Волво Клуб - България

Full Version: Не ми работи авт.смукач ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
мисля, че вече всички по нови модели имат. трябва да се управлява от компютъра
мисля, че вече всички по нови модели имат. трябва да се управлява от компютъра
Тоя автоматичен смукаш май е допълнителна дюза, която се отваря при ниски температри, може да е запушена или просто да не идва ток до нея и да не може да отвори, намери я и виж какво й е, ако има някой с вадис да даде снимков материал къде се намира тая работа и как човека да си я свали за да провери.
Тоя автоматичен смукаш май е допълнителна дюза, която се отваря при ниски температри, може да е запушена или просто да не идва ток до нея и да не може да отвори, намери я и виж какво й е, ако има някой с вадис да даде снимков материал къде се намира тая работа и как човека да си я свали за да провери.
на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
а къде се намира тая дюза?
на старата ми кола се намираше долу между 2 и 3-ти цилиндър, а ако е горе със сигурност не е до другите дюзи а някъде отстрани или от другата страна срещу дюзите. ако си сигурен че това е твоята дюза, замерването е лесно, пускаш два кабела към не директно от акумулатора и гледаш дали пръска ако преъска значи дюзата работи и не стъига ток до нея, забравих да спомена че първо трябва да я откачиш от мястото й, аз моята така ч тествах, имаи предвид че налягането е голямо и може да опръскаш някой на реазстояние 1-2 метра,т ака че внимавай към кого насочваш стрруята ;-)
а къде се намира тая дюза?
на старата ми кола се намираше долу между 2 и 3-ти цилиндър, а ако е горе със сигурност не е до другите дюзи а някъде отстрани или от другата страна срещу дюзите. ако си сигурен че това е твоята дюза, замерването е лесно, пускаш два кабела към не директно от акумулатора и гледаш дали пръска ако преъска значи дюзата работи и не стъига ток до нея, забравих да спомена че първо трябва да я откачиш от мястото й, аз моята така ч тествах, имаи предвид че налягането е голямо и може да опръскаш някой на реазстояние 1-2 метра,т ака че внимавай към кого насочваш стрруята ;-)
Pages: 1 2 3 4 5