Волво Клуб - България

Full Version: Няколко въпроса за евентуални проблеми
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте!
Колата е В50,2006 г,нов внос от Италия.Купих я преди седмица.Навъртях и около 300 км в неделята.В понеделник смених масло,филтри и антифриз.Ангренаж ще сменям във вторник.Преди смяната на течностите всичко си беше наред.Вторник,сряда да съм карал 2-3 пъти по 2-3 км градско.То при нас няма и градско ,де.Днес пътувам за работа,извънградско-около 37-38 км.Колата не загрява.Вдига до второто деление,с повече газ отива до третото и после пак пада.Като влезнах в града и намалих скороста на около 40км/ч падна почти на първото деление.Звъннах в сервиза-съвпадение ,казват.Повреден термостат.Аз си помислих да не са объркали нещо,понеже двата тънки маркуча отгоре на разширителния съд бяха разменени.Но още тогава казаха че не е проблем и ги направиха както трябва да бъдат.Нали имат едни прорези за щуцерите.Направи ми впечатление обаче че антифриза е спаднал под минимума.Казват че вероятно е имало въздушна възглавница и затова сега е спаднал.Просто трябвало да се долее.А ужким обезвъздушаваха.Дали е така?
И друго,като спрях колата,чух да щрака някакво реле.Отначало не бях сигурен дали е от колата,но когато вдигнах капака да проверя нивата на течностите,чух релето да щрака откъм двигателя.
Преди това не съм го чувал.
Как мислите ,дали ще се размина само с термостат и малко антифриз или има нещо друго?
Благодаря на отзовалите се!
Какъв е двигателя?
Извинявам се -2.0,136 кс.