Волво Клуб - България

Full Version: Запушен dpf
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Запушен е dpf volvo xc90 185кс да го почиствам ли или софтуерно да го изключа и отстраня ? Някой да се е сблъсквал с този проблем
Зависи в какво състояние е, ако може да се регенерира направи го, ама ако вече си е изпял песента го махай.
Нов струва... доста.
Другари, не подценявайте възможността, утре на преглед (ГТП), или вдругиден на пътя КАТ, да спрат от движение автомобила, след "хардуерно" и "софтуерно" елиминаре на DPF! Wink
За "чужбина" да не говорим, там може да стане страшно, ако те хванат...
ПП. Пък и нали уж сме европейци, все пак! Big Grin
volvo_sps Wrote:Запушен е dpf volvo xc90 185кс да го почиствам ли или софтуерно да го изключа и отстраня ? Някой да се е сблъсквал с този проблем

При запушен DPF, първо си оправете проблемите с мотора(горене на масло, неправилна гориво-въздушна смес и т.н. саждо-образуващи), после през VIDA регененерация и не би трябвало да създава повече проблеми. Smile


А ако е затлачен, така че не може да се регенерира - сменя се с нов! Все пак трябва и децата ни да имат какво да дишат... :evil:
Масло не харчи ,само от време навреме прекъсва и спира турбината при диагностика показва само топлинен датчик на dpf.Нов dpf от Германия е 120евро.
Spurs Wrote:Другари, не подценявайте възможността, утре на преглед (ГТП), или вдругиден на пътя КАТ, да спрат от движение автомобила, след "хардуерно" и "софтуерно" елиминаре на DPF! Wink
За "чужбина" да не говорим, там може да стане страшно, ако те хванат...
ПП. Пък и нали уж сме европейци, все пак! Big Grin
Категорично, ДА!! Европа ще започне да забранява дизелите, ние в БГ ги правим още "по-натюрел" като махаме всичко което се опитва да го прави по-еко.
volvo_sps Wrote:Масло не харчи ,само от време навреме прекъсва и спира турбината при диагностика показва само топлинен датчик на dpf.Нов dpf от Германия е 120евро.

Защо при проблеми с термометъра решихте, че дпф-а е запушен?
Прекъсването на турбината може и да е от друго, закарайте колата на сервиз.
Замяна на DPF-а не решава проблема, проблемният датчик е причината да не рециркулира. Аз имах проблем с датчик за диференциално налягане и беше вдигнал до към 40 мпа. При над 90 се препоръчва смяна, но има алтернативни решения с демонтаж. Третирах с добавка за почистване и си карах колата (около 2 000 км) докато оправя датчика. Вече над 50 000 км няма грижи с това..