Здравейте, става въпрос за S40, 1.8, 115 на газ. Вчера си чистих дросела защото забелязах, че беше много мръсен. Свалих го и го изчистих с обезмаслител, после с памучна кърпа леко и нежно избърсах нагарите и омасляването от него. Запалих колата след това и нямаше проблем, държеше си стабилни обороти.
Карах около 15-20 км(градско) и след това при опит за запалване не успя. Запалих и подържах обороти, обаче пусна ли газта гасне. Направи ми впечатление, че ако съм на скорост и натисна съединителя, колата държи около 450-500 оборота, обаче подам ли леко газ, след това гасне на момента.
Прави го и на газ и на бензин.
Някакви идеи?
Колега, виж дали всичко си е върнато както си е било. Самата "клапа" свободно ли се движи?
Всичко е върнато точно както е било и клапата се движи свободно.
да не си я "удавил" в смисъл да е влязъл препарат и при потенциометрите и електрониката... наистина огледай хубаво, мен един газаджия ми беше свалял маркуч който влиза в нея и беше захапал някаква част от гумата му и незатваряше хубаво дросела, той добре, че не скъса парчето и да иде в двигателя...ама си имам обица на ухото.
Мне, всичко си е наред.. Някъде четох, че трябвало да се адаптира дросела, но не знам дали и за нашите коли е така.
Тази сутрин я закачих и ми даде грешка на дебитомера,ще го почистя и него и ще видим дали ще има разлика
(10-21-2019, 03:55 AM)del Wrote: [ -> ]Колата с каква газова е?
Fobos, но не е от нея. Прави го и на газ и на бензин.
Sent from my COL-L29 using Tapatalk
При чистенето да не си набутал някакви мизерии в байпасния канал на клапана за празен ход? Клапана го чисти само с обезмаслител.
Като и баеше на дроселовата клапа. Акумулатора беше ли разкачен?
Пробвай да го разкачиш изчакай 4-5ч., и го закачи пак. Запали колата и я остави да работи на ПХ докато се включи вентилатора. После я раздвижи с плавни ускорения.
Последните две изречения не са задължителни. Но е добре да се направят.
Дано да помогне.
Очакваме отзиви!
Клапана беше свален от колата и съм чистил само него.
Свалих го на закачен акумулатор.
След като се появи проблема, разкачих акумулатора за около 4-5 часа и след това го закачих, нямаше подобрение.
Бях писал, че ми беше излязла грешка на дебитомера, смених го с работещ такъв и спря да гасне, обаче проблема с оборотите остана.
Направи ми впечатление, че като натисна спирачката и след това я пусна пак има колебание в оборотите за 2-3 секунди(400-600 оборота), също и някога гасне. Това ме наведе на мисълта да проверя вакуумчетата, но всичко с тях беше наред.
Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Извинявам се за двойния пост, но сега виждам че като е напълно студена дори и не държи около 1000 оборота, според вас дали да търся проблема в стъпковото моторче, въпреки че е сменяно преди около 2 месеца?
Sent from my COL-L29 using Tapatalk