Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на S60 D5 163 к.с. МНЕНИЯ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Момчета помагайте много съм мераклия за Д5 но до сега не съм каръл дизел.Работя в магазин за авточасти а зад нас има сервиз аз правя диагностики към сервиза и като гледам какво става с дизелите много ме е страх да си купя дизел.В смисъл такъв че за много неща има да се мисли турбо , дюзи . ЕГР , демфер и каква ли не още електроника карам бензинова кола Тойота и много уважавам Волво. На приятелката ми баща им има такова.Чипосано е 200к.с е много върви и му гори 6.5 а той го кара постоянно на педал.Дори и простата логика ми казва че щом държи в неговите ръце на такъв напън, ще държи и в моите. А Волвото е вече 4-5 години в моя град и предишният собственик е голям табетлия и до колкото знам нищо не се чупило в неговите ръце а и неговият крак е тежък.Майсторът в зервиза ми каза че са много здрави обаче страхът си е страх. Някои може ли да каже какви проблеми е имал с неговия D5 не държа изказаните мнения да са от собственици на S60.Просто става въпрос за самия двигател. ИЗВИНЯВАМ СЕ АКО МЯСТОТО НА ТЕМАТА НЕ Е ТУК !!
Като за начало изчети всички теми за забиващи D5-ци Smile
Иначе здрава и гледана кола с D5 е фантазия, за съжаление не са много по нашите пазари...
Забиващи ? В смисъл ?
plamen963 Wrote:Забиващи ? В смисъл ?

търсачка във форума със
"D5 забива"
- ще ти се отвори много четене Smile
Някакво друго мнение да изкажеш Big Grin
plamen963 Wrote:Някакво друго мнение да изкажеш Big Grin

Ами... Вдига голяма врява в сравнение с бензинов мотор.
plamen963 Wrote:...не държа изказаните мнения да са от собственици на S60...
Аз съм собственик на бензинова 40-ка ама все гледам из форума, че им търсят я глави, я дюзи, я някакви други подобни... тъй съм чувал.
Ако и при избора на жена слушате кой какво е казал за нея.... все ще има някой на който да не е пуснала и другия да вика тая куровляк мани я ... сещаш се налЕ.
Харесваш нещо , отиваш, гледаш, диагностика - ако те кефи вземаш, ако не следващата. Какво ще излезе за напред никой не може да ти каже. Може да е закрепена много прилично за продажбата и да не се усетиш, реването после е гарантирано... но трябва да се рискува на моменти.. да да се рискува но да е прецениен риска до колкото е възможно Wink . Баси кола е все пак , не нова ....

п.п. а и нали се сещаш че и дъската за гладене е била сърф оставил мечтите си в съмнения и търсене на сигурното ... асоциацията може и сам да си я направиш Wink

п.п.2 а и налЕ се сещаш че всяка кола която се продава е била проблем за някой.... какъв точно проблем не е ясно , но пък колко са хората продаващи безпроблемни коли
Точно Д5 дизела и 2.0 турбо бензин са най добрите и здрави двигатели които слагат така съм чувал поне.
Карал съм 4,5 дизела но Д5 най много ми харесва , силата му се усеща още от 1500 -600 оборота, най ме кефи над 2000 оборота как се чува двигателя все едно не е дизел , едно такова по грубо и ръмжащо чак надъхва.. Big Grin
При дизелите е важно да се спазват някой неща за по дълъг живот на дюзите и турбото има много информация в нета. Според мен няма да сбъркаш ако си вземеш само да не уцелиш някое изтормозено ..
D5 за мен е един страхотен мотор - няма да сбъркаш с него СТИГА да намериш читав. Има много мощност, въртящ момент, особено впечатление прави още от ниските обороти.., здрав двигател, само да се обслужва навреме. Да не забравя, че има и доста запас. При първото поколение на D5 (163 к.с.) липсва ДПФ филтъра, който при второто (185кс) и третото (205 кс) поколения понякога прави проблем. За мен това е доста безшумен дизел, може би един от най-тихите. Един колега не разбра даже, че се вози в дизелов автомобил, докато не му казах Smile Предлагането не е особено голямо и трябва да се избира внимателно - задължително с диагностика и т.н. Ако в момента на пазара няма нищо подходящо, по-добре изчакай малко. За пет години и половина съм сменил само съединител комплект (беше му дошло времето - на 260 000 км) и дреболии по окачването. А за S60 като цяло се сещам за два недостатъка - голям радиус на завиване, т.е. не е маневрено много; и относително ограниченото пространство за пътниците на задната седалка, но пък аз там не се возя Big Grin
Успех!
Pages: 1 2