02-17-2020, 10:19 AM
Здравейте колеги! Минлата седмица направих покупка на волвото. 2009 г. D5 и 185 к.с.. Вече е обслужена със смяна на вихрови клапи и термостат + нормалните се консумативи - ремъци, помпи и мсало.
Колата в МП е хванаха на 255 хил. км чрез записана последна грешка в края на август 2019, което ме радва някъкси, след като очакчвах да е поне на 300. Появи се проблем, сутрин няма проблеми, но поработи ли малко, след тва няма тръгване, педала на газта до дупка, повече от 1000 об. не иска. След малко някък си се закрепи и поне се кара, въпреки, че няма ряз както беше преди, явно влиза в авариен режим. В МП ми казаха - дефектирал ЕГР = ~1000 лв. Казах да не го сменят. От там ми го изключиха от буксата и ми казаха, че колата е в авариен режим и няма да има ряз - както си и стана но ще върви. Посъветваха ме (дадоха ми визитка) да отида да ми изключат софтуерно ЕГР клапана.
Утре ми предстои да я регистрирам, че не съм свършил още тази работа. Питането ми е, ремонтират ли се тоя тип ЕГР клапани - заслужава ли си и дали със софтуерното изолирване ще се оправи вървежа на колата?
Също има записани грешки по ел. часта. разни машинки по вратите, но още не съм стигнал и до тях.
Благодаря Ви много предварително. Много се радвам на колата за 200 км, които съм й навъртял и нямам търпение да я запокарам за по-дълго време
Колата в МП е хванаха на 255 хил. км чрез записана последна грешка в края на август 2019, което ме радва някъкси, след като очакчвах да е поне на 300. Появи се проблем, сутрин няма проблеми, но поработи ли малко, след тва няма тръгване, педала на газта до дупка, повече от 1000 об. не иска. След малко някък си се закрепи и поне се кара, въпреки, че няма ряз както беше преди, явно влиза в авариен режим. В МП ми казаха - дефектирал ЕГР = ~1000 лв. Казах да не го сменят. От там ми го изключиха от буксата и ми казаха, че колата е в авариен режим и няма да има ряз - както си и стана но ще върви. Посъветваха ме (дадоха ми визитка) да отида да ми изключат софтуерно ЕГР клапана.
Утре ми предстои да я регистрирам, че не съм свършил още тази работа. Питането ми е, ремонтират ли се тоя тип ЕГР клапани - заслужава ли си и дали със софтуерното изолирване ще се оправи вървежа на колата?
Също има записани грешки по ел. часта. разни машинки по вратите, но още не съм стигнал и до тях.
Благодаря Ви много предварително. Много се радвам на колата за 200 км, които съм й навъртял и нямам търпение да я запокарам за по-дълго време