Здравейте,
Стандартното "Turn Steering Try Start Again" съобщение и отказ да запили тази сутрин се случи и при мен
За радост не съм първият и информация как да се измъкнеш се намира лесно.
Въпроса е дали механично блокираният модул позволява някакво обслужване за да се предотврати случката отново.
Цената на новият е притеснителна все пак.
Една обработка на механичните части с WD40 дали ще отложи смяната за след няколко години
?
Други възможности за рахабилитация невиждам ...
Моля някой с опит да сподели наблюденията си ...
@pamporov
Благодаря за информацията , справих се и със 'текста на съвременнен руски'
Разбира се че ще проверя и куплунзите на CEM модула, но същественната разлика между двата случая (според мен ) е факта че проблема при 'славянина' е по-скоро предизвикан.
При мен моторчето просто не сработваше и леко механично почукване по корпуса на SCL модула го върна към работоспособност.
Това е и причината да съм с очакването за по-скоро механична причина ...
А защо да не е проблем в намотка на арматурата или в четките на DC ел моторчето
Само след като го свалиш и отвориш, ще може да се каже със сигурност от къде е. Ако направиш и снимков материал, ще е безценно! Особено на развиването на болтовете които го крепят към волана, тези които са осигурени уж срещу развиване с конвенционални методи. А и разкапсуловането на самия модул също си е предизвикателство.
Здравейте ,
Отне известно време да реша как да справя с секретните винтове , но мисля че се получи елегантно
Подготовката изисква да изгледате това видео от началото до към 2-рата минута :
https://www.youtube.com/watch?v=dKCAlsrl1jg
След това следва снимките от моят конретен случай :
Лява страна
[
attachment=53035]
Дясна страна
[
attachment=53036]
Тъй като повечето съвети които получих как да се справя с тези винтове, изискваха инструменти с които не разполагах а и времето не ме притискаше, реших да залепя по една гайка върху всеки един от винтовете.
[
attachment=53037]
Използвах лепилото на Бизон - 'течна стомана' и след 12часа винтовете напуснаха местата си без усилия и специална екипировка
[
attachment=53038]
Надявам се да е полезен опита ми и за вас
поздрави
Много хитро решение, колега. За тези болтове няма инструмент, освен чук и секач или бормашина. Когато са нови болтовете си имат нормални глави, но са изтънени (вижда се на снимката) и при финалното стягане те се късат. Това се прави против кражба.