Волво Клуб - България

Full Version: Dvigatelite na VOLVO 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Zdraveite,

Imam namerenie da si kopuvam 850. Njakoi moze li da mi kaze s kakvo dvigateli se predlagat i koi dvigatel e za pedpochitane za balgarija. Kakva e razlikata mezdu 2.0-10v i 2.0-20v. Kakav razhod moga da ochakvam na gaz.
Zdraveite,

Imam namerenie da si kopuvam 850. Njakoi moze li da mi kaze s kakvo dvigateli se predlagat i koi dvigatel e za pedpochitane za balgarija. Kakva e razlikata mezdu 2.0-10v i 2.0-20v. Kakav razhod moga da ochakvam na gaz.
Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->
Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->
Всъщност 2,0 20клапана дава по-малък разход от 10клапановия понеже на него му идва малко по-тежко купето. А иначе 2,5 турбоинжекцията е най-добрия ама е гълтач.
Всъщност 2,0 20клапана дава по-малък разход от 10клапановия понеже на него му идва малко по-тежко купето. А иначе 2,5 турбоинжекцията е най-добрия ама е гълтач.
BOYCH Wrote:Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->

BOYCH, БЛАГОДАРЙА ЗА ИНФОРМАЗИЙАТА.
ИЗВИНЙАВАИ, НО КОЛКО ДАНАК ПЛАСХТАС ЗА ТОЗИ ЗВЙАР ДЕТО КАРАС. НЕСТО НЕ МИ РАБОТИ КИРИЛИЗАТА КАТО ХОРАТА Smile
BOYCH Wrote:Първия е 126 к.с. /2.0 10в./, а втория е 143 к.с. /2.0 20в./

Естествено първия е по-икономичен, но и най-малкия двигател който се слага на 850-тиците. Той май че е за предпочитане в градски условия, където ... тръгни-спри, чак толкова няма значение мощта и скоростта.
Примерно Гадния Метъл от Пловдив има 126 к.с. комби 850 и може да ти каже доста повече.

Втория е с повече мощ - има по добри характеристики и е по-добър при смесен режим на каране.

Това е среден двигател, защото има:
2.5 20в., - 170 к.с., какъвто имам аз. Това е най-мощния атмосферен двигател. Най-добър за извънградско каране. Доста е лаком от към "тунджа" но както и да натовариш автомобила - няма проблем.

Има и Турбо версии, които с по-малък обем /2.3, 2.4 20в./ и имат по-добри характеристики от атмосферните двигатели.
При Волво това е: Т 222 к.с. Т-5, 239 к.с..
След допълнителни разни подобрения и модификации може да бъде докаран "Т" двигател 2.4 или 2.5 до 250 к.с. и 300 к.с.


За повече инфо - виж различните сайтове за Волво и примерно тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%BE_850">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... %D0%BE_850</a><!-- m -->

BOYCH, БЛАГОДАРЙА ЗА ИНФОРМАЗИЙАТА.
ИЗВИНЙАВАИ, НО КОЛКО ДАНАК ПЛАСХТАС ЗА ТОЗИ ЗВЙАР ДЕТО КАРАС. НЕСТО НЕ МИ РАБОТИ КИРИЛИЗАТА КАТО ХОРАТА Smile
на 126 кс е около 150 лв, на бойч предполагам е около 200 лв, може и малко отгоре Confusedhock:

предлагат се с богато ранообразие бензинови двигатели / до 11 вида през '97 / на волво и един дизелов на ауди. Всички са 5-цилиндрови.
абревиатурата се чете по следния начин

В - бензин
D - дизел
Т - турбиниран
първата цифра е броя на цилиндрите
вторите две цифри показват кубатурата
4-тата цифра е броя на клапаните

В 5202 - означава бензин, 5 цилиндъра, 2000 см3, с по два клапана
В 5234 Т - означава бензин, 5 цилиндъра, 2300 см3, с по 4 клапана, турбиниран

и тн. Номера на всеки двигател започва с тази абревиатура, за да се знае от кой тип е. Мисля че изключение прави само дизеловия двигател, който е единствен и там не се слага номер

разходът може да варира от 8до 28 л/100 в зависимост от състоянието на двигателя, от задкормилното устройство, от атмосферните условия, от начина и мястото на движение и др фактори
на 126 кс е около 150 лв, на бойч предполагам е около 200 лв, може и малко отгоре Confusedhock:

предлагат се с богато ранообразие бензинови двигатели / до 11 вида през '97 / на волво и един дизелов на ауди. Всички са 5-цилиндрови.
абревиатурата се чете по следния начин

В - бензин
D - дизел
Т - турбиниран
първата цифра е броя на цилиндрите
вторите две цифри показват кубатурата
4-тата цифра е броя на клапаните

В 5202 - означава бензин, 5 цилиндъра, 2000 см3, с по два клапана
В 5234 Т - означава бензин, 5 цилиндъра, 2300 см3, с по 4 клапана, турбиниран

и тн. Номера на всеки двигател започва с тази абревиатура, за да се знае от кой тип е. Мисля че изключение прави само дизеловия двигател, който е единствен и там не се слага номер

разходът може да варира от 8до 28 л/100 в зависимост от състоянието на двигателя, от задкормилното устройство, от атмосферните условия, от начина и мястото на движение и др фактори
Pages: 1 2 3