Волво Клуб - България

Пълна версия: Температурен датчик
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Здравейте колеги, От известно време климатика бачка няколко минути и изключва.Казаха ,че е прецакан температурния датчик в купето...?
Днес го взех, но нямам представа къде се намира, а и майстора ми май не знае,Бях чел ,че е в панела на климатроника , но там има едно вентилаторче и някакъв друг датчик които не е въпросния..Моля някои , ако има идея да сподели.Волво С80 2000г.
PetarGarkov написа:...климатика бачка няколко минути и изключва.
Спира "студеното" или спира да духа изцяло?

Климатроникът на 850 има два температурни датчика в купето, два във въздуховодите в таблото и датчик за външната температура. Дефектирането на един или повече от тях не е причина да спре работата на климатроника, а само се нарушава поддържането на зададената температура. Регистрира се грешка в ECU-то и се индикира на панела за управление (мигащи светодиоди). Предполагам, че при следващите модели положението е подобно.
Чести причини за гореописания проблем са проблеми с компресора, вентилатора на купето, електронния модул за управление и/или силовата му част. Една диагностика (прочитане на регистрираните грешки) би дала добра насока.
иди в мотппфое, те могат да четат подорбо климатичната система, спирането може да от няколко причини, прегряване на външния кодензор(неработещи перки), кофти компресор(за смяна), проблем с управлението на климатроника, запушен дехидратор, който се смения периодично, но тук в БГ не се практикува тая схема, но може да има и специфичен проблем за модела, от носно 850, има и модели с 4 и повече вътрешни термосонди, при мен за съжаление са 7
Благодаря, оказа се Електромагнит на копресора.
Здравей колега,като вдигнеш капака на двигателя чува ли се компресора как чука, т.е. изключва и след няколко секунди-10-15, пак включва,че при мене съм забелязал,че точно така прави.