Волво Клуб - България

Full Version: Дизелджиййй ПОМАГАЙТЕ!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката Sad Cry Cry Cry Cry
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката Sad Cry Cry Cry Cry
Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Пангев Wrote:Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Ама то май не може да е от ел връзка, защото ако не прави добър контакт клапанчето изобщо няма да се отваря. Иначе проверих всички връзки са ОК. Продължавам да търся. Той проблема за сега май отшумя за сега.
Пангев Wrote:Търси около клапанчето. виж дали ел връзка към него е добра - дали след като са го сменили са завили добре гайката на клемата и т.н..
не забравяй да проследиш цялата верига - от клапанчето та чак до акумулатора.
Аз съм 95% за ел връзка на клапанчето
Ама то май не може да е от ел връзка, защото ако не прави добър контакт клапанчето изобщо няма да се отваря. Иначе проверих всички връзки са ОК. Продължавам да търся. Той проблема за сега май отшумя за сега.
и на мен ми се появи подобен проблем при 850-ката Cry
до миналия месец палеше от раз, сега върти 2-3-4 сек и тогава. Вярно е че я карам от време на време колкото да не се застоява, но и преди е стояла и нищо такова не се е случвало.

пп тя е на бензин
и на мен ми се появи подобен проблем при 850-ката Cry
до миналия месец палеше от раз, сега върти 2-3-4 сек и тогава. Вярно е че я карам от време на време колкото да не се застоява, но и преди е стояла и нищо такова не се е случвало.

пп тя е на бензин
Най-вероятно взема въздух отнякъде - може да провериш горивен филтър, горивопроводи високо налягане - да няма някъде омазнено
Най-вероятно взема въздух отнякъде - може да провериш горивен филтър, горивопроводи високо налягане - да няма някъде омазнено
Pages: 1 2