Волво Клуб - България

Full Version: Помoщ за смяна на мотор.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Наскоро си купих волво V40 2000ку.163кс. Имам също и S40 2000ку.140кс искам да прехвърля по мощният мотор на S40 та мисълта ми е следната ако сненя само главата дали ще стане.Ако някой е правил подобно нещо ще съм му много благодарен да обменим малко опит предварително благодаря.
Хайде бе колеги нямате ли никакви идеии.
Казваш, само главата - а на турбото ще му търсиш ли място, а на компа?
Доста теми има тук за разни виртуални смени, но те са само за чесане на езиците.
Ако си решил да прибавяш 20 коня към колата наистина е безсмислено от такива манипулации.
А запознат ли си с чип тунинга,и ако си посаветвай ме какъв мога да си сложа.
Най-лесно , изкормваш Мотора + електрониката от едната кола и ги насаждаш в другата Smile Едната е турбо и електрониката от S40 няма да пасне Smile .
Ще бъде приятен филм за гледане... Wink
Дай кодовете на двигателите и годината. За да стане "нещо" от тези два двигателя, 2.0 без турбото трябва да е с хидравлични повдигачи на главата. Ако е така си щастливец, защото по този начин можеш да повишиш с около 1 см хода на клапаните. Изкормяш електроника и двигател + турбо и генерация и слагаш главата с валовете от двигателя без турбо, като вероятно ще се наложи да ползваш шайбите на валовете от 2т. Цялото това нещо се слага в купето по избор Big Grin
Ако всичко е ОК минаваш един мап на еку-то и хвърчиш с едни прилични 200 к.с. (С права генерация може и повече). Не съм го изпробвал, но това е масова практика при шведите с 2.т
itodorov Wrote:Дай кодовете на двигателите и годината. За да стане "нещо" от тези два двигателя, 2.0 без турбото трябва да е с хидравлични повдигачи на главата. Ако е така си щастливец, защото по този начин можеш да повишиш с около 1 см хода на клапаните. Изкормяш електроника и двигател + турбо и генерация и слагаш главата с валовете от двигателя без турбо, като вероятно ще се наложи да ползваш шайбите на валовете от 2т. Цялото това нещо се слага в купето по избор Big Grin
Ако всичко е ОК минаваш един мап на еку-то и хвърчиш с едни прилични 200 к.с. (С права генерация може и повече). Не съм го изпробвал, но това е масова практика при шведите с 2.т
И двата мотора са с хидравлични повдигачи на Клапаните Big Grin
]
И двата мотора са с хидравлични повдигачи на Клапаните Big Grin[/quote]
+1 Разбира,се че е така
Първото поколение на 2.0 без турбо (b4204s) е с хидравлични? Не съм сигурен, иначе защо тая конверсия всички правят с b4204s2.. може и причината да е друга, например наличие на VVT при вторите
Pages: 1 2