Волво Клуб - България

Full Version: Грешка за високо и ниско налягане
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги!
Имам Волво xc90 2006 година, като от няколко месеца имам проблем с него.
При рязко подаване на газ колата забива в авариен режим. На диагностика излизаше високо и ниско налягане. Последва - сваляне на турбо и рециклиране. Като го качихме, високото налягане като грешка изчезна, но за ниско остана. Започна се - проверка турбо пътища, сложихме добитомет от друго волво ( същото модел, двигател и години), но нищо не се промени. След смяна на датчик на интеркулер обаче, проблема изчезна ... до днес ( 2 месеца по-късно ). Отново дава грешки за високо и ниско налягане, обаче само когато е под наклон след 3000 оборота. Направихме адаптация на компютърата, но промяна няма.
Ще бъда благодарен ако някой има някаква представа какво може да бъде.
Колега дай номерата на грешките . Колата дизел ли е и би трябвало геометрията да ти се управлява с ел актуатор нали?
Тези грешки двете са почти "фабрични" за D5.
Щом почти вчико ти е ревизирано по турбопътищата - погледни как са ти тампоните с вакуум и ако има възможност прегледай помпата за високото налягане - ако има възм сложи друга помпа и я изюркай да видим дали пак ще забие...
(12-14-2017, 06:15 PM)peace Wrote: [ -> ]Здравейте колеги!
Имам Волво xc90 2006 година, като от няколко месеца имам проблем с него.
При рязко подаване на газ колата забива в авариен режим. На диагностика излизаше високо и ниско налягане. Последва - сваляне на турбо и рециклиране. Като го качихме, високото налягане като грешка изчезна, но за ниско остана. Започна се - проверка турбо пътища, сложихме добитомет от друго волво ( същото модел, двигател и години), но нищо не се промени. След смяна на датчик на интеркулер обаче, проблема изчезна ... до днес ( 2 месеца по-късно ). Отново дава грешки за високо и ниско налягане, обаче само когато е под наклон след 3000 оборота. Направихме адаптация на компютърата, но промяна няма.
Ще бъда благодарен ако някой има някаква представа какво може да бъде.

Въпреки старата тема имам въпрос към автора, особено ако все още кара същата кола. Какво значи "рециклирано турбо"? При моето скорошно рециклиране = замяна на всички вътрешни карантии, заедно с геометрията, за краткото все още каране нямам забивания и загуба на мощност. Надявам се проблема, който от доста време само се задълбочаваше, най-сетне да се е оправил. Проблема ми беше като на много други потребители на D5-185 коня, при каране газ-спирачка, особено при завои, влизаше в авариен режим и след загасяне и изчакване около 3-5 минути, сякаш нищо не е било. С времето това ставаше все по-често и по-лесно.