Волво Клуб - България

Full Version: Някой сменял ли е
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги.Искам да попитам някой сменял ли е тези накрайници и дали могат да се намерят по магазините.Имам странно почукване във кормилото,но при положение че е сменено абсолютно всичко по предницата(влючително и спирачните дискове)не би трябвало да се усеща това тракане при неравен път.Става въпрос за правия накрайник
Здравейте колеги.Искам да попитам някой сменял ли е тези накрайници и дали могат да се намерят по магазините.Имам странно почукване във кормилото,но при положение че е сменено абсолютно всичко по предницата(влючително и спирачните дискове)не би трябвало да се усеща това тракане при неравен път.Става въпрос за правия накрайник
Аксиално удължение - така сме възприели да му казваме ние, вътрешен накрайник или както ви е удобно съм сменял достатъчно пъти на други коли , за да мога да кажа , че намирането му по магазините не е някакъв проблем , цената му е съизмерима с тази на к.накрайник , може би е малко по-висока , но прилично поносима.
Само искам да споделя , че съвсем спокойно може да предизвика тракане, което да се усети във волана ако е разбит, а това се случва сравнително рядко, но е възможно - ходовата част се разбива ОТВЪН НАВЪТРЕ , т.е. колкото по-близо до асфалта толкова по-бързо се износва! Smile
Аксиално удължение - така сме възприели да му казваме ние, вътрешен накрайник или както ви е удобно съм сменял достатъчно пъти на други коли , за да мога да кажа , че намирането му по магазините не е някакъв проблем , цената му е съизмерима с тази на к.накрайник , може би е малко по-висока , но прилично поносима.
Само искам да споделя , че съвсем спокойно може да предизвика тракане, което да се усети във волана ако е разбит, а това се случва сравнително рядко, но е възможно - ходовата част се разбива ОТВЪН НАВЪТРЕ , т.е. колкото по-близо до асфалта толкова по-бързо се износва! Smile
Мевдо,знаеш ли кое е интересното в случая ? Преди да ремонтирам предницата,когато всичко беше така да се каже разбито, това почукване го нямаше.Съмнявам се че е аксиалното удължение защото както казах по горе -абсолютно всичко друго е сменено
Мевдо,знаеш ли кое е интересното в случая ? Преди да ремонтирам предницата,когато всичко беше така да се каже разбито, това почукване го нямаше.Съмнявам се че е аксиалното удължение защото както казах по горе -абсолютно всичко друго е сменено
Е винаги има първи път , може просто да е било на път и да са му тябвали 4-500 километра да си "покаже рогата"! Просто го провери внимателно, нищо чудно и от него да е , нали?
:roll:
Е винаги има първи път , може просто да е било на път и да са му тябвали 4-500 километра да си "покаже рогата"! Просто го провери внимателно, нищо чудно и от него да е , нали?
:roll:
Прав е Мевдо.

А маншон има ли? - ако е пробит или липсва - ускорява разбиването, там.

Прахо уловителите или маншоните са много важни елементи по колата - трябва да са здрави.
Прав е Мевдо.

А маншон има ли? - ако е пробит или липсва - ускорява разбиването, там.

Прахо уловителите или маншоните са много важни елементи по колата - трябва да са здрави.
Pages: 1 2