Волво Клуб - България

Full Version: Съвети за xc 60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте 
Никога до сега не съм карал волво, а напоследък много започнaха да ми харесват и съм на път да си купя най вероятно xc60.
Не знам нищо обаче за тези автомобили и ще съм благодарен на всеки които даде съвет.
Това което съм чувал само е че двигателите са слаби и не вървят толкова добре и обикновено правят проблем автоматичните им скоростни кутии същата била от рено и т.н.
Аз съм се ориентирал към автомобил 2013  D4   автомат мисля че е 163 конски сили
Ще съм благодарен на всеки който изкаже мнение за този автомобил.
Благодаря предварително  Smile
Колега, истински ме развесели с поста си, най-вероятно информацията за модела си го получил от КГБ /клуб на готините баби/, иначе не мога да си представя човек, имащ макар и бегло понятие от марката и модела да ти надрънка такива откровени глупости. Сега сериозно:
1. Автомата е японски, най-важното е да е обслужван навреме и ще ти служи дълго и безпроблемно.
2. Ако двигателят е D4, то тогава мощността му би трябвало да е 177 или 180 к.с., D3 е 163 коня. Разликата между тях през 2013 г. е кубатурата - първият е 2400 кубика 5 цилиндров, докато вторият е 2000 кубика също петак. Определено с този мотор не можеш да се надбягваш с Ферари, но си навървява прилично. Интересно ми е многознайковците, с които си разговарял какво ще кажат тогава за Мицубиши Аутлендър с двигател 2000 кубика 140 к.с. на Фолксваген - карал съм такова нещо сума време и знам много добре какво е.
3. Най-важното - като гледаш колата, вземи със себе си и човек, който наистина има представа от диагностика на Волво, на я провери софтуерно и да знаеш каква котка си избрал от чувала.
(09-18-2019, 09:43 AM)STEW Wrote: [ -> ]Колега, истински ме развесели с поста си, най-вероятно информацията за модела си го получил от КГБ /клуб на готините баби/, иначе не мога да си представя човек, имащ макар и бегло понятие от марката и модела да ти надрънка такива откровени глупости. Сега сериозно:
1. Автомата е японски, най-важното е да е обслужван навреме и ще ти служи дълго и безпроблемно.
2. Ако двигателят е D4, то тогава мощността му би трябвало да е 177 или 180 к.с., D3 е 163 коня. Разликата между тях през 2013 г. е кубатурата - първият е 2400 кубика 5 цилиндров, докато вторият е 2000 кубика също петак. Определено с този мотор не можеш да се надбягваш с Ферари, но си навървява прилично. Интересно ми е многознайковците, с които си разговарял какво ще кажат тогава за Мицубиши Аутлендър с двигател 2000 кубика 140 к.с. на Фолксваген - карал съм такова нещо сума време и знам много добре какво е.
3. Най-важното - като гледаш колата, вземи със себе си и човек, който наистина има представа от диагностика на Волво, на я провери софтуерно и да знаеш каква котка си избрал от чувала.

Колега, ще си позволя да внеса лека корекция:
1. Има D4 163кс (5 цилиндров) - моята е с такъв двигател. От първите фейслифт коли, в края на 2013г.
2. Това дали е 4, или 5 цилиндров зависи от това, дали е 4х4, а не от абривиатурата, т.е. напр. D4 на предно е 2000куб (4 цил), а D4 4х4 е 2400куб (5 цил).
3. D3, D4, D5 е означение единствено за мощност от съответната моделна година, като за коментирания D4 мощностите за това поколение са - 163, 181, 190кс.

Относно колата генерално - за мен е фантастична. Управление, комфорт, динамика, сигурност - повече от задоволително, поне за моите нужди.
Пет цилиндровия дизел - уникален звук, много еластичен и учудващо икономичен (ако си кротък шофьор особено). 
Жалко, че еко пародиите не позволяват вграждането му в новите модели на марката.
Ако сега трябва пак да избирам, категорично не бих се колебал и за секунда, отново ще се спра на XC60.
Здравейте, купих английско Volvo XC60, 2016 г. Регистрирах я в КАТ, но с временен талон, като ми писаха, че трябва да регулирам фаровете, защото били настроени за ляво движение. Някой има ли идея как да реша проблема?
Коли с десен волан не би трябвало е разрешено да се регистрират Smile мое мннение.
(09-22-2019, 10:38 AM)Антон Симеонов Wrote: [ -> ]Здравейте, купих английско Volvo XC60, 2016 г. Регистрирах я в КАТ, но с временен талон, като ми писаха, че трябва да регулирам фаровете, защото били настроени за ляво движение. Някой има ли идея как да реша проблема?

Ако не подлежат на регулиране ще трябва да ги смениш. 
Какви са ти фаровете?
(09-22-2019, 10:38 AM)Антон Симеонов Wrote: [ -> ]Здравейте, купих английско Volvo XC60, 2016 г. Регистрирах я в КАТ, но с временен талон, като ми писаха, че трябва да регулирам фаровете, защото били настроени за ляво движение. Някой има ли идея как да реша проблема?

Кривата на светене е в срещуположната посока и вместо да осветяваш знаците, ще вадиш очите на срещутеб движещите се. Не знам с халоген или с ксенон си, но най-добре да ги смениш фаровете...иначе им слагат някакви лепенки, дето е малко нещо, като нищо.
Питащите най-вероятно няма да прочетат, но да си кажем... Вариянт е леко "забиване" надолу. Ако са ксенон имат фабрично лостче за корекция LHD / RHD. При халогенните - със залепяне на шаблончета. За по-точна информация - виж.Ръководството за употреба на модела!