Волво Клуб - България

Full Version: S40/V50 2.0D букса към клапан на турбото
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, имам въпрос, откъде мога да намеря нова букса за клапана на турбото (тази от снимките)? На самата букса пише само "145" и не мога да я намеря по продуктов номер защото не го знам.

Малко по-подробна информация, търся буксата защото от около 2 месеца колата губи мощност без абсолютно никаква индикация като основно го прави при продължително шофиране с висока скорост, но не всеки път, а един път се случи и в града, общо взето от ония кофти проблемите, които се появяват когато си искат. След диагностика (при Калин в студентски), установихме, че записва грешка в контролиращия клапан на турбото, сменихме го с нов. Проблемът продължи да се появява, като нещо което забелязах е, че като разшавам кабела към клапана, разкача и закача буксата, проблема изчезва за някакво неопределено време. Тъй като кабела беше увит целия в изолирбанд го развих и се оказа че самия кабел е прекъснат, закарах колата в сервиз, там диагностиката пак показа същата грешка, махнаха прекъснатия кабел и запоиха нов който започва от буксата и се закача към уж здравата част на стария, където влиза навътре в инсталацията. Проблемът изчезна за едни 1000км , но в неделя на връщане от море пак се появи, по същата процедура разкачих буксата, разшавах връзките, увих новата част от кабелчето с изолирбанд и си продължих пътя без проблеми (около 250км). От тук имам 2 идеи, едната е буксата да е зле, 2та в другия сервиз, където слагаха новото кабелче да са си оставили ръцете.
Здравей, не мисля, че е добра идея да запояваш кабели, които са в близост до двигателя, възможно е (и доста вероятно) от високата температура и вибрациите спойката да се прецака.
Потърси тази букса или втора употреба или в Мото Пфое
Здравейте, след дълго лутане в гореспоменатия проблем в крайна сметка смених буксата с чисто нова, поръчана от мото-пфое волво, като самата смяна я направи уж добър ел майстор, но след нея вече проблемът е абсолютно постоянен, грешката, която записва на контолиращия клапан не се чисти, без значение дали колата е запалена или само на контакт, което ме навежда на мисълта, че наистина е електрически проблем, като вече нямам идея откъде. За целта моля ако някой може да ми препоръча добър майстор в София по електрониката и инсталациите в колата, който има опит с Волво и познава схемите.
Здравей, колега разходи се до сервиз В+3, те се занимават предимно с Волво, може да ти помогнат. Потърси им адреса в интернет ще ти излезе. Успех!!!
След намесата на B+3 се оказа, че новият кабел и букса са дефектни. Явно дори това, че съм поръчал оригинална част от Мото пфое вече не гарантира, че ще е читава. За сега проблемът изглежда оправен, надявам се вече окончателно.