Волво Клуб - България

Full Version: XC 90 ме изостави на пътя
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
Искам да споделя за един проблем, който ме сполетя миналата седмица. Колата е XC90, 2007 година, дизел. Имах служебно пътуване из България за няколко дни - 1200 км. и след като се прибрах в София по време на движение, с ниска скорост, колата ми загасна. Запалих я, не можеше да се изфорсира, изписа ми " engine system service required". Оставих я на улицата и си тръгнах. На другата сутрин вече само палеше и директно загасва, обадих се на МП и те ми казаха да им я закарам с пътна помощ. След като им я оставих ми звъннаха с добрата новина, че е EGR и трябва да инвестирам около 1600 лв., защото трябва да се смени заедно с модула. Инвестирах 1750 лв. с труда и колата тръгна. За съжаление на третия ден ми изписа същото нещо, но поне не загасна, успях да я прибра до вкъщи и утре съм пак в МП. Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация?
Аз съм се сблъсквал.
След "ремонт" на дроселова клапа в МП, колата измина 50 км, преди да се появи същия проблем. После се оказа, че са си 'оставили ръцете' големите майстори.
А можеше просто да я ремапнеш и да елиминираш ЕГР. Хем не си купуваш нов, хем получаваш и някой катър отгоре, че и спестяваш някой лев.
Това при положение че наистина EGR-а е бил капут. Но щом са ти сложили нов и пак прави проблеми ... трябва да се прочете, може да са 98987989 датчика или просто дупка по въздушните пътища /било то вакуум или турбо/.
Личен опит - при мен едно от кабелчетата до EGR-а се беше понакъсало. При градско каране за до час няма проблем, но като изляза извън града и се стопли хубаво всичко под капака ми хвърляше "липса на комуникация с EGR". Сменях EGR-и, чистих ги и все същото. Сега съм подменил част от окабеляването и заспа. Това, което се опитвам да кажа е, че наистина причините могат да са много и трябва да се подходи методично спрямо грешките които е записала колата.
УСПЕХ