Волво Клуб - България

Full Version: V50 D2 тресене на предница и кормило при потегляне
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте !
Предстои ми покупка на друг автомобил и съм се спрял на модела в заглавието.
Годината е 2011 , а мотора е D2.
При тестова обиколка с колата, при всяко потегляне колата се тресе ляво-дясно и като набере и спира.Това се получава на всяка скорост в началото, до като набира.
Някой може ли да ми даде съвет от какво може да е това ,за да знам какви корекции в цената да искам да се направят ? Благодаря ви предварително!
Гуми, джанти, карета, тампони на дв. или скоростна кутия, а може и нещо друго да е.
Както писа колегата:
Гуми - смяна или баланс. Най-вероятно колата е с гумите, с които е излязла от фабриката в Гент, които гуми вече са галоши.
Джанти - изправяне.
Кретата характерно "чаткат" при тръгване по неравен път и пълен ляв или десен волан.
Тампони на ДВГ или СК - добро попадение.

Аз да добавя и умираш двумасов маховик. При палене здраво тресе целият двигател и купето. При гасене ромоли като спираща въртенето си фуражомелка.
При криви спирачни дискове ще тресе само при спиране.


Най-добре преглед в доверен сервиз, където си си правил старата кола или познаваш поне един човек от персонала лично!


Смело сваляй 1000 лева от цената. Ако е маховика поне 2000 лева надолу. Сменял съм комплект маховик, съедините и централен лагер-помпа. Цената на този ремонт никак не е приятна!!!

УСПЕХ!
Гумите са чисто нови и четирите и са балансирани. Дота им даже е юни месец тази година.
Явно е някое вътрешно каре.
Имах случай с нови гуми, при монтаж с баланс всичко ОК и след стотина км. се появиха вибрации. Гумаджията при който отидох само завъртя леко гумата спрямо джантата и всичко заспа.
Провери си ги пак.
И аз имах подобно претрисане. V50 2011г D2 мотор -- смених хидравличния тампон на двигателя и се оправи.