Волво Клуб - България

Пълна версия: Volvo 850 2.5 TDI - предварение при центровка на ГНП
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Знае ли някои какво е предварението при центровката на ГНП.При диагностика с Делфи 150 ми отчиташе 4 градуса на 840 оборота/мин.
Здравей колега! Динамичния аванс на помпата трябва да е от 0.0 до -2.0 ( от нула до минус 2 градуса )
При мен е -3.4 до към -4.0 . От както е сменен ангренажния ремък и ролките , вкл. ролката на помпата , са правени няколко пъти настройки на динамичния аванс , веднъж и в Мото Пфое , и след време се променя . Казвали са ми, че е от разтягането на ремъците , което ми звучи логично, но не ми се иска да е така .
и аз в момента се боря с тези настройки със вида,но нищо не мога да разбере,иначе е нагласен статичния аванс с индикаторен часовник но горе динамичния не мога да му разбера
Здравей колега,
Ако ECU-то ти е MSA 15.7 динамичния аванс няма да можеш да го направиш с Делфи, за 15.8 не мога да кажа.
При 15.7 трябва да се активира специален режим за проверка на динамичния аванс за да може да бъде отчетен, функция която мисля, че липсва при Делфи. Това което виждаш като стойност при Делфи е текущата стойност на аванса, което не върши работа за настройка.
Динамичен аванс може да се проверява с диагностичните модули (поне за които аз знам) на БОШ, на Волво оригиналната (преди DICE за 15.7, 15.8 мисля, че може с DICE) и VOLFCR. Ако си с 15.7 пиши ми на лично да ти пратя работещ VOLFCR и да ти опиша процедурата за настройка.

Поздрави и успех
Някой може ли да даде информация каква е стойността, когато се прави с индикаторен часовник предварението на нафтовата помпа.