Волво Клуб - България

Full Version: Още едно XC70 в клуба!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,

От около месец съм горд собственик на мечтан от мен автомобил - волво XC70 D5 2.4 (163hp) 2004 (в документацията пише, че е 2005 - ама как като първа регистрация е 2004 незнам Smile) След като минах през чудото КАТ и още незнам колко бюрократични спънки минах и през Мото Пфое за диагностика за мое успокоение Smile, а и за да разбера, на какво се дължат 3те грешки дето ги изписва на компютъра.

1.anti-skid service required
2.Four-C service required
3.Bulb failure - multiple bulbs

След диагностиката от МП ми казаха, че 1 и 2 се дължат на "Контактна плоча /ABS,DSTC/, която струва скромните 613 лв Smile V31313083 (номера на частта)
За 3 ми казаха, че е заради височинния сензор на фаровете 112лв (V30782822)

Също за смяна е написано Мотор п-ка Diesel - което нямам идея какво е! V3731374 - 683лв.

За съжаление листа дето беше написано предписанията от монтьорите остана в МП незнам дали това е нормална практика.

Можете ли да ме упътите за сервиз, в който могат да се справят с горните проблеми, а и също за смяна на маслото на скоростите, че не го знам на какво дередже е. Предишния собственик ми каза, че преди около 30к км е сложил радиатори на скоростната кутия (каквото и да значи това) и ме увери, че не би трябвало да имам проблеми с нея, но ми каза че трябва да си сменя маслото след около 10к км.Колата има сервизна история в МП до 2014 година и горе долу съм наясно, че киометрите са реални 210к и че е поддържана съвестно (от МП също ме увериха в това). Бих искал да продължа с това Smile.

Благодаря предварително за всички съвети и мнения.

П.С. - Ако някой знае къде мога да отида да оправят потенциометъра за винтилаторите на парното, че сега чак като достигне температурата зададена на климатика тогава мога да го спра преди това не реагира ще съм му благодарен Smile.
slinkara Wrote:Здравейте,

От около месец съм горд собственик на мечтан от мен автомобил - волво XC70 D5 2.4 (163hp) 2004 (в документацията пише, че е 2005 - ама как като първа регистрация е 2004 незнам Smile) След като минах през чудото КАТ и още незнам колко бюрократични спънки минах и през Мото Пфое за диагностика за мое успокоение Smile, а и за да разбера, на какво се дължат 3те грешки дето ги изписва на компютъра.

1.anti-skid service required
2.Four-C service required
3.Bulb failure - multiple bulbs

След диагностиката от МП ми казаха, че 1 и 2 се дължат на "Контактна плоча /ABS,DSTC/, която струва скромните 613 лв Smile V31313083 (номера на частта)
За 3 ми казаха, че е заради височинния сензор на фаровете 112лв (V30782822)

Също за смяна е написано Мотор п-ка Diesel - което нямам идея какво е! V3731374 - 683лв.

За съжаление листа дето беше написано предписанията от монтьорите остана в МП незнам дали това е нормална практика.

Можете ли да ме упътите за сервиз, в който могат да се справят с горните проблеми, а и също за смяна на маслото на скоростите, че не го знам на какво дередже е. Предишния собственик ми каза, че преди около 30к км е сложил радиатори на скоростната кутия (каквото и да значи това) и ме увери, че не би трябвало да имам проблеми с нея, но ми каза че трябва да си сменя маслото след около 10к км.Колата има сервизна история в МП до 2014 година и горе долу съм наясно, че киометрите са реални 210к и че е поддържана съвестно (от МП също ме увериха в това). Бих искал да продължа с това Smile.

Благодаря предварително за всички съвети и мнения.

П.С. - Ако някой знае къде мога да отида да оправят потенциометъра за винтилаторите на парното, че сега чак като достигне температурата зададена на климатика тогава мога да го спра преди това не реагира ще съм му благодарен Smile.


Four-C е хубава екстра но амортисьорите струват по една торба и половина пари.

SAS сензора, който всъшност е причината грешките 1 и 2, е ремонтируем. Не е хич лесно и приятно за ремонт, но се прави. Wink

V3731374 ако не греша е запалката за печката.

Това с потенциометъра на вентилаторите не го разбрах, Не реагира климатроника на врътката управляваща вентилатора?

Маслото на скоростите ако го сменяш - в МП.
Честито колега!
1. Когато колата е произведена през втората половина на годината се води по ВИН следващата. Моя случай е същия 32 седмица на 2005-та , води се 2006-та.
2. Тишо ме е изпреварил за някои неща.
3. Това с радиатора на скоростната кутия не е добре. Щом се е наложило да се сложи радиатор значи прегрява. Има огромна тема по въпроса тук във форума, потърси я и прочети. Аз съм с механична и не мога да ти помогна много.
4. Какво са ти казали в МП .... Там като ми кажат "добър ден" първо поглеждам къде е слънцето преди да отговоря.
На мен така ми казаха, че колата, която ми продават е поддържана само при тях, "проверена", "пИрфектна", "без никакви забележки", а сега обикалям майстори и автоморги със списък от 30 неща които трябва да се оправят.. "Ремонта", който ми направиха в МП и който изкара 50 км. няма да коментирам изобщо.
Сервиза ще ти го пусна на лични, защото ако го напиша тук ще ме изхвърлят от форума Wink
Tisho Wrote:
slinkara Wrote:Здравейте,

От около месец съм горд собственик на мечтан от мен автомобил - волво XC70 D5 2.4 (163hp) 2004 (в документацията пише, че е 2005 - ама как като първа регистрация е 2004 незнам Smile) След като минах през чудото КАТ и още незнам колко бюрократични спънки минах и през Мото Пфое за диагностика за мое успокоение Smile, а и за да разбера, на какво се дължат 3те грешки дето ги изписва на компютъра.

