Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с обороти след чистене на дросел.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, става въпрос за S40, 1.8, 115 на газ. Вчера си чистих дросела защото забелязах, че беше много мръсен. Свалих го и го изчистих с обезмаслител, после с памучна кърпа леко и нежно избърсах нагарите и омасляването от него. Запалих колата след това и нямаше проблем, държеше си стабилни обороти.
Карах около 15-20 км(градско) и след това при опит за запалване не успя. Запалих и подържах обороти, обаче пусна ли газта гасне. Направи ми впечатление, че ако съм на скорост и натисна съединителя, колата държи около 450-500 оборота, обаче подам ли леко газ, след това гасне на момента.
Прави го и на газ и на бензин.
Някакви идеи?
Колега, виж дали всичко си е върнато както си е било. Самата "клапа" свободно ли се движи?
Всичко е върнато точно както е било и клапата се движи свободно.
да не си я "удавил" в смисъл да е влязъл препарат и при потенциометрите и електрониката... наистина огледай хубаво, мен един газаджия ми беше свалял маркуч който влиза в нея и беше захапал някаква част от гумата му и незатваряше хубаво дросела, той добре, че не скъса парчето и да иде в двигателя...ама си имам обица на ухото.
Мне, всичко си е наред.. Някъде четох, че трябвало да се адаптира дросела, но не знам дали и за нашите коли е така.

Тази сутрин я закачих и ми даде грешка на дебитомера,ще го почистя и него и ще видим дали ще има разлика
Колата с каква газова е?
(10-21-2019, 03:55 AM)del Wrote: [ -> ]Колата с каква газова е?
Fobos, но не е от нея. Прави го и на газ и на бензин.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
При чистенето да не си набутал някакви мизерии в байпасния канал на клапана за празен ход?  Клапана го чисти само с обезмаслител.
Като и баеше на дроселовата клапа. Акумулатора беше ли разкачен?
Пробвай да го разкачиш изчакай 4-5ч., и го закачи пак. Запали колата и я остави да работи на ПХ докато се включи вентилатора. После я раздвижи с плавни ускорения.  
Последните две изречения не са задължителни. Но е добре да се направят.
Дано да помогне.
Очакваме отзиви!
Клапана беше свален от колата и съм чистил само него.
Свалих го на закачен акумулатор.
След като се появи проблема, разкачих акумулатора за около 4-5 часа и след това го закачих, нямаше подобрение.

Бях писал, че ми беше излязла грешка на дебитомера, смених го с работещ такъв и спря да гасне, обаче проблема с оборотите остана.

Направи ми впечатление, че като натисна спирачката и след това я пусна пак има колебание в оборотите за 2-3 секунди(400-600 оборота), също и някога гасне. Това ме наведе на мисълта да проверя вакуумчетата, но всичко с тях беше наред.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Извинявам се за двойния пост, но сега виждам че като е напълно студена дори и не държи около 1000 оборота, според вас дали да търся проблема в стъпковото моторче, въпреки че е сменяно преди около 2 месеца?

Sent from my COL-L29 using Tapatalk