Волво Клуб - България

Full Version: V50 2.0d проблем с палене и масло в турбото
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, преди няколко дни в колата (Volvo V50 2d 136hp) ми се случи следното: след завъртане на ключа таблото не свети, волана не се отключи също така стартера не върти.Това се повтори няколко пъти, след което се оправи. Но проблема се задълбочава и започва да се случва все по-често.Някой има ли идея от къде идва проблема, комп. диагностика дали ще открие проблема.
Друг проблем е масло по тръбите на смукателните колектори, предполагам че това масло идва от турбото, защото омасляването е точно около тази тръба.Тя един вид изплюва маслото през едно уплътнение.Колко ли е цената на рециклиране на турбогенератора?

Благодаря ви предварително
Колега, първо кажи от кой край на България си, за да ти помогнат колеги от твоя регион. На мен в София ми смениха геометрията на турбината /налагаше се/ и ми предложиха да рециклират турбината /без нужда/, като за геометрията с настройки, части и т.н. ми взеха 1300 лв, а заедно с рециклирането искаха 1700 лв. Не знам за турбина колко ще ти искат, на ми казаха, че труда по свалянето е бил доста. Иначе провери с диагностика от кой трън ще изкочи заека относно работата на ключа за палене - би трябвало да го хване.
Благодаря за бързите отговори, за проблема с ключа съм намислил да го сменя с такъв втора употреба като се надявам той да е читав, доколкото разбрах не са необходими никакви настройки само се сменя "гнездото" на ключа. А за турбината в един сервиз ми казаха че след демонтирането й се изпраща в София за диагностика и евентуален ремонт.
след което си я връщат на място.
гр.Казанлък
Здравей, колега картерните газове също са причина за омасляване по тръбите и да имаш масло в интеркулера, също така да ти е омаслена и дросел клапата направи хубава проверка и след това си направи извод. Успех!!!
Възможно ли е от картери газове да се образуват направо капки масло по всмукателнитя колектор?С една диагностика дали ще се изясни от къде е проблема?Чудя се ако вината е в турбината дали да я рециклиран или да търся втора употреба

Ето го и мястото което се омаслява,в долната ми част се образуват капчици масло.

[attachment=52746]
Не само, че е възможно тези капки да са от картерните газове ами са си точно от тях.
Картери газове казвате ок, но как.Как да разбера че проблема е в ЕГР а не в турбината.Като цяло разлика във вървежа на колата няма, не се чуват някакви шумове от турбината(поне аз не чувам такива се).
Няма турбо което да не омаслява. Перката се върти на 150-200к оборота. Просто скобите на маркучите държат здраво и не пропускат маслото.. до един момент. За това човек разбира за "теча" чак когато някоя скоба изпусне (или се спука маркуч/кулер) и си мисли, че турбото се е строшило. След като няма шумове, спад в мощността или какъвто и да е проблем, ако е на удобно място, майстора* ти да хване оста на перката и да провери за аксиален луфт и ако има такъв (и/или голям радиален) тогава рециклирай турбото, щом искаш. Ако ли не - карай докато не се появи реален проблем.

В комбинация, както казаха колегите, през картерната вентилация също влизат капки масло. А ЕГР-а е за друго, не картерните..
Забравих да спомена нещо много важно което ме насочва към теч на масло от турбината. Една сутрин след около 10км каране завъртам ключа да я изгася и тя вместо да изгасне започна да трака  хлопа и пуши, това продължи около 10 дек. макс.Чувал съм че при такива ситуации маслото изгаря в цилиндрите като развърта турбината,тя от своя страна вкарва още повече масло и кислород в цилиндрите и по този начин се развъртат много високи обороти
Pages: 1 2