03-26-2006, 08:37 AM
03-27-2006, 05:57 AM
зависи колко я настъпваш :lol:
аз смятам моя смесен разход винаги на 9 и не съм сбъркал досега. На дълъг път може да падне и до 8-8 и нещо, в града около 10-11.
Говоря за бензин
аз смятам моя смесен разход винаги на 9 и не съм сбъркал досега. На дълъг път може да падне и до 8-8 и нещо, в града около 10-11.
Говоря за бензин
04-14-2006, 06:23 AM
а мойта харчи 15 градско... какво не й е наред... ужас.... а аз си мислех че това е нормално... нали е голяма кола..
04-14-2006, 09:37 AM
aaaaaaa, 15 е много, нали не говориш за газ. на мен ми е стигала макс 12 в най студените дни и то за малко. правил ли си дисгностика, да не са ти мръсни филтрите???
04-14-2006, 04:55 PM
за бензин говоря.... не сам сменял ваздушен и горивен филтър... но май и на диагностика ще трябва да ходя..
04-14-2006, 05:01 PM
alexymus Wrote:за бензин говоря.... не сам сменял ваздушен и горивен филтър... но май и на диагностика ще трябва да ходя..На диагностиката моментално ще ти кажат да си смениш въздушния филтър, така че няма какво да чакаш :wink: .
04-14-2006, 09:04 PM
alexymus Wrote:а мойта харчи 15 градско... какво не й е наред... ужас.... а аз си мислех че това е нормално... нали е голяма кола..
Смени филтрите и ако продължи наи вероятно е да е ламбда сондата.
04-15-2006, 10:34 AM
Когато колата е наред - имам в предвид всичко - центровки, електроника , дузи, маслото и т.н..
Мръсен ли ти е въздушния филтър!
Меки ли са ти гумите!
Мръсна ли ти е колата!
Неминуемо и тези неща могат да ти дигнат леко разхода от 1литър до 1,5л.
Така че спазвайте тези дребни неща!
п.п.-естествено се взимат и в предвид от този който е зад волана!
Мръсен ли ти е въздушния филтър!
Меки ли са ти гумите!
Мръсна ли ти е колата!
Неминуемо и тези неща могат да ти дигнат леко разхода от 1литър до 1,5л.
Така че спазвайте тези дребни неща!
п.п.-естествено се взимат и в предвид от този който е зад волана!
08-29-2006, 08:34 AM
Когато става дума за разход на 850-ца, темата е деликатна, защото параметрите които са променливи са много.
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!
Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!
Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко:
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/
Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./
Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...
4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...
маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...
Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!
Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:
Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!
ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!
Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...
СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.
или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/
П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol:
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!
Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!
Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко:
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/
Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./
Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...
4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...
маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...
Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!
Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:
Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!
ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!
Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...
СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.
или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/
П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol:
08-29-2006, 08:34 AM
Когато става дума за разход на 850-ца, темата е деликатна, защото параметрите които са променливи са много.
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!
Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!
Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко:
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/
Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./
Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...
4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...
маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...
Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!
Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:
Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!
ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!
Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...
СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.
или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/
П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol:
И-и еднозначен отговор, в който да отсечеш като с нож ... е невъзможен!
Може да има излагане на фактология и логически размишления върху тях, като това ДАВА САМО ПРЕДСТАВА, но не заковава с пирон отговора!
Та първо, различните двигатели дават различен разход, а те са няколко:
/Виж Таблицата, дето съм я прикачил като *.doc/
Второ, състоянието на автомобила, разбирай: на колко хиляди км. е, с какви масла се кара, какви са частите по него ... оригинални или алтернативни :!: /лагери, ходова част, центровки и т.н./
Трето, лицето което си е сложимо задника на шофьорската седалка и със краче се прави на ШЕФьор...
4етвърто, естествено дали е преимуществено градско или селско :wink: карането ... Ако ви кажа, че дори в различните градове, дава различен разход ... ще ме помислите за ... много детайлен, но - ФАКТ!
