Волво Клуб - България

Full Version: 850 компресия на дв. и други
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,
сдобих се с 850 2л 10V 126 коня, измериха ми криво ляво компресията излезнаха 10.5;10;10;10;8 (не знам какво е това и в какви мерни единици е), проблемът ми е следният:
едни механици ми казват компресията трябва да е 10, други ми казват че трябва да е между 12 и 15, оптимално 14, трети разбирачи ми казват че трябва да е поне 12, четвърти че не може да е повече от 12. Реших че единствено в този форум мога да получа правилния отговор.

Освен това (така и така съм започнал да пиша), единият ми цилиндър (компресия 10) гори масло, не малко, грубо го сметнах към 200-300 гр. на 100 км и цапа яко свещта. В понеделник ще ходя на диагностика, ама все пак ще се радвам да прочета предположения.

Та по повод маслото и компресията, едни механици ми точат зъби за пълен основен ремонт за 2500лв., други за половин основен ремонт за към 800, трети че само гумичка на клапан като се смени ще стане като нова. Пък има и някои дето викат: дай да отворим пък ще видим докъде ще стигнем...
И тук ще се радвам ако споделите опит.

Последно, трябва и съединител да сменям, разбрах че в скан-тех нямало да внасят този месец, има ли други места от където да си взема на нормални цени, вообще частите от къде да си ги взимам?
Здравейте,
сдобих се с 850 2л 10V 126 коня, измериха ми криво ляво компресията излезнаха 10.5;10;10;10;8 (не знам какво е това и в какви мерни единици е), проблемът ми е следният:
едни механици ми казват компресията трябва да е 10, други ми казват че трябва да е между 12 и 15, оптимално 14, трети разбирачи ми казват че трябва да е поне 12, четвърти че не може да е повече от 12. Реших че единствено в този форум мога да получа правилния отговор.

Освен това (така и така съм започнал да пиша), единият ми цилиндър (компресия 10) гори масло, не малко, грубо го сметнах към 200-300 гр. на 100 км и цапа яко свещта. В понеделник ще ходя на диагностика, ама все пак ще се радвам да прочета предположения.

Та по повод маслото и компресията, едни механици ми точат зъби за пълен основен ремонт за 2500лв., други за половин основен ремонт за към 800, трети че само гумичка на клапан като се смени ще стане като нова. Пък има и някои дето викат: дай да отворим пък ще видим докъде ще стигнем...
И тук ще се радвам ако споделите опит.

Последно, трябва и съединител да сменям, разбрах че в скан-тех нямало да внасят този месец, има ли други места от където да си взема на нормални цени, вообще частите от къде да си ги взимам?
Не се притеснявай,когато компресията не е под 10 е добра.Относно горенето на масло аз също мисля че може да е от гумичките(дано да е от това)
Не се притеснявай,когато компресията не е под 10 е добра.Относно горенето на масло аз също мисля че може да е от гумичките(дано да е от това)
заеби всички тия разбирачи :evil: Стойностите са ти еднакви, което е добре. Ако има разлика тогава кофти.
предполагам, че са ти измерили compression ratio. Тъй като не вдявам много от тия неща предавам буквално. По каталог е 10:1 Другите стойности за които ти говорят би трябвало да е compression pressure, която трябва да е в рамките 13-15 бара и разлика между отделните цилиндри макс 2 бара.

колкото до маслото, основен ремонт на двигател е последната крачка, трябва да си много отчаян и да си пробвал всичко, за да предприемеш тази стъпка. Значи първо провери искроуловителя. Предполагам, че нищо няма да ти говори, но ще се опитам по късно да ти покажа как. Между другото разбираш ли английски или ще трябва да го превеждам. След това гумичките на клапаните, дюзи, свещи и ако всичко това не помогне тогава минаваш на основен ремонт. Но с посочените показатели, освен ако не са измерили нещо друго, мисля че още не си за тая процедура.

Съединител в мото пфое беше 360 лв комплекта. Колко ще те обрулят за труд е една друга тема. Ако имаш някой по доверен майстор купи си го от МП и той само да ти го монтира.

Успех
заеби всички тия разбирачи :evil: Стойностите са ти еднакви, което е добре. Ако има разлика тогава кофти.
предполагам, че са ти измерили compression ratio. Тъй като не вдявам много от тия неща предавам буквално. По каталог е 10:1 Другите стойности за които ти говорят би трябвало да е compression pressure, която трябва да е в рамките 13-15 бара и разлика между отделните цилиндри макс 2 бара.

колкото до маслото, основен ремонт на двигател е последната крачка, трябва да си много отчаян и да си пробвал всичко, за да предприемеш тази стъпка. Значи първо провери искроуловителя. Предполагам, че нищо няма да ти говори, но ще се опитам по късно да ти покажа как. Между другото разбираш ли английски или ще трябва да го превеждам. След това гумичките на клапаните, дюзи, свещи и ако всичко това не помогне тогава минаваш на основен ремонт. Но с посочените показатели, освен ако не са измерили нещо друго, мисля че още не си за тая процедура.

Съединител в мото пфое беше 360 лв комплекта. Колко ще те обрулят за труд е една друга тема. Ако имаш някой по доверен майстор купи си го от МП и той само да ти го монтира.

Успех
За съединителя виж имаше двама души продаваха части - втора ръка, може да имат и да го вземеш по-евтино.

Разрови - скоро давах телефоните на цеци850 и алман67 /изписват си никовете на латиница.
Виж тук:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3035">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3035</a><!-- m -->

и тук: освен Волвото /косна го/ - има и цял мотор ... и части, питай го

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2986">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2986</a><!-- m -->
За съединителя виж имаше двама души продаваха части - втора ръка, може да имат и да го вземеш по-евтино.

Разрови - скоро давах телефоните на цеци850 и алман67 /изписват си никовете на латиница.
Виж тук:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3035">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3035</a><!-- m -->

и тук: освен Волвото /косна го/ - има и цял мотор ... и части, питай го

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2986">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2986</a><!-- m -->
Благодаря за мненията дотук, оправям се с английския горе долу, така че давай ако имаш нещо полезно за четене

Иначе компресията дето ми измериха (10.5;10;10;10;8 ), ми я измериха през свещите, при завъртане на стартера, с едно уредче с маркуч в гнездото на свещта а в края на маркуча тяло със стрелкичка, абе мязаше ми на това с което си мериш налягането в гумите Smile.
Благодаря за мненията дотук, оправям се с английския горе долу, така че давай ако имаш нещо полезно за четене

Иначе компресията дето ми измериха (10.5;10;10;10;8 ), ми я измериха през свещите, при завъртане на стартера, с едно уредче с маркуч в гнездото на свещта а в края на маркуча тяло със стрелкичка, абе мязаше ми на това с което си мериш налягането в гумите Smile.
Pages: 1 2 3