Волво Клуб - България

Full Version: Проблем при пълен десен Volvo xc90
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ааа, нихт "мамата" :lol:

Между другото тоя тампон, който е с вградената метална "плочка", за смяна е..... лек ужас :?
iago Wrote:Ааа, нихт "мамата" :lol:

Между другото тоя тампон, който е с вградената метална "плочка", за смяна е..... лек ужас :?

Чак пък ужас. Тези тампони се сменят. Но е добре да се смени с оригинални от МП. Сменят се всичките, независимо дали е заминал само един.
Е тъй де.. сменил съм ги. И е тегаво. Най-вероятно Волво са измислили специализиран дорник/втулка/инструмент.

А това за смяната на всички е малко Ауди-джийско. И там като се разбие един шарнин сменят 8 носача... ама тва си е въпрос на лично мнение. Тампон като тампон.. като се разбие на десния носач, не виждам какво е общото с левият който си е здрав.
Имах разбита дясна биалетка , смених я , разбира се шлайфа игра главна роля Smile , два дена не съм чувал " къркащият шум "
Здравейте! Да споделя малко и аз за моя "старец" като го купих и щракаше здраво от ляво. По номер на рамата ми пращаха три различни карета и нито едно не пасваше! Та на края изнамерих оригиналния номер на частта и си намерих в един онлайн магазин някакъв ментак на Pascal за 57 лева!!! А онези, дето ми ги пращаха от разни елит Кар, ауто плюс и...какви ли не там дето и не ставаха започваха от 130 та стигнахме до 350 лв. А в МП пък ми заявиха - цялата полуоска върви - 1270 лв. Та с две думи- оправих се за 57 кинта. Това беше преди поне 2 месеца , значи вече има едни 2500-3000 км. (Колата не ми е основна- кара я жена ми). Но както пише и колегата - имам същия проблем : при пълен ляв волан имам чувството, че нещо като че ли заплита от дясно, направо усещам колелото как приплъзва по пътя...обмислям да пробвам с още едно такова външно каре...въпреки че не трака. Колегата, дето пусна темичката нищо не каза повече...какво е установил.
Няма нищо за казване на този етап, вероятно след НГ ще я закарам, може би при Севдалин (от Варна съм) да я погледне. Преди известно време му я бях карал, той спомена тогава вътрешно каре, но колата така и не си показа рогата пред него.
Колега, докъде стигна с решаването на проблема? И аз когато купих моята, Май 2017 имах съшият проблем, но се оправи: 
1.Гумите бяха по-големи от оригиналните 255 на нещо си, не помня точно сега, а трябва да са 235,60, 18. Смених ги и това "прескачане и удряне" при пълен ляв/десен почти изчезна.

2.Смених тампоните на носачите и предни амортисьори с горните опори и колата се оправи
И още нещо-по същото това време хидравликата направо ми отказваше, когато паркирах или завивам на бавна скорост. Все едно се набирах на стара Газка, ужас.
Сложих един магнит, завързан с кабел за щеката на капачката на хидравликата, посъбра малко боклуци и сега волана се върти значително по- лесно.Не знам дали така трябва да се върти, нямам база за сравнвние с друго хс90. Ще сменя и цялата хидравлична течност, когато се затопли.

И така, не помня от тогава да съм имал тези прескачания и удари все едно минавам през малки камъни или все едно някой удря с голям чук по гумата при пълен волан.
(01-19-2019, 11:00 AM)toninikolaev Wrote: [ -> ]Колега, докъде стигна с решаването на проблема? И аз когато купих моята, Май 2017 имах съшият проблем, но се оправи: 
1.Гумите бяха по-големи от оригиналните 255 на нещо си, не помня точно сега, а трябва да са 235,60, 18. Смених ги и това "прескачане и удряне" при пълен ляв/десен почти изчезна.

2.Смених тампоните на носачите и предни амортисьори с горните опори и колата се оправи
И още нещо-по същото това време хидравликата направо ми отказваше, когато паркирах или завивам на бавна скорост. Все едно се набирах на стара Газка, ужас.
Сложих един магнит, завързан с кабел за щеката на капачката на хидравликата, посъбра малко боклуци и сега волана се върти значително по- лесно.Не знам дали така трябва да се върти, нямам база за сравнвние с друго хс90. Ще сменя и цялата хидравлична течност, когато се затопли.

И така, не помня от тогава да съм имал тези прескачания и удари все едно минавам през малки камъни или все едно някой удря с голям чук по гумата при пълен волан.

Ами доникъде  не стигнах Smile
Онзи ден взех колата от бояджия за ремонт на разни дреболии по каското, така че още не съм я карал на майстор.
Иначе хидравличната ми течност е сменяна, имаше лек теч когато я купих, оказа се, че една стяжка е прецакана. Смениха го цялото. Това с магнита е добра идея, въпреки че аз лично нямам проблем с въртенето на волана. 
Проблемът не е и в гумите- 235/60/18 са. 
При мен обаче си стърже и презскача, явно ще се окажат вътрешни/вътрешно каре. Не знам за какви цени да се готвя Wink
Аз другата седмица смятам да сменя външното, въпреки че не трака. Смених лявото (то чукаше здраво) ама от дясно както казваш и ти - заплита нещо... Ще го пробвам с външно - по-евтино е и по лесно за смяна. Пък ще видим какво ще стане. Вътрешното май върви в комплект с полуоската, ама не би трябвало да заплита колелото...според мен де..
(01-19-2019, 01:30 PM)julianov83 Wrote: [ -> ]Аз другата седмица смятам да сменя външното, въпреки че не трака. Смених лявото (то чукаше здраво) ама от дясно както казваш и ти - заплита нещо... Ще го пробвам с външно - по-евтино е и по лесно за смяна. Пък ще видим какво ще стане. Вътрешното май върви в комплект с полуоската, ама не би трябвало да заплита колелото...според мен де..

Щом ,,заплита" ,много вероятно е да е вътрешното каре.И аз го имам този проблем от миналата година,но няма налична полуоска никъде в Европа.Ще има към 24 март. За ХС70 Undecided
Pages: 1 2 3 4