Волво Клуб - България

Full Version: Карданови драми с Volvo XC70 2007, D5,185 к.с.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте!
От коли разбирам колкото от.... история на импресионизма, например.
Преди 3 седмици ми смениха маслото на скоростната кутия в МП.
Преди 2 седмици тръгнах за чужбина и преди Белград отдолу нещо започна да придрънква, все едно гърнето се е откачило.
Като стигнах в Инсбрук, качихме колата на подемник видяхме, че две скоби с гумени тампони, които в другия си край са заварени за тръбата на ауспуха са се разкачили. Завариха ги хората, дадох 50 евра, стиснахме си ръцете и по живо по здраво.
Да, ама се оказа, че дрънченето си е там и не е мръднало. Върнах се на следващия ден- гледаха момчета, струваха и ми казаха, че карданът има луфт и като го движат на ръка наистина има дрънчене в предния му край. Викат "тука не можем да го оправим, бягай си в БГ".
Прибрах се, отидох в МП- викам - дайте да оправим дрънченето, приемчика я покара и вика:
"-Кардан за смяна!".
Питам- "-Колко?"
Той ми вика- "3"
-3 шишета ракия ли?
-Не, три хиляди!
В тоя момент си помислих няколко неща, които ще запазя са себе си и си тръгнах...
Отидох в М Комплект 33, момчетата свалиха кардана, дадоха го на някакви дето само кардани рециклирали, върнаха ми колата дадох 500 лева... след 1 км пробег установих, че колата вече се е сдобила с характерно виене между 70 и 85 км/час, тресе се прак при тази скорот и продължава да дрънчи...
Хайде, обратно в сервиза... ония с кардана се кълнат, че всичко са направили правилно, тия в сервиза се кълнат, че са го монтирали правилно, колата си седи там и се опитват да установят какво й е...
Това ако не е драма, не знам кое!

Някакви идеи какво може да е и къде да ида да го оправят в София? (само не в МП!)
Благодаря предварително!
Я виж дали ти въртят задните гуми, ако ли не тръгни от муфата с раздатната кутия. На мен ми дрънчеше малко когато ми се чупи муфата.
Един колега е писал в подобна тема, виж дали кардана се върти на ръка, ако е така е виновна таз муфа, колата да е с изключен двигател.
Винаги съм се чудил защо в официалните сервизи няма място от което да наблюдаваш какво правят по автомобила, и дали правят само това за което си го вкарал или с твойте части правят и автомобил на някой "наш приятел"
Дали има резон???
При мен на абсолютно същата кола ( модел и година) ми дрънчеше от средното гърне - много е близо до купето и личи къде е докачало до алуминиевата изолация.Смених ластиците и за сега го няма проблема.Влез под колата и раздрусай яко изпускателната тръба да видиш дали не чука някъде.
Stoyanpol Wrote:Винаги съм се чудил защо в официалните сервизи няма място от което да наблюдаваш какво правят по автомобила, и дали правят само това за което си го вкарал или с твойте части правят и автомобил на някой "наш приятел"
Дали има резон???
В сервиза на Тойота Изток можеш(е) да са гледа какво правят с автомобила ти.
Мястото за клиенти и подемниците са разделени от голямо стъкло...
Поне така беше преди години, скоро не съм ходил.
Spurs Wrote:
Stoyanpol Wrote:Винаги съм се чудил защо в официалните сервизи няма място от което да наблюдаваш какво правят по автомобила, и дали правят само това за което си го вкарал или с твойте части правят и автомобил на някой "наш приятел"
Дали има резон???
В сервиза на Тойота Изток можеш(е) да са гледа какво правят с автомобила ти.
Мястото за клиенти и подемниците са разделени от голямо стъкло...
Поне така беше преди години, скоро не съм ходил.
И сега е така.
Stoyanpol Wrote:Винаги съм се чудил защо в официалните сервизи няма място от което да наблюдаваш какво правят по автомобила, и дали правят само това за което си го вкарал или с твойте части правят и автомобил на някой "наш приятел"
Дали има резон???

До колкото знам само в Тойота има тази възможност. Навремето в сервиза на Ситроен под моста до Интерпред, можеше да седиш в кафенето и да гледаш, сега не знам как е.

Кръстника ми има една поговорка - Когато оправят жена ти и колата ти, по добре да не гледаш. Wink
До колкото знам само в Тойота има тази възможност. Навремето в сервиза на Ситроен под моста до Интерпред, можеше да седиш в кафенето и да гледаш, сега не знам как е.

Кръстника ми има една поговорка - Когато оправят жена ти и колата ти, по добре да не гледаш. Wink[/quote]

Ако не бях гледал как ми сменят накладките в един сервиз, сега щях да съм закачен на някой стълб. Wink
А за жената съм съгласен Smile
pliva Wrote:При мен на абсолютно същата кола ( модел и година) ми дрънчеше от средното гърне - много е близо до купето и личи къде е докачало до алуминиевата изолация.Смених ластиците и за сега го няма проблема.Влез под колата и раздрусай яко изпускателната тръба да видиш дали не чука някъде.
Сега се сетих,че тогава смених и тампоните на двигателя.Нека да ги огледат и тях.
Значи развитието е крайно пре-любопитно!
Фирмата, дето прави кардани се казва Evrovan- на 100 метра от северната дъга на околовръстното и Ломско шосе. Ходих вече директно там- хората съвестно разглобиха кардана (за трети път) и го разгледаха- оказа се, че са пропуснали да оправят предните карета- назад всичко е оправено- и оттам се е тресяла колата. (Гърнето най-напред го заподозряхме- още като пристигнах в Инсбрук в началото на драмата, но не е от него).
Както и да е, за да запазят доброто си име, от Еврован даже бяха взели друг кардан втора употреба, за да го сложат и да видят дали колата ще се оправи. От Volvo XC70, 2005 година, Д5, 163 коня (а може би е било D3). Да, ама този кардан и на моята кола са различни...
С две думи- тези хора сега имат един такъв кардан, ако някой колега има драма с такава кола, да им се обади...
Pages: 1 2