Волво Клуб - България

Full Version: Мнение за XC70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?
gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?

Привет колега,

Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.

Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч Smile
iliya.georgiev Wrote:
gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?

Привет колега,

Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.

Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч Smile

Не е същото, а сериозен преден удар е много пресилено за онзи екземпляр, дори не са се отваряли въздушните възглавници, тоест е било леко чукване отпред. При автомобил в гаранция, с Каско за фирмен сервиз се сменя всичко и дори повече от необходимото и затова беше оня дълъг списък с подменени части. Лично аз бих предпочел 100 пъти онова със "сериозния" удар на човек, работещ в Мото Пфое и съответно обслужвано само там, пред някое с напълно неясна история, което може дори да е събрано от два различни автомобила (има немалко такива случаи). Наскоро гледахме едно ХС90, италианка-милионерка, за което джамбазина обясняваше, че двойното задвижване не работело, защото трябвало да се смени маслото. Оказа се, че просто няма кардан Big Grin
Carburettor Wrote:
iliya.georgiev Wrote:
gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?

Привет колега,

Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.

Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч Smile

Не е същото, а сериозен преден удар е много пресилено за онзи екземпляр, дори не са се отваряли въздушните възглавници, тоест е било леко чукване отпред. При автомобил в гаранция, с Каско за фирмен сервиз се сменя всичко и дори повече от необходимото и затова беше оня дълъг списък с подменени части. Лично аз бих предпочел 100 пъти онова със "сериозния" удар на човек, работещ в Мото Пфое и съответно обслужвано само там, пред някое с напълно неясна история, което може дори да е събрано от два различни автомобила (има немалко такива случаи). Наскоро гледахме едно ХС90, италианка-милионерка, за което джамбазина обясняваше, че двойното задвижване не работело, защото трябвало да се смени маслото. Оказа се, че просто няма кардан Big Grin

Привет,

Аз нямам техническо образование и за съжаление изхвърлих сервизната история, но деформациите от удара (според мен тежък) бяха дори роговете, колата беше опъвана на стенд, предните врати са били изправяни, както и двата рога + междуроговата греда.

Разбира се, броня, радиатори, преден капак, фарове, халогенни, и няколко други детайла директ о бяха сменени. Заключението за тежкия удар първи направи началника на сервиза на МФ в Бургас, когато го попитах какво означават всички тези редове, килограми кит и т.н.

Ноооо пак казвам това е мое лично мнение. Някой може да го нарече лека драскотина Smile
Няма смисъл да се подхваща пак темата, само ще вметна едно. Казвам го "по-принцип", а не за конкретен автомобил.

Във фирмен сервиз по Каско, изобщо, ама изобщо не е изключено да се НАДпишат операции и интервенции с цел пари от застрахователя. Тия дет са дошли на оглед от компанията много знаят роговете дали наистина са кривнали или не (примерно). Те виждат, че колата е мерена и е крива*. И плащат примерно 5 човеко часа по 40-50-60-90лв/час труд. Както и много знаят дали са отишли 20 или 50кг кит. Това разбира се може да изиграе кофти шега след 10 години и 130к км когато собственика реши да я продава тая кола. Правя само вметка, не искам да подхващам нов спор, всеки си има рамене под главата. :lol:
iago Wrote:Няма смисъл да се подхваща пак темата, само ще вметна едно. Казвам го "по-принцип", а не за конкретен автомобил.

