Волво Клуб - България

Full Version: Устройството на VolvoTech - CFE и мнения зя него
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Tisho Wrote:Това не е проблем, защото все пак крайния ефект да прибере огледалата е налице. Но е малко смешно още не си затворил колата и то си прибира огледалата. Smile

Ясно, разбрах ти идеята. Да, съгласен съм.. тъпичко е да ги прибира при отворена врата. Може да им се прати като фийдбек.

Сетих се да прегледам списъка ти с бъгове, сега като имам малко повече практика с ЦФЕ-то, това с натискането на копчетата на волана и гасненето на дисплея и аз го забелязах. Досадно е малко. Но при мен дисплея изгрява след 3-4 секунди всеки път. Явно при теб дава някакъв "екстра" бъг, за да го връща чак след минути. С коя версия си? Въпреки, че те са се размрънкали за бета версиите... с тая 2.188 дет ми дадоха (пак да отбележа, НЕ Е писана специално за мен, правят се на интересни) няма драми освен мигачите, докато официалната им 2.055 изобщо не тръгна при мен. Флашни последната бета от сайта им 2.166 май беше и виж с нея как е?

И пак да попитам пак. Някой колега по-напред в темата беше писал, че CFEplus може да направи така че cruise control-a да е в standby още с паленето на колата. Според техният сайт, това е единственото нещо което CFE-то не може спрямо лайт версията, поне за моят "MY". Някой пускал ли го е това с CLEplus и ако да - с какви MY-ки сте?


Edit: забра'йх. Не знам дали е от датчика или от джаджата, ама като си тръгвам от работа след 9 часов престой на открит паркинг, качвам се, паля и при -4 външна температурата, кутията си е на 8-10 градуса. Сутрин паля и почвам да чистя колата и не се сещам да видя температурата. След 4-5 минути работа на място като се кача вече е на 10-12 градуса. Даже се замислих да няма нагревател вътре, ебаси който държи температурата да не пада под 10ка :lol: . Явно при прекалено студено не отчита правилно...
iago Wrote:Ясно, разбрах ти идеята. Да, съгласен съм.. тъпичко е да ги прибира при отворена врата. Може да им се прати като фийдбек.

Сетих се да прегледам списъка ти с бъгове, сега като имам малко повече практика с ЦФЕ-то, това с натискането на копчетата на волана и гасненето на дисплея и аз го забелязах. Досадно е малко. Но при мен дисплея изгрява след 3-4 секунди всеки път. Явно при теб дава някакъв "екстра" бъг, за да го връща чак след минути. С коя версия си? Въпреки, че те са се размрънкали за бета версиите... с тая 2.188 дет ми дадоха (пак да отбележа, НЕ Е писана специално за мен, правят се на интересни) няма драми освен мигачите, докато официалната им 2.055 изобщо не тръгна при мен. Флашни последната бета от сайта им 2.166 май беше и виж с нея как е?

С 2.166 е.

iago Wrote:И пак да попитам пак. Някой колега по-напред в темата беше писал, че CFEplus може да направи така че cruise control-a да е в standby още с паленето на колата. Според техният сайт, това е единственото нещо което CFE-то не може спрямо лайт версията, поне за моят "MY". Някой пускал ли го е това с CLEplus и ако да - с какви MY-ки сте?

Това не съм го пробвал, но ще го пробвам и ще пиша.

iago Wrote:Edit: забра'йх. Не знам дали е от датчика или от джаджата, ама като си тръгвам от работа след 9 часов престой на открит паркинг, качвам се, паля и при -4 външна температурата, кутията си е на 8-10 градуса. Сутрин паля и почвам да чистя колата и не се сещам да видя температурата. След 4-5 минути работа на място като се кача вече е на 10-12 градуса. Даже се замислих да няма нагревател вътре, ебаси който държи температурата да не пада под 10ка :lol: . Явно при прекалено студено не отчита правилно...

Незнам защо очакваш температурата на въздуха и температурата на нещо което вътре в колата, затворено със 4-5мм алуминии, опаковано с кори и разни там изолации по капака и т.н. да е с температурата на околния въздух. Wink Напълно възможно е при -4 температурата на маслото на кутията да е с тези стойности, които си цитирал.
Сутринта като запалих при -5, маслото на халдекса беше -1.
Tisho Wrote:И нещо прясно от сутринта.
Влизам в колата -5 градуса. Студ, даже и на кварталния кот му настръхнала зимната козина от студ.
Паля и... OMG! Температурата на маслото на кутията 255 градуса. :mrgreen: Confusedhock: Още един градус повече и щеше да е 0. :lol:
Тръгвам и след малко гледам как маслото от 255 градуса стана на 2-3, 10 градуса и започна да си загрява както си трябва.
Явно има някаква драма с отчитането на отрицателните температури. Някой е омотал signed с unsigned или просто компютъра на кутията връща безумни стойности когато температурата е отрицателна.

При мен показва минусови температури - и на Халдекса, и на АСК (ама не съм го снимал). Показва и 0 градуса (прилагам снимка). Но на двигателя при по-малко от 60 градуса изписва COLD и чак след това започва да показва точните градуси. До 124-125 гр. съм го докарвал при яко газиране по магистрала със 180-190 Big Grin
Ммм, честно казано при температура на въздуха -4, не очаквам алуминият (демек корпуса на кутията) да държи температурата на маслото 10 градуса... при това след 9-10 часов престой на 4ти етаж на открит паркинг. Дет се вика освен всичко друго, става и течение там. Ама пък може и да държи де.. ба ли го.

А относо cruise контрола, при мен изобщо няма такава "отметка" в updater-a. За това попитах..
iago Wrote:Ммм, честно казано при температура на въздуха -4, не очаквам алуминият (демек корпуса на кутията) да държи температурата на маслото 10 градуса... при това след 9-10 часов престой на 4ти етаж на открит паркинг. Дет се вика освен всичко друго, става и течение там. Ама пък може и да държи де.. ба ли го.

А относо cruise контрола, при мен изобщо няма такава "отметка" в updater-a. За това попитах..

Отидох до колата на двора да снимам показанията - колата не е карана от вчера по обяд, показва външна температура минус 1 градуса, разните чорби са доста по-студени.
Преди малко и аз бях до колата, като от снощи не е барана. При -1 навън, кутията беше на 1 градус. Най-накрая видЕх под 10 градуса температура хаха. :mrgreen:
iago Wrote:Преди малко и аз бях до колата, като от снощи не е барана. При -1 навън, кутията беше на 1 градус. Най-накрая видЕх под 10 градуса температура хаха. :mrgreen:

При мен в Кокаляне сутринта беше минус 9, в София вероятно е било по-топло.
Има описани въпроси и отговори във връзка с някои от проблемите при колеги, които са описани в страницата на CFE Plus :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://helpdesk.belectronics.eu/knowledgebase.php?category=9">http://helpdesk.belectronics.eu/knowled ... category=9</a><!-- m -->

Ако не сте ги прочели, поредполагам, че биха могли да ви помогнат.

Поздрави
А на някой показва ли му изобщо температура маслото на двигателя,защото при мем излизат само 3 чертички.Иначе другите стойноста си ми ги показва Smile Двигателя ми е D5-163кс.
На мен няма нещо, което да не показва. Всички параметри ги изкарва без проблеми. Даже и с опцията за сваляне на огледалата при включване за задна успях да настроя.

Поздрави
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21