Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за елемент
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги , някой може ли да ми каже каква роля играе лостчето на снимката , понеже е счупено в единият край и не знам дали трябва да сменя детайла (който не знам каква роля играе)[Image: 14886247_10205866884669635_739363906_n.j...e=58199BDC]
Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.
STEW Wrote:Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.
Да допълня Стоил - с кламера не ти трябва ново лостче Wink
Благодаря ви
Dodo 155 Wrote:
STEW Wrote:Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.
Да допълня Стоил - с кламера не ти трябва ново лостче Wink
Прав си, Влади, и старото върши работа. Малеее, чак сега видях с колко грешки съм пуснал предния пост, язък ми за ученето :oops: :oops: :oops: .
:lol: Мен преди две седмици в МП заради това лостче ми предложиха да ми изчистят въздушния път и да ми сменят вихровите клапи Confusedhock: ,но трябвало да сменят и тръбите за високото налягане(1100,00 лв :mrgreen: ),защото имало опасност да протекат при повторното затягане Confusedhock: !?!?! Айде мерси!!!Друг път! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
При мен протекоха, донатегнах ги и всичко се оправи. Смених вихровите клапи и лостчето.
pliva Wrote::lol: Мен преди две седмици в МП заради това лостче ми предложиха да ми изчистят въздушния път и да ми сменят вихровите клапи Confusedhock: ,но трябвало да сменят и тръбите за високото налягане(1100,00 лв :mrgreen: ),защото имало опасност да протекат при повторното затягане Confusedhock: !?!?! Айде мерси!!!Друг път! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Пламен, това е по процедура - тръбички, вихрови клапи, лостчето, гарнитура, почистване, труд, адаптиране ... 1100 лв. Smile
Както се казва - кеф цена няма :lol:

Затова има вариант 2 - кламер, изолиране на EGR, почистване (доколкото е възможно) на турбопътища, дросел и EGR ... после няма какво да хвърля и дори с времето избутва каквото е натрупало Wink

При всяко едно лечение, трябва да се лекува проблемът, а не симптоматиката.
В този случай проблемът е EGR клапана, който, буквално казано, с**е постоянно мръсотии.
Ако се почисти, ако се смени всичко ... дори за 1100 лв., след 50-60 000 км отново ще се наложи да се дадат тези пари, да не кажа и по-рано Big Grin
Отделно поврежда дросела, като натрупва нагари по него, получават се минимални изкривявания и в някои случаи на почистване, дори се получава по-зле след процедурата.
Най-голямата беля, която прави този EGR клапан е: помага на двигателя да натрупва по-лесно въглеродни отлагания отвътре ... а там ремонтите няма да са 1100 лв. Wink
Защо постоянно ни натякват колко е важен този елемент, защо го обвързват постоянно с ЕКУ-тата ... за да си продават по-лесно колите и да плащат по-ниски такси Big Grin Big Grin :mrgreen: :lol: Друга файда няма, камоли за собственика :lol: :lol: :lol: Отделно: благодарение на него се чупят други детайли и така далаверата е на 100% - има хляб за всички :lol: :lol: :lol:
Е по-навит съм да се подпиша,че не искам да ми сменят тръбичките(само те са 1100,00 лева),и да ми почистят турбопътищата за около 300 лева + смяна на вихровите клапи,но още е рано.Колата е на 180 000 км и се кара 90% извънградско.Преди две-три седмици свалях маркуча към ЕГР-а и клапанът е учудващо чист. Wink