ИМА СИ И ЛОГИКА ...
Ако караш в София /всъщност си мислиш, че караш/, а по скоро си стоиш на запален двигател, духа те климатика в някоя жега, и ти за 20-йсе минути си минал от НДК до Орлов мост ... и направиш справка на разхода ... :roll: почваш да си мислиш:
АБЕ няма ли да ми излезе по евтино ... по корем да се влача и-и да сменя един стек тениски вместо да се возуря на тая кола, да цакам не само бенза, ами и всичките и берий, заскраховки и-и простотии ...
...
Щото, ако караш в градче като ... Гебрич /Габрово сити :wink: /, наистина ще да е по-икономично, но не защото си в Габрово и пестенето е ... ЗАРАЗА :twisted: . Просто движението е ... като в София през 90-те, когато кротко от Бояна до Орлов мост стигах за 13-15 минути ...
маааалко лирическо отклонение ...
Карах си /тогава/ средно със 100 км., дори тук та-аме ... и 120, макар, че по-късно ... като почнаха кв. "Бокар" и разни камиони и строителни машини защъкаха ... почнаха да контролират скороста ...
Къде е Бокар ли?
Ами-и ... да, вече не се вижда от пътя, защото ... от последвалото строителство ... едвам слънцето се вижда, а беше време, когато ... под моста на околовръсното и отдолу виедукта за НИМ имаше табелка /чесно, някой могат и да потвърдат/: "Пасането на овце - забранено!" ...
Е-е ... спомням си, че паркирах си отстрани на Университета, като ходех на лекции, дори и вътре в двора до Университетската библиотека, преди да сложат бариера /имаше само ... врата/...
Да-бе, да - ОТПЛЕСНАХ СЕ!
Та за РАЗХОДА: ...
значи за да се даде приблизителна и осреднена представа, като се имат предвид горните ПРОМЕНЛИВИ, преди лирическото отклонение ... ето и моите наблюдения с моето животно... дори впряг от такива: /ВОЛ-ВОЛ: 850/ ... 2,5 л., 20 винтила 170 коня, като нема турбогъзария:
Градско: 12-15, а може и повече, ако го бия и се поти до дупка впряга... До 33/100 ... ми е стигало!
Селско: 7-10, ако го пускам по инерция ... и разглеждам околното пространство без да се засягам от "закачливо преминаващи и надминаващи ме коли" може да не надскочи 7-8 л./100 км.!
ДЕТАЙЛ, преди смесено пътуване:
Значи, като си смятам бензина на 10/100 ... трябва да карам кротко!
Ако го смятам 12/100 - карам си нормално,
ако мога да не го смятам ... т.е. 15/100 ... мога да стъпвам на педала и да гледам през шибидаха ... как се местят леко звездите ...
Над 15/100 ... всъщност трябва да гледам само напред, защото както знаят тези със 850-ците ... Като напердашиш ВОЛОВЕТЕ до дупка ... не им харесва да спират бързо от веднъж и-и ... понеже магистралите в БГ се подържат все по-зле, въпреки че за повече пари ... ...
добре е да няма друг добитък по пътя!
Имаше едно такова понятие: "смесен цикъл" ... та зад него аз слагам широкото: 10-15/100 или ако го фиксираме в едно число ...
СМЕСЕН ЦИКЪЛ НА 850: 13,13(13) л./100 км.
или ... внимавайте ... с какви обувки влизате в колата! /ДА СТАВАТ ДО СЛЕДВАЩАТА БЕНЗИНДЖИЙНИЦА ПОНЕ .../
/... по-модерния подход: собствен 850-Аксесоар: туба от 5 л. е добре да има всеки уважаващ себе си багажник на VOLVO 850, без значение от модела!/
П.П. /А, забравих ЗАКЛЮЧЕНИЕТО:
Тубата ... препоръчвам да е пластмасова .../ :lol: