Волво Клуб - България

Пълна версия: Покупка на S60 - разясения за силов агрегат и екстри
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Здравейте! Първо, извинявам се за дългата тема. От известно време имам нужда от подмяна на автомобила ми. Още преди търсих S60, но ми бяха извън бюджета, сега вече мога да се вместя някак за S60 фейслифт 2004-2006г. Разгледах малкото обяви, които има в чужбина и въпреки липсата на избор съм решен да купя такъв автомобил.

На първо място - обърнал съм внимание само на два агрегата - D5 163кс, който не знам кой не би го погледнал, когато говорим за Волво и 2.5Т с код B 5254 T2 209-210кс и двата варианта с ръчна ск. кутия. Версиите със 140 и 170 напълно отпадат, трябва ми адекватна и бърза реакция от двигателя когато имам нужда от мощност, а за въпрсният с горните две мощности съм чувал че е муден.
Дизела е ясен - съединител, дюзи, помпа, турбина, като всеки друг дизел. Има ли нещо друго, което да е болежка на мотора и да се очаква като проблем? Чувал съм позитивни мнения за D5, част от които, че е мотор с доста приличен ресурс, като километри.
За бензиновият нищо не знам, освен че се газифицира успешно. Чел съм за проблеми с дроселова клапа, която струва около 500лв, но доколкото помня са при 140/170кс. Какво мога да очаквам от бензиновият агрегат с 210кс като проблеми, които са по-масови? Също така, шумни ли са на дълъг път D5 и 2.5Т?

Относно екстрите: Забелязвам, че много автомобили в Германия са с фабричен ксенон/би-ксенон, а тези в Италия с халогенни крушки. Само че, автомобилите с фабричен ксенон нямат възможност за регулиране на фаровете. Стандартно ли е това за Волво? Да не би да имат автоматична нивелация? Могат ли да се преправят да работят машинки и да се подмени конзолата на светлините към такава със слайдъра за нивелиране?
Лично аз държа колата да има минимум климатроник и cruise control, евентуално затопляне на седалките. Всичко друго просто би ми било бонус. За жалост, автомобилите, които представляват интерес за мен, нямат парктроник. Въпреки това, повечето автмобили са отрупани с екстри. На кое трябва да обърна внимание? Има ли оборудване, което страда от проблеми - например клапите на парното, затоплянето на седалките, мулти волана и т.н.?

Надявам се да се заформи дискусия, която бързо да отговори на въпросите, за да не се разтакава темата по 3-5 страници в безсмислени писаници, и да мога възможно по-скоро да се насоча към покупката.
Поздрави!
Колега, добре дошъл.

Ако си ОК с руският (предвид никнейма ти)  като начало изгледай това видео и после може да разшириш въпросите - https://youtu.be/5tWIh21RYvg

При всички положения е по-добре да се ориентираш към моделите след фейслифта от 2005, които НЕ са със "стъкленият фар" - при тях доста от детските болести са отстранени...успех

ПП след като се ориентираш кой двигател ти е на сърце пусни във фейсбук групата, че купуваш такава комбинация от модел+двигател и може да получиш смислени предложения...
Благодаря! Насочил съм се именно към автомобили от 2005г, които са фейслифта - фарове с пръскалки, а не чистачки и конкретно горните 2 агрегата, които ме устройват. Вътрешно също се различават волана, поставката за чаши, така че съм сигурен, че съм избрал правилният автомобил. Въпреки това, автомобилите, които съм набелязал са от Германия, не бих купил от тук по определени причини. Просто се колебая дали да отида и да разгледам дизела или бензиновият, защото са доста далеч един от друг, а времето е лукс, с който не разполагам.

От видеото каквото разбрах, цените не са чак толкова страшни, малко слаби места има и то все такива, които са свързани с постоянно натоварване и износване. Това не ме плаши, защото каквато и кола да взема, винаги ще го има този момент. Сетих се да попитам и още нещо - таблата имат някакви проблеми, освен проблемът с вентилаторчето в тях. Тези проблеми продължават ли при фейслифта? Остава и въпросът за ксеноните и нивелирането на фаровете. Другите въпроси за агрегатите се поизчистиха след видеото - окачване на мотор и кутия и при двата мотора да се огледа, тампоните на амортисьорите отпред и при бензина течовете на масло и картерните газове, дросел. Другото може да е проблем при всеки автомобил, независимо от марката, например хидроусилвателя. 4х4 не ме вълнува, нито е наличен при D5 за съжаление. Пластмасовите фарове е ясно, че може да имат нужда от рециклиране, предполагам има човек във форума, който да се занимава с това. Това е засега.
Преди да скоча на V8-ка, ходих да пробвам едно XC70 D5 185 с ръчка и не бях впечатлен от динамиката, затова те съветвам да ги пробваш и двата двигателя... а колкото до скептицизма ти все пак си заслужава да пробваш с едно конкретно питане във ФБ групата за модел, двигател и бюджет и все пак може да изкочи гледан и поддържан екземпляр Wink

Sent using Tapatalk
Запознал съм се с поведението на двигателите, които представляваха интерес за мен. Не ги познавах добре като у-во и проблеми. Очевидно обаче няма голям интерес или желание за помощ. Ще се опрявам сам и за съжаление най-вероятно ще сменя марката с по-популярна и позната по нашите ширини. Наистина ми се искаше да стана част от семейството на Волво. Благодаря все пак за помощта. Темата може да се заключи.
Пусни си темата в раздела за конретният модел, силно вероятно е хората с такива коли изобщо да не са видяли темата ти. Аз самият до скоро в bookmark-a на браузъра имах линк директно към XC раздела и даже и не знаех какви други раздели има. Никога не ги бях отварял..
Иначе ако това, че не ти отговарят на въпросите във форума те откаже да си купиш определена кола, е несериозно. А ако знаеш и английски, можеш да намериш много инфо в чуждите форуми, със сигурност. Волво е наистина доста добра марка и определено не е за подценяване или изпускане.

Успех.