Волво Клуб - България

Full Version: Volvo s60 d5 влиза в сервизен режим
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[attachment=48252]Здравейте колеги,
от няколко седмици имам следния проблем: при ускоряване над 100 км/ч (най-често на 4та или 5та скорост) Волвото умира (спира да ускорява, спират да се покачват оборотите и светва оранжева лампа за engine service required). Спирам, изключвам, паля наново и вече няма проблеми. Прикачвам грешките, които ELM намира като едната я дава текуща, другите ги дава "pending"
Текущата е P0244 - powertrain - turbo/super charger wastegate solenoid "A" range/performance
чакащи са следните: P0102 - Mass or volume air flow circuit low input
P0112 - Intake air temperature circuit low input
Може би си въобразявам, но е възможно да е давало този проблем и преди, но карам основно градско и не вдигам над 100, та чак сега съм забелязал и мисля, че проблема започна от последното обслужване на колата (масло/филтри).
Волвото е s60 d5, 163 hp, 2005
Според вас ако я заведа да и сменят въздушния филтър и да видят всички уплътнения в правилната насока ли съм се насочил?
Благодаря предварително за всички мнения!
volvos60d5 Wrote:[ATTACHMENT NOT FOUND]Здравейте колеги,
от няколко седмици имам следния проблем: при ускоряване над 100 км/ч (най-често на 4та или 5та скорост) Волвото умира (спира да ускорява, спират да се покачват оборотите и светва оранжева лампа за engine service required). Спирам, изключвам, паля наново и вече няма проблеми. Прикачвам грешките, които ELM намира като едната я дава текуща, другите ги дава "pending"
Текущата е P0244 - powertrain - turbo/super charger wastegate solenoid "A" range/performance
чакащи са следните: P0102 - Mass or volume air flow circuit low input
P0112 - Intake air temperature circuit low input
Може би си въобразявам, но е възможно да е давало този проблем и преди, но карам основно градско и не вдигам над 100, та чак сега съм забелязал и мисля, че проблема започна от последното обслужване на колата (масло/филтри).
Волвото е s60 d5, 163 hp, 2005
Според вас ако я заведа да и сменят въздушния филтър и да видят всички уплътнения в правилната насока ли съм се насочил?
Благодаря предварително за всички мнения!
Това как го прочете? С каква програма?
Намери читав сервиз с VIDA да разбереш точно за какво става въпрос.
И да намериш решение на проблема...
Успех!
С програма Torque Pro
Торкуе е майтап - закачи на Вида - най вероятно ще е ниско или високо налягане на горивото в рейката Smile
Има десетки теми тук за забиващи D5-ци така че рови и чети - и кажи какви грешки е набила колата после...
турбо път има пробив някъде,вакумно управление на тампоните или градското е дошло повече и е нормално да е почнала да заклинва геометрията.
Така, да обновя информацията:
на VIDA даде грешка ECM-6805 flow too low or too high, което е често срещана грешка за този проблем.
след преглеждане на мненията на колеги се извършиха следните проверки от местен сервиз:
вакуума,
интеркулера
ЕГР клапан
Тампони на двигателя,
смяна на филтър гориво/масло/купе
Пукнати маркучи за вакуум
Запушване маркучи от и към турбото и клапаните за турбото
Проверка на всички маркучи на входящия въздух и интеркулер
вътрешно почистване на маркучите след ЕГР
Евентуална подмяна на вакумни маркучи
проверка вакум клапани
почистване на дебитомер и сензор за налягане на въздуха
почистване на ЕГР
почистване променлива геометрия турбина

Всичко дотук е без успех. След седмица ще ходя към София, моля да препоръчате някой майстор, който се е сблъсквал със забиващи Д5-ци, да я оправи.