Волво Клуб - България

Пълна версия: Проблем с хидравликата????
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте!
Волвото е 460 1.6 83 коня, като го угася, продължава да се чува нещо като еректромоторче под капака на двигателя, което продължава да работи така известно време, примерно още 3 до 5 минути, при загасен двигател, и след това спира. Това си е така от как е при мен колата, вече 10 години, но днес чувам, че звука на това електромоторче се е променил. Ту е леко стържещ, ту като че ли забавя оборотите си, после си ги усилва и е неравномерен. Не е както преди.
Мисля, че това е нещо свързано с хидравликата?
При всички Волва серия 400 ли е така, с това ел. моторче като се угаси двигателя?
Наведждаме на мисълта, че скоро ще се повреди - има ли начин да се купи втора ръка, или да се ремонтира моето?
А защо да е хидравлика?!?
Според мен е нещо свързано с охладителната система.
А при всички Volvo 460 ли е така - чува се това електромоторче, в продължение на 2 - 3 минути след като загасиш двигателя?
Не съм забелязал това да го има при други автомобили.
Мислех, че е свързано с хидравликата, ако е електрическа?!?!
При мен нищо не се чува. Но съм 2,0 куб. см.
(11-23-2019, 09:58 PM)armagedon написа: [ -> ]При мен нищо не се чува. Но съм 2,0 куб. см.

Мисля, че от тук се чува. Ето това е от днес, в гража, след като съм изгасил двигателя. Продължава да се чува около 2 - 3 мин. и спира. Но напоследък се чува със стържещ звук и си мени оборотите, позабавя, пак се усилва..

https://dox.abv.bg/download?id=e4eb17c67...за сваляне
За звука не мога да кажа нищо, но има със сигурност такова електромоторче към охладителната система на 4 серия. Преди години имах 440 и питах в един сервиз защо нещо жужи 3 - 4 мин след като загася колата и от сервиза ми отговориха, че има такова моторче, въртяло охладителната течност след гасене на мотора, така не се създавали зони с по-висока температура в двигателя.
(11-24-2019, 12:49 PM)STEW написа: [ -> ]За звука не мога да кажа нищо, но има със сигурност такова електромоторче към охладителната система на 4 серия. Преди години имах 440 и питах в един сервиз защо нещо жужи 3 - 4 мин след като загася колата и от сервиза ми отговориха, че има такова моторче, въртяло охладителната течност след гасене на мотора, така не се създавали зони с по-висока температура в двигателя.

Ясно! Значи това електромоторче което чувам, е към охладителната система. Благодаря за пояснението!
Обаче май ще сдава багажа - променя си звука и оборотите...
Ще се наложи да търся друго, стига да има някъде..
Моторчето ако е такова(защото може и да е вибрационна помпа) най-вероятно има и перка която да е почнала да сдава багажа особено ако е пластмасова.
Намери го, свали го и виж дали не са разбити втулките(не вярвам да са лагери).
Може би това е моторчето.
Снимката не се показва.
Страници: 1 2