Волво Клуб - България

Full Version: Внимание!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Привет,

Моля, колегите, на които им предстои да закупят XC70 да бъдат внимателни с тази обява:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538030030123257&slink=8j8jvv">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8j8jvv</a><!-- m -->

В сервизната история на автомобила на 54000км има следните ремонти:

Нов преден капак
Нова броня
Нови радиатори
Нови Решетки
Нови фарове
Нови Халогени
Изправяне на ляв рог
изправяне на десен рог
изправяне на междурогова греда.

По всичко изглежда, че автомобила е претърпял челен удар, но човекът спестява тези факти по телефона, а цената никак не е малка.
Полезна информация.
Чудно ако наистина има някакъв проблем... все пак е минал около 170 хил.км. от тогава...
Още, зависи и от качеството ня ремонта...
Макар, че такъв ремонт предполага доста тежък удар и вероятно геометрията е заминала...
Просто предположение.
Преди години, когато за малко карах Х5, се запознах по неволя с един "майстор", който ме заведе до една сива S-класа и ме попита виждам ли нещо нередно по нея... Аз разбира се нищо не видях, а я поогледах тук-там... Оказа се, че от 2 катастрофирали коли бяха "събрали" една... Рязали, изправяли, шлайфали, боядисвали... Може би окото но майстор би забелязало измамата, но обикновен човек спокойно може да бъде излъган... Нов внос, отлично състояние... И после хурка!
Щом са изправяли рогата, а не са ги сменяли, е възможно да е бил лек удар. И все пак не се знае колко е била крива напречната греда. Един колега така се спря в задницата на друг автомобил, но с роувър - нов капак, фарове, радиатори, вътре тънкия профил с ключалката на капака, рогата бяха криви и направо взехме нови и калниците с пукната боя. Удара беше на старт-стоп трафик на светофар....при подобен удар волвата пукват броня или остава козметичен дефект + някой фар. Та зависи от много неща...
Ясно защо на снимките изглежда все едно и задните колела могат да завиват.
Не вярвам толкова да е крив фотоапарата, но задна дясна гума изглежда не на мястото си.
Да, сега се загледах и наистина има разлика в просвета между задна дясна гума и калника... И сянката пада малко странно. Но пък дали самата позиция на снимащия също не може да изкриви снимката...
Друго за което се сещам в такъв случай е дръпната ръчна - пак може да има леко изместване на задните гуми.
Пиша това като разсъждение по темата, и хич не омаловажавам вероятното състояние на колата и предупреждението да се внимава!
Стана ми интересна тая кола.... Big Grin
Като гледам снимки в нета, задните колела си седят така. За да се изкриви така геометрията на задницата удара трябва да е жесток...

Нали, никой не иска да си купи удряна кола (и аз в това число), ама дайте да гледаме реално. Както Spurs каза, минали са 170к км и вярвам едно 7-8-10 години от тогава. Ако колата ходи като бито куче, 100% щеше да е продадена отдавна. При кадърни майстори, шанса колата да стане качествено е... 99%. В крайна сметка шасито не се отлива в завода. Събира се от отделни части. От сменените части, капак, фарове, радиатори, броня, решетка... само роговете са по игриви. Ако няма ръжди и видимо некадърна сглобка.. праска се една проверка на геометрията на колата на стенд за 40-50лв и ако всичко е 6 според мен проблема е нулев. Колата с тоя оушън рейс вярвам е няква рядка, така че.. ако човек търси точно такава и след не особено трудна проверка в сервиз удара става нулев проблем. Не е ударена вчера все пак.

И аз не бих казал, че е удряна ако колата няма драма. Какво да кажа? Пич, между другото преди 10 години и 170к км ударих колата отпред!?


