Волво Клуб - България

Full Version: Проблем при пълен десен Volvo xc90
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Да рапортувам и аз: днес смених външното дясно каре. Заплитането (прескачането) дето се усещаше при пълен ляв изчезна напълно! Другото, което си мислех докато сменях външното каре - гледах дясната полуоска и се чудех, за дали не е една и съща като лявата... На две - три места гледах че предлагат лява цяла полуоска, а дясна няма никъде. Ама днес като развалях от дясно и ми се стори, че полуоската е една и съща, само отляво се куплира директно в ск. кутия, а в дясно има преди нея удължен привод. Когато развалям за други неща да сменявам ще поогледам по-обстойно и ще попремеря, че днес бързах да сглобявам, че трябваше да пътувам.
Мммм, да е една и съща дължината, ама до вътрешното каре ли имаш предвид?

Ако питаш дали можеш да купиш от магазина лява полуос и да я шибнеш в дясно - не можеш. По-дълга е, защото трябва да компенсира с нещо това, че кутията е в ляво на мотора. Има и един висящ лагер, който я държи за блока.
(02-08-2019, 04:51 PM)iago Wrote: [ -> ]Мммм, да е една и съща дължината, ама до вътрешното каре ли имаш предвид?

Ако питаш дали можеш да купиш от магазина лява полуос и да я шибнеш в дясно - не можеш. По-дълга е, защото трябва да компенсира с нещо това, че кутията е в ляво на мотора. Има и един висящ лагер, който я държи за блока.

Неее, имам в предвид цялата полуоска - с външното и вътрешното каре. Точно тов казвам  - до колкото видях на първо четене (не се зазяпвах много в това, за понеже гледах да набия карето и са събирам, че трябваше да пътувам. Точно видях, че има "удължение" от дясно от кутията до въпросното подобие на висящ лагер. И пак казвам СТОРИ ми се, че отвъпросното удължение навън полуоската си е като лявата - с външното и вътрешното каре от двата края. Това на пръв поглед, без да го оглеждам обстойно. Даже вече бях събрал всичко и тогава се замислих реално. Ще кача на подемника пак тия дни и ще погледна, дали не е същото...
А ми това "удължение" върви с чашката на вътрешното каре. Т.е. ако приемем, че дължината на частта от вътрешното каре навън е същата.. ако купиш лява полуос, ще трябва да я разглобиш, както и да разглобиш дясната и да използваш нейната вътрешна чашка. Което ми се струва малко безсмислено, освен ако наистина намирането на дясна полуос е невъзможно...


Тая снимка е доста подходяща в случаят:
https://redir-img13.allegroimg.com/photo...7178123492
Ааа, е точно това исках аз да видя и да изясня, за защото както вече казах въобще не се заглеждах какво се случва "на вътре" просто бързах да избия карето, да слагам новото и да изчезвам, че трябваше да пътувам и чак после си дадох сметка, че въобще не загледах точно как стоят нещата. Щом е така както казваш ти наистина няма смисъл. Аз точно това исках да видя - как се случват нещата около висящия лагер. Щом е така-ясно. Просто се замислих, за че има логика да е еднаква полуоската, понеже случайно попадам вече на няколко обяви в сайт за продажби на разни работи и все за лява полуоска, за дясна - мъгла!  Не се предлага никъде.

(02-08-2019, 07:42 PM)iago Wrote: [ -> ]Тая снимка е доста подходяща в случаят:
https://redir-img13.allegroimg.com/photo...7178123492

Снимката изяснява всичко! Няма какво повече да коментираме по темата. Точно това смятах да видя - дали просто вътрешното каре на полуоска като лявата е набито в "удължението" на дясната. От самолет се вижда на Снимката че е различно. Благодаря. Просто ми се щеше да "открия Америка"  Big Grin
Ясно, разбрахме се..  Wink
Имам развитие на проблема [emoji6]
След дълго канене най-сетне посетих Севдо-Mevdo, та направи някакви магии човека и шумът изчезна, поне след днешното каране не съм го засичал. От цялата работа запомних няколко откъслечни фрази и думи: червяк, рейка, пружина, натягане на 90 градуса и връщане с около 20 градуса, кормилен накрайник, изметнат вътрешен калник. Това е[emoji16]
Нямаше карета, полуоски и пр. Ура!

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
Pages: 1 2 3 4