Здравете колеги. Колата е S40 2.5 turbo, 2005 г. Постоянно ми излиза грешка 6806 след като колата достигне 3500 оборота. Проверени са турбо пътищата, сменен клапан на турбото с вакуумите, грешката остава. При изчистване на грешката колата става по жива и след набиване на грешката отново е мудна. Моля помагайте
Колега,не се обиждай ама за мен си направил най-големата грешка когато си я купил тази кола.Това са всевъзможни боклуци тез модели S40/V50 особенно с този мотор всичко е на Форд Фокус та и мотора ти даже.
(05-02-2020, 01:02 PM)darin velev Wrote: [ -> ]Колега,не се обиждай ама за мен си направил най-големата грешка когато си я купил тази кола.Това са всевъзможни боклуци тез модели S40/V50 особенно с този мотор всичко е на Форд Фокус та и мотора ти даже.
Може ли да пишете по темата?
С какво четете колата? 6806 не намирам никаде из VIDA.
Налягането на горивото при рейката мерихте ли?
Закарайте колата в този сервиз ->
http://volvo-alternative.com/
________
На колегата с фокуса не обръщайте внимание, нито Форд Фокус е виждал нито Волво... Този мотор е 5 цилиндров и си е разработка и производство на Волво.
________
На колегата с фокуса не обръщайте внимание, нито Форд Фокус е виждал нито Волво... Този мотор е 5 цилиндров и си е разработка и производство на Волво.
Да колега не съм виждал сигурно че даже дори наскоро го продадох Фокуса 1.8 бензин с мотора на Волво хаха
ама май може би ти не си виждал или си говориш наизуст защото всичките бензинови мотори са от Форд с изключение на 2.4 и дизела Д5 който е доста рядко се среща специално в този модел.Колкото и да не ти се иска този мотор бензиновия с турбо е разработка на Форд и за това е много проблемен ако беше на Волво немаше да е така. Поздрави!!!!
(05-02-2020, 07:45 PM)darin velev Wrote: [ -> ]________
На колегата с фокуса не обръщайте внимание, нито Форд Фокус е виждал нито Волво... Този мотор е 5 цилиндров и си е разработка и производство на Волво.
Да колега не съм виждал сигурно че даже дори наскоро го продадох Фокуса 1.8 бензин с мотора на Волво хаха ама май може би ти не си виждал или си говориш наизуст защото всичките бензинови мотори са от Форд с изключение на 2.4 и дизела Д5 който е доста рядко се среща специално в този модел.Колкото и да не ти се иска този мотор бензиновия с турбо е разработка на Форд и за това е много проблемен ако беше на Волво немаше да е така. Поздрави!!!!
Прекрасно, нито имам намерение, нито ще се занимавам да ви обяснявам, след като си го знаете, но ако продължавате да разводнявате темата с неща които нямат нищо общо с питането на автора, ще последват санкции...
Грешката ако е 6806, то симптомите са описани по-долу. Явно сте проверили/сменили най-честите виновници за грешката. Ключа към решението е диагностиката и дали налягането е по-високо или по-ниско от нужното след 3500 об/мин.
------------------------------------------------------------------------------------------
ECM-6806 Turbocharger (TC) control system flow fault. Flow too high/low.
Diagnostic trouble code (DTC) information
Condition
If engine speed (RPM) is above 3500 rpm and the engine is operating at a high load, the control signal to the turbocharger (TC) control valve is at maximum and the boost pressure (from boost pressure sensor) is lower than a designated value (approximately 20 kPa (2.90 psi) under normal boost pressure - signal too low).
If the air mass (from mass air flow (MAF) sensor) is higher than a desired value (signal too high) it is interpreted as a fault and diagnostic trouble code (DTC) ECM-6806 is stored.
Substitute value
reduced boost pressure
Possible source
Signal too high:
- air leakage after turbocharger (TC)
Signal too low:
- hoses between turbocharger (TC) and turbocharger (TC) control valve respectively turbocharger (TC) control valve and pressure servo are loose or are blocked/damaged
faulty turbocharger (TC) control valve
faulty boost pressure control (BPC) valve pressure servo
sticking boost pressure control (BPC) valve
Fault symptom(s)
DL2, Warning lights and chimes/Malfunction Indicator Light ("Check engine" light) indication/no indication
Driving/Poor performance/lacks power
Driving/Hesitates/surges/Unsure when/at all times
Утре ще я погледнат във сервиза за Волво и Сааб който се намира до посолствата в Ст.Град. Турбината е проверена , няма луфтове и дефекти. Вещото лице ще видим какво ще констатира , че аз немога да видя при 3500 оборота колко е налягането на турбинката и ще пиша отново. Иначе колата си върви , работи нормално само се усеща леко умаляне автомобила (нефрапантно).
След едноседмични диагности и тестове в сервиз [color=#000000][size=large]K&B Service LTD чесане по главата където не ги сърби , нищо не оправиха и не остановиха проблеб с Vida. По мое желание замериха колко бара надува турбината и се оказа 0,2 бара. Пак са шах незнят кво да правят и само повтарят името Ники Добрев . Колата сега върви още по слабо. Питах ги защо ,пипал е гейта на турбото и сега е по зле. Много е зле комуникацията там нищо не ти казват , само малчане и накрая че и да им платя. Помагайте . Да чакам ли да повикат Ники Добрев или в да сменя сервиза с който ми препоръча колегата по горе Alternative Volvo service и др.Два пъти им оставях колата и нищо .
(05-12-2020, 07:14 AM)emotion Wrote: [ -> ]След едноседмични диагности и тестове в сервиз [color=#000000][size=large]K&B Service LTD чесане по главата където не ги сърби , нищо не оправиха и не остановиха проблеб с Vida. По мое желание замериха колко бара надува турбината и се оказа 0,2 бара. Пак са шах незнят кво да правят и само повтарят името Ники Добрев . Колата сега върви още по слабо. Питах ги защо ,пипал е гейта на турбото и сега е по зле. Много е зле комуникацията там нищо не ти казват , само малчане и накрая че и да им платя. Помагайте . Да чакам ли да повикат Ники Добрев или в да сменя сервиза с който ми препоръча колегата по горе Alternative Volvo service и др.Два пъти им оставях колата и нищо .
Закарай колата при Младен(Volvo Alternative), та да ти я оправят най накрая. Има доста неща покрай турбината, които може да не работят както трябва и колата да не записва грешки.
Кофтито е, че експерименти на принципа проба грешка могат да струват доста пари преди да уцелите проблема.