... :twisted: :twisted: :twisted: Динамика едва ли ще усетиш само от този филтър, ама ще се спестиш пари от другия филтър, който се сменя най-малко на всяка смяна на масло!!!
бе за 150ля. бая филтри ще взема :Д
PlimP Wrote:бе за 150ля. бая филтри ще взема :Д

Под 100 лв. е в Ибей
Не знам колко са вечни, но има голяма вероятност да си прецакаш дебитомера. Казвам го от личен опит, за съжаление. Разлика в динамиката няма, само звукът става малко по-гърлен. Карай си с обикновеня хартиен филтър, сменяй го на 10 000 км. и си свиркай. А ако наистина искаш разлика в динамиката, то бъди готов да инвестираш доста пари в по-голяма турбина, инжектори, кулер, генерация, H -биели, бензинова помпа, ремапване...
Разликата е че забравяш за този филтър(на 60К се чисти) и лека промяна в звука.
На двигатели до 100 коня може и да се усеща нещо ама на 200 и кусур - няма начин.
При мен се усеща разлика когато е изпран, след това като събере прахоляк мисля, че си става като обикновен хартиен филтър. Пера го на 5 х.км.
Tokarev Wrote:Не знам колко са вечни, но има голяма вероятност да си прецакаш дебитомера. Казвам го от личен опит, за съжаление. Разлика в динамиката няма, само звукът става малко по-гърлен. Карай си с обикновеня хартиен филтър, сменяй го на 10 000 км. и си свиркай. А ако наистина искаш разлика в динамиката, то бъди готов да инвестираш доста пари в по-голяма турбина, инжектори, кулер, генерация, H -биели, бензинова помпа, ремапване...
Моята кола дойде от чужбина с K&N и то добре наклепан и резултатът не закъсня. Прецака ми се дебитомера. Оттогава само хартиен.
K&N е една много голяма реклама. Може би на тунингованите 850, където ги напомпват до 400 коня, би имало смисъл за такъв "спортен" филтър заедно с по-голямата тръба.
http://www.tdotperformance.ca/k-n-69-451...aQod3tMAQQ

Както каза колегата по-горе разлика във вървенето няма да има. Няма начин да има.
К§N имат масло във филтрите и това прецаква дебитомера.
Хич не се занимавай колега.
Pages: 1 2