Здравейте,
След смяна на доста неща по волвото (тампони двигател, скорости, масла и т.н.) имам предписание от МП за смяна и на 4та амортисьора - предни 0% ефективност, задни изпуснали омаслени.
Цената в МП е доста солена +5.5к - колата има и four-c като екстра.
Въпроса ми е има ли смисъл от рециклиране или ако не да препоръчате алтернативен сервиз, където могат да ги сменят с оригинални или еквивалентни. Или да се доверя на МП.
Благодаря предварително.
Здравейте,
Колега, как 5,5к за амортисьори?? Дори и да е с труд. Това ми е меко казано безумно. Гледам, че КОМПЛЕКТ MONROE за теб са около 1200-1400 лв, но ако си намериш да ползваш и отстъпката на някой сервиз, може да ги вземеш и по 1000 лв. Това е за предните, за задните не знам, но няма да са по-скъпи.
Опция №2-рециклиране. Имам Мерцедес, с подобен тип амортисьори. Единият заден беше тотално заминал и тропаше много. Рециклирането му излезе 150 лв., но не беше рециклиран от широко рекламираните сервизи, където цената варираше от 350-450 лв., а от един човек, който се занимава от много години с рециклиране на части за автомобили. Недостатък беше единствено по-дългото време за рециклиране
Относно мотопфое-нито искам да ги рекламирам, нито да ги обвинявам, но не искам и да чувам за тях. Не заради друго, а заради безумните им цени.
Преди години си купих от тях кола, върната от лизинг-ХС90. Направиха ми оферта за обслужване(смяна на ангренажен ремък с комплект ролки, смяна на филтри, пистов ремък и масло на двигател), която оферта излезе 10% от стойността на колата тогава-2400 лв. В последствие, още го помня, дадох по-малко от 700 лв. за същото. Всеки сам си прави изводите и сметките
Поздрави
slinkara Wrote:Здравейте,
След смяна на доста неща по волвото (тампони двигател, скорости, масла и т.н.) имам предписание от МП за смяна и на 4та амортисьора - предни 0% ефективност, задни изпуснали омаслени.
Цената в МП е доста солена +5.5к - колата има и four-c като екстра.
Въпроса ми е има ли смисъл от рециклиране или ако не да препоръчате алтернативен сервиз, където могат да ги сменят с оригинални или еквивалентни. Или да се доверя на МП.
Благодаря предварително.
http://drive.bg/index.php?ModelId=16995&...9c79gdc220
Виж последните два, доста по евтини са от оригиналните в рамките на 2к може и да подкараш Four-C-то.
До вчера нямах идея, че си има стендове за тест на амортисьорите, при това само за 10 лв. получаваш пълна диагностика.
Интересното при мен, че оригиналния "стар" преден амортисьор е в малко по-добро състояние от оригиналния нов .....
)
Ignat40 Wrote:До вчера нямах идея, че си има стендове за тест на амортисьорите, при това само за 10 лв. получаваш пълна диагностика.
Интересното при мен, че оригиналния "стар" преден амортисьор е в малко по-добро състояние от оригиналния нов ..... )
Не им вярвай на тези стендове много.
Преди няколко години на S80-то напълно изпуснали задни амортисьори на такъв стенд дадоха нормални показатели. А като ги свалихме - единия амортисьор го движех на ръка без никакво усилие...
А случайно да имате идея дали на старото ХС70 се ремонтират нивоматите. Досега с ровене в нета не намирам да се прави някъде, но все още тая надежда.
Да не пускам нова тема ще се възползвам от тази.
Знаете ли каква е марката амортисьори вграждани оригинално във Волво?
zorba Wrote:Да не пускам нова тема ще се възползвам от тази.
Знаете ли каква е марката амортисьори вграждани оригинално във Волво?
За ХС90 и ХС70:
Sachs - отпред и отзад.
Дори и тези с нивомат ползват на Sachs.
btw ... предполагам, че този Sachs, който се продава тук, няма нищо общо с онзи, който е вложен заводски в колите ни