Волво Клуб - България

Full Version: Волво 440 бодигард 1.8 бензин/газ 90 к.с. моята първа кола.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте хора от скоро съм притежател на прекрасното волво 440 което е 95 година и много му се кефя. Прокарах му колони във вратите и отзад на мястото което си е предназначено за тях (!3см говорители) и усилвател и бас каса която е (handmade) и сега е супер озвучението.Обаче имам някои запитвания.
1-Кажете ми по някакъв начин да си притегна таблото защото много ми се мърда и скърца тъй като винчетата са изпаднали и е е изпочупила малко пластмасата.
2-Имам един проблем-колата върви перфектно на газ обаче като я прекача на бензин и заглъхва. Натискам газта и заглъхва(забива предницата надолу) направо е като "скопена" на бензин а на газ е оса върви та се къса и разхода и е 7-100/7.5-100 на газ и е мега просто много върви (забравих да кажа че е моно инжекция ама сигурно повечето го знаят това).
Та това са ми запитванията и само още нещо ако може някое мнение за колата изобщо.
Здравей!Аз притежавам същият модел ,но набор 1992 г. Имам колата от 2004г. и съм много доволен.Естествено ,че съм вкарам доста средства в нея-но тя ми служи вярно!За здравината по купето (само ще отбележа) ,че избива ръжда по веждите на калниците-но това е кола на 25г.!Относно вторият ти въпрос,причините може да са комплексни(горивен и въздушен филтър,бензинова помпа и т.н.)Виж тази моя тема -може да ти е от полза:Проблем с паленето-решено+снимки
1. Забрави.
Качествена музикална система и постигане на добра акустика, дори и за ниски мощности, се връзва поне 2-3 пъти повече отколкото си платил за колата.
За да не скърца няма да помогнат само няколко винтчета. Ако целта е да се поголфчи всичко е възможно.

2. Сервиз.
Дори и да отгатне някой след дълга серия въпроси - следващия въпрос е ясен. Ако случайно влезеш да ровиш първите заподозрени са "моноинжектора", задръстен филтър, помпа, регулатор на налягане, ако има... и какво ли още не.

. Евтинджос и кеф.
Вече частите са на символични цени. Твърде е вероятно да имаш множество разхлопани тампони по окачването и кормилната система, скъсани маншони, кофти амортисьори, сгънати задни пружини, свирещи лагери на главините и т.н. При нормално каране повечето проблеми изобщо не правят впечатление. При по-агресивни изпълнения веднага се усеща. Всичко е относително евтино за подмяна, особено ако се пазарува от западноевропейски магазини. Тук излиза почти толкова ако имаш 40 или повече % отстъпка. Скоростите ако не влизат леко и безшумно е възможно да се оправят със смяна на маслото в кутията, което на теория не би трябвало да се сменя, но на практика е пълно със стружки и на всичкото отдолу е нормално да капе и трябва поне да се долее. Стартерите се прецакват от жегата, разлепват се магнитите от корпуса.
А изобщо - за кола от края на 80-те е отлична. При 120-130 км/ч се усеща всеки порив на вятъра. Уж малка, но събира много багаж...
Най-ниския клас съвременни автомобили имат сериозно предимство единствено в сигурността при катастрофи, което хич не е за подценяване.