Във фирмен сервиз по Каско, изобщо, ама изобщо не е изключено да се НАДпишат операции и интервенции с цел пари от застрахователя. Тия дет са дошли на оглед от компанията много знаят роговете дали наистина са кривнали или не (примерно). Те виждат, че колата е мерена и е крива*. И плащат примерно 5 човеко часа по 40-50-60-90лв/час труд. Както и много знаят дали са отишли 20 или 50кг кит. Това разбира се може да изиграе кофти шега след 10 години и 130к км когато собственика реши да я продава тая кола. Правя само вметка, не искам да подхващам нов спор, всеки си има рамене под главата. :lol:

То и аз това обяснявах във Фб-групата - щото знам как при нова кола с пълно каско за фирмен сервиз и за най-незначителна щета се сменя половината автомобил, правят се по 2-3 допълнителни огледа и въобще е драма най-страшна. Да не говорим, че това е цяла схема и парите се делкат между вещите лица, които "надписват" части и ремонти, и фирмения сервиз. Нещо като източване на здравната каса горе-долу. А и за капак автомобилът е бил собственост на служител на Мото Пфое. Лудница. Само се чудя защо не са сменили задното стъкло или задните носачи, спокойно можеха да ги пишат и тях... :lol: А и щом се са се отворили въздушните възглавници, ударът е бил смешен. Както и да е, всеки си решава сам.

Разказвали са ми случай за Ауди Ку7, на което са сменяли скоростната кутия, след като друснало в дупка и спукало джантата. И скоростната кутия почнала да удря при превключване.
Факт е че надписват, но е малко вероятно да е в такива мащаби, наистина. По време на това събитие автомобилът е бил собственост на първия собственик (фирма или банка). Човекът от МФ я придобива на около 220к и я продава 2 госини по- късно.

Друг факт е, че след това събитие започва редовно да се прави сходимост ту на преден мост, ту на заден мост, ту на двата.... редовно. Буквално през 5-6к км

Минало е вече. Аз намерих XC70 което да да отговаря на моите критерии, както и онази коля явно е продадена вече, не е дразнещо че подобни неща се крият от продавача, а и продавача директно лъже че няма подобни събития в историята на колата.

Да сме живи и здрави Smile
iliya.georgiev Wrote:Друг факт е, че след това събитие започва редовно да се прави сходимост ту на преден мост, ту на заден мост, ту на двата.... редовно. Буквално през 5-6к км

Реглаж на преден и заден мост задължително правя пролет и лято (дори на по-малко от 5к километра), независимо че нито едно от двете ми ХС90 не е удряно никога. И винаги има какво да се коригира. Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми. А ХС90 реагира ужасно чувствително дори и на минимални отклонения, най-вече когато задницата е по-"отворена". Това окачване си има тази особеност със сходимостта. По принцип дори и във Фото Мое не могат да го направят добре, не знам защо.

Реглажа го правят добре само на едно място в София, и то само един човек. Дамян в сервиз Експрес 2 в Дружба. Вервай ми, от толкова години ги карам тия камиони, че мога да усетя със з@дника си кога е отворило предното или задното окачване с части от градуса.
Може ли да ми дадеш номера на този Дамян, на ЛС примерно, че и аз страдам от реглажисти. Една от култувите фрази които чух веднъж беше "отзад е крива леко, ама не е толко много и нема да я барам". Там повече няма и да се върна...

Темата за удара няма да я "подновявам". Всеки си решава как да си изхарчи парите. Важното е човек да е щастлив с избора си.
Carburettor Wrote:
iliya.georgiev Wrote:Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми.

Реглаж на преден и заден мост задължително правя пролет и лято (дори на по-малко от 5к километра), независимо че нито едно от двете ми ХС90 не е удряно никога. И винаги има какво да се коригира. Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми. А ХС90 реагира ужасно чувствително дори и на минимални отклонения, най-вече когато задницата е по-"отворена". Това окачване си има тази особеност със сходимостта. По принцип дори и във Фото Мое не могат да го направят добре, не знам защо.

Реглажа го правят добре само на едно място в София, и то само един човек. Дамян в сервиз Експрес 2 в Дружба. Вервай ми, от толкова години ги карам тия камиони, че мога да усетя със з@дника си кога е отворило предното или задното окачване с части от градуса.

Напълно съгласен съм. Преди седмица направих реглаж и все едно карам друга кола (камион)!
Pages: 1 2