Волво Клуб - България

Full Version: Информация за Volvo S80 3.2 AWD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,

Нов съм във форумът, но се надявам да се задържа.
На скоро реших, че бих искал да стана собственик на бензиново 3.2 Волво S80, год. на произв. 2007-2009 (за толкова стига бюджетът).
Чета форума усилено, за да вляза в час до колкото е възможно това да стане само с четене, но все още имам някой въпроси и неясноти относно модела.

1. Има ли AWD системата някакви специфики, които да се имат предвид при обслужването на автомобила (и как всъщност се обслужва 4х4 системата п.с. не съм притежавал кола с такава с-ма преди)?

2. Най-вероятно ще избера кола от Швейцария, тъй като на нашия пазар аз откривам само 2-3, които попадат в ценовия диапазон (12-15к лв.) Въпросът ми е, могат ли от МП да ми предоставят някаква информация за автомобила на база на VIN номера, и дали някой знае колко струва това удоволствие? Ако не МП, има ли други източници, които бих могъл да използвам за тази цел?

3. Има ли автоматичната скоростна кутия специфики при обслужването? Какво се прави там, освен смяна на масло?

4. Всякакви допълнителни препоръки за неща, които да се погледнат и проверят при покупка на автомобила са добре дошли.

Благодаря и поздрави,
Иван
Търси нещо с турбо да е това ще  голема ламя пък нема да върви толкова като с турбинка ако е
3.2 е един прекрасен двигател разработка на VOLVO - с верига, здрав и безпроблемен и точно S80 си го движи доста прилично. АСК-то се щади защото няма турбо и ако решиш да слагаш газ го понася много добре. Единствената препоръка, която си струва е, че ако не си запознат с марката е хубаво да вземеш някой който разбира от VOLVO...

Sent using Tapatalk
Напълно подкрепям поста на ivobivo. Поддръжката на този двигател е може би една от най-евтините(ремък и две ролки). АСК-то ако е обслужвано редовно няма да имаш проблем.
Към този мотор имам известно предубеждение, от типа ми е "ни рак, ни риба".
Иначе носи на газ, не се чупи и на практика е вечен.
...и както казват за него в един американски форум "Харчи като V8 и върви като D5"  Smile
(07-16-2020, 07:31 AM)bell Wrote: [ -> ]... "Харчи като V8 и върви като D5"  Smile
Почти си прав за харченето и по spritmonitor e с около 2 литра под V8 - средно 12.2 срещу 14.2 при XC90 и не върви като нашите осмаци, но пък на D5 не можеш му сложиш газ и там имаш едни други проблеми с разни турбини, вакуми, дюзи, вихрови клапи и т.н. Wink
Здравейте,

Благодаря ви за включванията! 
Инсталирането на ГИ е част от плана, така че разходът на гориво не ме притеснява толкова силно.

По-скоро би ми било интересно да чуя мнения относно скоростната кутия и дали има някакви особености при нея.

@ivobivo, идеята да отида да гледам автомобила с някой, който разбира от марката е добра, но това би било изпълнимо, ако се появи подходяща обява на територията на страната. В момента гледам, че няма нито 1 с подобен мотор преди 2010 (поне по сайтовете за обяви).
Другата опция, която имам е да търся нещо от Швейцария и да помоля близък приятел да съдейства с транспорта. При този вариант обаче, колата ще се купува по снимки и много малко каране, което не е много гот.

Поздрави,
Иван
(07-17-2020, 01:56 PM)knasfas Wrote: [ -> ]Здравейте,

Благодаря ви за включванията! 
Инсталирането на ГИ е част от плана, така че разходът на гориво не ме притеснява толкова силно.

По-скоро би ми било интересно да чуя мнения относно скоростната кутия и дали има някакви особености при нея.

@ivobivo, идеята да отида да гледам автомобила с някой, който разбира от марката е добра, но това би било изпълнимо, ако се появи подходяща обява на територията на страната. В момента гледам, че няма нито 1 с подобен мотор преди 2010 (поне по сайтовете за обяви).
Другата опция, която имам е да търся нещо от Швейцария и да помоля близък приятел да съдейства с транспорта. При този вариант обаче, колата ще се купува по снимки и много малко каране, което не е много гот.

Поздрави,
Иван

Много е важно как е поддържана колата!
Но по принцип атмосферна кола трудно може да счупи 6 степенен Айсин, освен ако е карана без масло. Кутията е страхотна и след като я покараш можеш да се насладиш.
Успех!
Както е казал bell много е важно как е поддържан един автомобил, а колкото до това какво да гледаш при покупката ето видеа за често срещаните проблеми при S80 и какви плюсове има като модел... дано да си на "ти" с двата езика -
https://youtu.be/3ZqLTsekff0
https://youtu.be/2wlv9VExPQs
https://youtu.be/7AUH3zBd44Q
https://youtu.be/0jXgBYveH5w
https://youtu.be/yJvtGxBj59Q

Sent from my mobile device using Tapatalk
Здравейте отново,
Нещата бързо се развиха и следващата седмица се очаква официално да стана собственик на S80 Rolleyes 

Ясно е, че първата работа ще бъде да отидем в сервиз. Чудя се обаче, къде би било най-добре да отида, за да получа максимално добра представа за моментното състояние на автомобила. Предполагам, че МП би следвало да е най-добрата опция, но от питане глава не боли.

Поздрави,
Иван
Pages: 1 2 3