Волво Клуб - България

Full Version: дизел - неволи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Както винаги вече е време и да упоменем проблемите с настъпването на по студеното време.

Проблема е следния.
Вече от една седмица като запаля колата поддържа ниските обороти доста по ниско - не гасне. Като се развърти нафтата проблема изчезва.
Миналата година бе същото.
Явно пак ни пробутват нафта за "горещници".
Сигурно ако паднат температурите към -5гр. - веднага ще изпищим.

Дано не се случва проблема като по миналата година.
Температурите паднаха към -15 до -17гр. - хем синоптиците половин месец преди това казаха за студения циклон. Тогава все още продаваха лятна нафта до -11гр.
Дали ще е така и тази зима?

п.п. - май може би ще има зима тази зима!!
Както винаги вече е време и да упоменем проблемите с настъпването на по студеното време.

Проблема е следния.
Вече от една седмица като запаля колата поддържа ниските обороти доста по ниско - не гасне. Като се развърти нафтата проблема изчезва.
Миналата година бе същото.
Явно пак ни пробутват нафта за "горещници".
Сигурно ако паднат температурите към -5гр. - веднага ще изпищим.

Дано не се случва проблема като по миналата година.
Температурите паднаха към -15 до -17гр. - хем синоптиците половин месец преди това казаха за студения циклон. Тогава все още продаваха лятна нафта до -11гр.
Дали ще е така и тази зима?

п.п. - май може би ще има зима тази зима!!
Аз Волвото го зареждам само на OMV от по-добрата нафта целогодишно. Миналата зима нямах проблем (то пък и каква зима беше). Старата кола зимно време си я карам като на един резервоар (около 40 л.) сипвам 2 л. безнин и нямам никакъв проблем. И при -26 градуса пак си палеше от първия път (е подгрявам няколко пъти).

А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Аз Волвото го зареждам само на OMV от по-добрата нафта целогодишно. Миналата зима нямах проблем (то пък и каква зима беше). Старата кола зимно време си я карам като на един резервоар (около 40 л.) сипвам 2 л. безнин и нямам никакъв проблем. И при -26 градуса пак си палеше от първия път (е подгрявам няколко пъти).

А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Рара Wrote:...А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Рара, пропуснал си... :hiding: Имаше такава тема или теми във форума - там надълго и широко се обсъждаха и разглеждаха въпросите зима, нафта, рекламации, лаборатории, тестове на горивото и т.н.
Рара Wrote:...А в тая връзка, как се контролира горивото по бензиностанциите? Май не можеш да отидеш да се оплачеш от кофти гориво и след това да се вземат някакви мерки? Май ще трябва да минем на Confusedhock: по имиджа на компанията и дано има ефект...
Рара, пропуснал си... :hiding: Имаше такава тема или теми във форума - там надълго и широко се обсъждаха и разглеждаха въпросите зима, нафта, рекламации, лаборатории, тестове на горивото и т.н.
OK, Rokoko. Ще се поправя. "Погвам" търсачката...
OK, Rokoko. Ще се поправя. "Погвам" търсачката...
Така е Rokoko, пропуснал съм :oops:

И к'во праи'м сега? Има независима лаборатория и тя казва "Всичко е наред"??!!

"Дизеловото гориво отговаря на стандартите, наложени от Европейския съюз. Климатичните условия в България обаче, не са съобразени с изискванията на Европейския съюз. Ако отново ви “замръзне нафтата”, моля потърсете правата си в природата и в неактуалното географско положение на страната, в която живеете." Лелеее...

Това е цитат от статията пусната от Efri през март 2006...

Е, и? Трябва ли да се минава на изпитания вариант от II световна война и периода след нея (добавки ли?... по това време???) - бензин в нафтата и ...

Въпросът е че проблема си стои, за съжаление. Та питам - какво правим ние? Аз за това казвам Confusedhock: по имиджа на компанията за горива. Всяка зима си пазя всички касови бележки и фактури за нафтата, където зареждам.

Чукам на дърво, досега не съм имал такъв проблем "замръзнала нафта" и дано не ми се налага.

Но, ако се появи проблем - копие на шефа на компанията и в ежедневник - това е моето предложение.
Така е Rokoko, пропуснал съм :oops:

И к'во праи'м сега? Има независима лаборатория и тя казва "Всичко е наред"??!!

"Дизеловото гориво отговаря на стандартите, наложени от Европейския съюз. Климатичните условия в България обаче, не са съобразени с изискванията на Европейския съюз. Ако отново ви “замръзне нафтата”, моля потърсете правата си в природата и в неактуалното географско положение на страната, в която живеете." Лелеее...

Това е цитат от статията пусната от Efri през март 2006...

Е, и? Трябва ли да се минава на изпитания вариант от II световна война и периода след нея (добавки ли?... по това време???) - бензин в нафтата и ...

Въпросът е че проблема си стои, за съжаление. Та питам - какво правим ние? Аз за това казвам Confusedhock: по имиджа на компанията за горива. Всяка зима си пазя всички касови бележки и фактури за нафтата, където зареждам.

Чукам на дърво, досега не съм имал такъв проблем "замръзнала нафта" и дано не ми се налага.

Но, ако се появи проблем - копие на шефа на компанията и в ежедневник - това е моето предложение.
Pages: 1 2 3 4 5 6