Волво Клуб - България

Full Version: Споделете впечатления за Волво 850, втора ръка...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,
Може ли да ми кажете плюсове и минуси на Волво 850. Става въпрос за комби с двигател 2 литра, с 10 или с 20 клапана. На първо място какво ви и мнението за този двигател, ще се кара само на бензин? Има ли значение кой от двата варианта ще взема? Какъв е разхода в София? Каква горивовпръскващата уредба (бош или друга, с масов разходомер или с друг тип) Каква е запалителната уредба – с една бобина, с пет бобини, отделни или в общ модул? Какви са проблемите с този двигател, които мога да очаквам? Скоростната кутия и съединителя – имат ли някакви дефекти? Колко издържат елементите на предното и задното окачване, както и на кормилната уредба по българските пътища и намират ли се части за тях от поддоставчици? За купето ми е ясно, че проблеми с корозия и геометрия няма да има. Създават ли проблеми електрическите е електронни елементи в колата (стартер, генератор, ел.двигатели, инсталация, табло, електронни управляващи блокове, климатик и т.н.)? Намират ли се неоригинални части? Нямам предвид нискокачествени, а такива, които не минават през официалният дилър – фарове, стопове, амортисьори, шарнири, тампони, накрайници и т.н.? Как да различа произведените преди и след рестайлинга 850-ци? Годината на производство съдържа ли се в номера на шасито? Благодаря. Ако се сетя още нещо, ще питам.
Здравейте,
Може ли да ми кажете плюсове и минуси на Волво 850. Става въпрос за комби с двигател 2 литра, с 10 или с 20 клапана. На първо място какво ви и мнението за този двигател, ще се кара само на бензин? Има ли значение кой от двата варианта ще взема? Какъв е разхода в София? Каква горивовпръскващата уредба (бош или друга, с масов разходомер или с друг тип) Каква е запалителната уредба – с една бобина, с пет бобини, отделни или в общ модул? Какви са проблемите с този двигател, които мога да очаквам? Скоростната кутия и съединителя – имат ли някакви дефекти? Колко издържат елементите на предното и задното окачване, както и на кормилната уредба по българските пътища и намират ли се части за тях от поддоставчици? За купето ми е ясно, че проблеми с корозия и геометрия няма да има. Създават ли проблеми електрическите е електронни елементи в колата (стартер, генератор, ел.двигатели, инсталация, табло, електронни управляващи блокове, климатик и т.н.)? Намират ли се неоригинални части? Нямам предвид нискокачествени, а такива, които не минават през официалният дилър – фарове, стопове, амортисьори, шарнири, тампони, накрайници и т.н.? Как да различа произведените преди и след рестайлинга 850-ци? Годината на производство съдържа ли се в номера на шасито? Благодаря. Ако се сетя още нещо, ще питам.
еееееееееееее, ти уби змея. ако трябва да ти се отговори изчерпателно ще стане съчинение разсъждение.
накратко комфорт и лукс на супер ниво, за 4 горини проблеми сериозни нямам, има всякакви части но иска търсене, това че си от сф е плюс, годината я има закодирана в 10-тата цифра на ВИН-а. преди феислифта са с широки предни фарове, след са с по тесни и лайсни под тях. Колко проблеми ще ти създаде зависи от състоянието, в което я ваемеш и майсторите, които ще я поддържат
еееееееееееее, ти уби змея. ако трябва да ти се отговори изчерпателно ще стане съчинение разсъждение.
накратко комфорт и лукс на супер ниво, за 4 горини проблеми сериозни нямам, има всякакви части но иска търсене, това че си от сф е плюс, годината я има закодирана в 10-тата цифра на ВИН-а. преди феислифта са с широки предни фарове, след са с по тесни и лайсни под тях. Колко проблеми ще ти създаде зависи от състоянието, в което я ваемеш и майсторите, които ще я поддържат
еми какво да ти кажа само погледни темите в раздела и сам си прави сметка, аз тук тема със сериозен проблем не съм видял да се обсъжда, това е може би най-здравото волво от масовите на пазара, що се касае до двигателя, повече твърдят, че 10 винтиловия двигател е малко тромав, 20 винтиловия е по-динамичен, но всичко е въпрос на вкус, единния е 126 коня а другия е 144, ако искаш погледни е двигателя 2.5 10V той е 140 коня, за разхода мога да кажа само зависи от задкормилното устроиство :-)
за фейслифта се сещам и друго най-заабележимото фаровете гледаш ги дали е цял или изглежда като разделен на две зад стъклото, ето този е след феислифта: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1871">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1871</a><!-- m --> друго което се забелязва най-лесно е предната броня както каза метъла, тази тук е с пластмасова лайсна която е отгоре и сллиза надолу до средата на бронята, а старите има лаисна по средата на бронята мезжу двата ръба като тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1873">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1873</a><!-- m --> видя ли разликите?
еми какво да ти кажа само погледни темите в раздела и сам си прави сметка, аз тук тема със сериозен проблем не съм видял да се обсъжда, това е може би най-здравото волво от масовите на пазара, що се касае до двигателя, повече твърдят, че 10 винтиловия двигател е малко тромав, 20 винтиловия е по-динамичен, но всичко е въпрос на вкус, единния е 126 коня а другия е 144, ако искаш погледни е двигателя 2.5 10V той е 140 коня, за разхода мога да кажа само зависи от задкормилното устроиство :-)
за фейслифта се сещам и друго най-заабележимото фаровете гледаш ги дали е цял или изглежда като разделен на две зад стъклото, ето този е след феислифта: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1871">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1871</a><!-- m --> друго което се забелязва най-лесно е предната броня както каза метъла, тази тук е с пластмасова лайсна която е отгоре и сллиза надолу до средата на бронята, а старите има лаисна по средата на бронята мезжу двата ръба като тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1873">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1873</a><!-- m --> видя ли разликите?
Благодаря, за отговорите. А има ли 2.5 20 клапана? Също, ако някой знае за запалителната уредба и дали горивовпръскващата уредба е Бош или е оригинална система на Волво?
Благодаря, за отговорите. А има ли 2.5 20 клапана? Също, ако някой знае за запалителната уредба и дали горивовпръскващата уредба е Бош или е оригинална система на Волво?
има 2.5 20V то вече е 170 коня, а 10винтиловия е 140, системата незнам каква е
има 2.5 20V то вече е 170 коня, а 10винтиловия е 140, системата незнам каква е
Pages: 1 2 3