Волво Клуб - България

Full Version: Устройството на VolvoTech - CFE и мнения зя него
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Браво! Може да вкараме някоя друга иновация в джаджата Smile
Изглежда във форума има бая информация, ще се чете!

Поздрави
Up to 16 символа са. Пишеш им на мейла ако искаш някаква custom комбинация и те ще преценят дали да го имплементират. Това за символите го пиша, така че може всеки сам да прецени дали това което иска ще се събере или не.
Здравейте банда!

Така след достатъчно ръчкане мога да споделя и моите впечатления от CFE+ с MY2006 XC90 V8 и v2.160 на фърмуеъра - карам наред по менютата:
  • 1. пуснах автоматичното заключване при достигане на 20км/ч - при мен го нямаше фабрично и сега работи без проблем

    2. в зимни условия се отказах от автоматичното прибиране/рагъване на огледалата, като оставих само с "double lock" на дистанционното да ги прибирам при нужда когато съм извън колата

    3. отказах се от наклона на огледалата за да виждаш бордюрите при включване на задна R за позиция M3 на седалката - действа много мудно

    4. при мен мигането на мигачите в "магистрален режим" е само докато държа лоста под напрежение, и включвайки 4 автоматини мигания през CFE работи само при "наляво" - изключих го засега

    5. пуснах си автоматичният подгрев при температури под +6 на Low и под -5 на High - работи коректно

    6. с показването на отрицателните температури на течностите нямам никакъв проблем...но на някой изобщо показва ли му Engine Oil Temperature или OT на някой Multi-Info дисплей - с кой MYxx/двигател сте - да ужким пише, че работи само за Turbo моторите, но не трябва ли при вкарване на VIN да знае, че не съм с Turbo и просто да го крие

    7. за да чувам пискането на парктроника фабрично не ми се намалява стереото, но и автоматичното намаляване през CFE при включване на задна не ми работи коректно и се получава само при настройката с метод Volume Down като нивото на увеличаване след изключване на R е винаги като мятане на зарове - никога до предишното ниво преди задна и винаги нещо различно от първоначалното

Приемам съвети за неработещите неща, като моля при "цитат" да не ми копирате цялото мнение :lol:
Иво, шасито се вкарва, за да успее CFE-то да излъже колата, че това е електронен блок от нея. Това е начина да работи. Не мисля, че шасито се ползва за някакъв вид филтрация на функциите. Иначе не звучи никак лошо.. :mrgreen:
Тая работа с дистанционното запалване на калорифера как действа? Включил съм го, но при три натискания на жълтото нищо не става. Във Варна заваля сняг и не ми се излиза утре сутрин по пижама да паля колата Smile
Ъ, нещо съм се объркал, явно се включва с три пъти unlock...

http://www.volvotech.eu/download/documen...s-9.20.pdf
rudizl Wrote:Ъ, нещо съм се объркал, явно се включва с три пъти unlock...

http://www.volvotech.eu/download/documen...s-9.20.pdf

Да, три пъти Unlock - и дори и да е на улицата, ако не е отваряна врата, тя се заключва сама след 30 секунди Big Grin
Дааа, прочетох... Помпих тая сутрин жълтака и си мръзнах после... Преувеличавам, разбира се, много бързо загря докато ринех снега (колата, не аз) Wink
Като тръгвах от работа включих печката от седмия етаж, вече беше супер като слязох долу.
Ц, ц... баси глезената работа :| (шегувам се). А аз даже един подгрев на седалките нямам... което както и да го погледна си е екстра която ми липсва :lol:
При няколко градски кръгчета този уикенд установих, че доста по-ценно ще е ако "автоматичният" погрев на седалките можеш да си го нстроиш да се включва при зададена температура в купето, а не при зададена температурата отвън - когато купето е загрято и след няколко качвания и паления в градски условия всеки път трябва да го изключвам ръчно за да не ми топли задника...
Та мисля да им пиша по този въпрос на volvotech
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21