1.anti-skid service required
2.Four-C service required
3.Bulb failure - multiple bulbs

След диагностиката от МП ми казаха, че 1 и 2 се дължат на "Контактна плоча /ABS,DSTC/, която струва скромните 613 лв Smile V31313083 (номера на частта)
За 3 ми казаха, че е заради височинния сензор на фаровете 112лв (V30782822)

Също за смяна е написано Мотор п-ка Diesel - което нямам идея какво е! V3731374 - 683лв.

За съжаление листа дето беше написано предписанията от монтьорите остана в МП незнам дали това е нормална практика.

Можете ли да ме упътите за сервиз, в който могат да се справят с горните проблеми, а и също за смяна на маслото на скоростите, че не го знам на какво дередже е. Предишния собственик ми каза, че преди около 30к км е сложил радиатори на скоростната кутия (каквото и да значи това) и ме увери, че не би трябвало да имам проблеми с нея, но ми каза че трябва да си сменя маслото след около 10к км.Колата има сервизна история в МП до 2014 година и горе долу съм наясно, че киометрите са реални 210к и че е поддържана съвестно (от МП също ме увериха в това). Бих искал да продължа с това Smile.

Благодаря предварително за всички съвети и мнения.

П.С. - Ако някой знае къде мога да отида да оправят потенциометъра за винтилаторите на парното, че сега чак като достигне температурата зададена на климатика тогава мога да го спра преди това не реагира ще съм му благодарен Smile.


Four-C е хубава екстра но амортисьорите струват по една торба и половина пари. - Има ли нещо което мога да направя по въпрса или съм за нови такива?

SAS сензора, който всъшност е причината грешките 1 и 2, е ремонтируем. Не е хич лесно и приятно за ремонт, но се прави. Wink - Можеш ли да ме насочиш къде мога да го отремонтирам или остава МП.

V3731374 ако не греша е запалката за печката. - Мда така като се замисля има логика да е печката - трябва да го помисля до следващата зима Smile.

Това с потенциометъра на вентилаторите не го разбрах, Не реагира климатроника на врътката управляваща вентилатора? - В смисъл след като е на коя и да е степен не може да се сменя/спира - освен ако предполагам не достигне зададената температура след това работи както трябва.

Маслото на скоростите ако го сменяш - в МП.
- <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=38114">viewtopic.php?f=10&t=38114</a><!-- l --> тук има примерна цена за маслото в МП, ще поразпитам за други възможности и ако няма други алтернативи ... ще е МП.
Смяната в МП е около 550 -600 лева,но имай впредвид и това - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=40455">viewtopic.php?f=10&t=40455</a><!-- l --> И искай да ти я адаптират!На друго място трудно ще го направят!Питай и за безплатен ъпдейт на софтуера на всички модули!
slinkara Wrote:Ако някой знае къде мога да отида да оправят потенциометъра за винтилаторите на парното, че сега чак като достигне температурата зададена на климатика тогава мога да го спра преди това не реагира ще съм му благодарен Smile.

Не знам дали е същото, но аз имах подобен проблем. Независимо от зададената температура, духаше на максимум и то с температура, каквато беше навън. При студено време - студен въздух, а при топло - горещ. Оказа се софтуер. След обновяването му в Мото Пфое, всичко си дойде на мястото.
Запазих час за смяна на маслото на скоростите в мото пфое. Ще ги накрам да сменят и тази Контактна плоча /ABS,DSTC/ и височинния сензор да видим дали ще изчезнат грешките. Междувременно се появи и изчезна грешка "engine system service required", която ме притисни доста. Като прочетох е възможно да се дължи на повече масло сипано. Ще пробвам да източа малко и дано не я видя повече. Също юрестартирах грешките както е описано ключ 1, задържаш ресет бутона за киометрите, ключ 2. Закачих да видя какво ще изпише с odb2 уред и ми даде грешка P0244 Turbocharger Wastegate Solenoid (за нея прочетох че може да е заради тази грешка за engine-a по-горе). Ще съм благодарен ако някой даде съвет какво да кажа на хората в МП.
slinkara Wrote:Запазих час за смяна на маслото на скоростите в мото пфое. Ще ги накрам да сменят и тази Контактна плоча /ABS,DSTC/ и височинния сензор да видим дали ще изчезнат грешките. Междувременно се появи и изчезна грешка "engine system service required", която ме притисни доста. Като прочетох е възможно да се дължи на повече масло сипано. Ще пробвам да източа малко и дано не я видя повече. Също юрестартирах грешките както е описано ключ 1, задържаш ресет бутона за киометрите, ключ 2. Закачих да видя какво ще изпише с odb2 уред и ми даде грешка P0244 Turbocharger Wastegate Solenoid (за нея прочетох че може да е заради тази грешка за engine-a по-горе). Ще съм благодарен ако някой даде съвет какво да кажа на хората в МП.
Те ,хората в МП,знаят по-добре от нас какво трябва да направят!
Интересна работа е това с адаптацията на кутията... къде ли я правят/за София става въпрос/ ми е интересно и колко я таксуват/на каква ставка? има ли някой да е минавал през процедурата в МП .. чисто любопитство.
Намери някой колега с DiCE ... хем ще поръчкате, ще прочетете, научите нещо ново. И по бира може да пиете Smile
Pages: 1 2 3