<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Finvimg.autofunds.com%2FInventoryImages%2F2017%2F02%2F08%2F2131_950555_15383252_1185008182017.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.westhartfordautosales.com%2F1%2FCommon%2FVDP_Print.aspx%3Finventoryid%3DXsMy7uOnww4%253D&docid=hrerCtmDhnlzRM&tbnid=nCTG-1k8H74dXM%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhhKBwwHA..i&w=900&h=675&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhhKBwwHA&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.netcarshow.com%2FVolvo-XC70-2007-1600-30.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.netcarshow.com%2Fvolvo%2F2007-xc70%2F1600x1200%2Fwallpaper_30.htm&docid=dlFLeqmJyBFdsM&tbnid=qm6I9DJdRjFX9M%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhnKCIwIg..i&w=1600&h=1200&itg=1&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhnKCIwIg&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn04.carsforsale.com%2F3%2F1010264%2F7790816%2F861485758.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.whitmoreauto.com%2F2007_Volvo_XC70_West%2520Point_VA_7790816.veh&docid=LBL2Rl4Jj8QKmM&tbnid=r1anZcPgVTOf4M%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwh3KDEwMQ..i&w=800&h=600&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwh3KDEwMQ&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fst.motortrend.ca%2Fuploads%2Fsites%2F10%2F2015%2F11%2F2005-volvo-xc70-cross-country-wagon-side-view.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.motortrend.ca%2Fen%2Fcars%2Fvolvo%2Fxc70%2F&docid=1slXLDZd1RRjrM&tbnid=7M5kdvWdElducM%3A&vet=10ahUKEwjM3Oq-jJXeAhVFiOAKHaVlCHoQMwhBKAcwBw..i&w=640&h=480&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side&ved=0ahUKEwjM3Oq-jJXeAhVFiOAKHaVlCHoQMwhBKAcwBw&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->
iago Wrote:И аз не бих казал, че е удряна ако колата няма драма. Какво да кажа? Пич, между другото преди 10 години и 170к км ударих колата отпред!
Big Grin Big Grin Big Grin
Ми тъй де! Едва ли някой ще каже...
Нека сме реалисти, както каза iago... Wink
Аз съм реалист-никога няма да купя кола с изброените щети.
Разбира се ако разбера.Ама все нещо ще видя и ще ме откаже.
Значи, то пак ще има храчки по мой адрес, но по-добре това, отколкото някой да се набура.
Ако удара е оправян в МП бягайте далеч!
Моята е имала лек удар в областта на десния фар. Оправяли са я в МП. КОлата е била на МП и шофора й е работил там, не бяха вписали дейностите в сервизната история. Имаше изписани само бояджийски материали, което ме накара да си мисля, че ударът е бил само козметичен.
В действителност се е наложило някакво изпъване в предния десен ъгъл. Големите специалисти в МП явно бяха ползвали десния носач като опора при това изпъване, в резултат на което носача беше яко крив.
Ако не знаете той е алуминиев, а алуминият поддава до един момент след което не се огъва повече, а се чупи. Тея тъпаци щяха да ме очистят барабар с цялото ми семейство и това ням ада им го простя никога!
Тенекеджийската и бояджийската работа под всякаква критика. Цветовете не съвпадат. Ламарините се разминават. Бронята не е била грундирана преди да се боядиса и започна да се люпи. Монтирането на дефектни, части след ремота, на фона на останалото, направо "бял каър". Това да сложиш "нов" фар със спукано стъкло ....
---
Иначе конкретния автомобил виси по обявите поне от половин година, ако не и повече.
Ignat40 Wrote:Значи, то пак ще има храчки по мой адрес, но по-добре това, отколкото някой да се набура.
Ако удара е оправян в МП бягайте далеч!
Моята е имала лек удар в областта на десния фар. Оправяли са я в МП. КОлата е била на МП и шофора й е работил там, не бяха вписали дейностите в сервизната история. Имаше изписани само бояджийски материали, което ме накара да си мисля, че ударът е бил само козметичен.
В действителност се е наложило някакво изпъване в предния десен ъгъл. Големите специалисти в МП явно бяха ползвали десния носач като опора при това изпъване, в резултат на което носача беше яко крив.
Ако не знаете той е алуминиев, а алуминият поддава до един момент след което не се огъва повече, а се чупи. Тея тъпаци щяха да ме очистят барабар с цялото ми семейство и това ням ада им го простя никога!
Тенекеджийската и бояджийската работа под всякаква критика. Цветовете не съвпадат. Ламарините се разминават. Бронята не е била грундирана преди да се боядиса и започна да се люпи. Монтирането на дефектни, части след ремота, на фона на останалото, направо "бял каър". Това да сложиш "нов" фар със спукано стъкло ....
---
Иначе конкретния автомобил виси по обявите поне от половин година, ако не и повече.

Нищо ново. Типично за официален сервиз в България. Особено за МП.
С риск да съм малко груб - незнам какъв човек трябва да си, за да си доволен от МП.
Pages: 1 2