Волво Клуб - България

Full Version: ПОМОЩ за волво 460 1.9 tdi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте имам волво 460 1.9 tdi лятото започна да пропушва и реших да отида при прехвалените майстори от супер дизел на околовръстния път. Там един от така наречените майстори почти ме искара виновен за това че помпата ми е LUKAS . Приех факта и го помолих все пак съм дошъл да я погледнат и ако могат да направят нещо. След като си взех колата единственото което бяха направили беше да дадат повече аванс и колата тракаше по силно и ми казаха да не гледам в огледалото като давам газ. Доволен от обслужването отидох при друг майстор който свали дюзите и ги провери премери компресията / 28 / сменихме свещите и колата се пооправи . От края на октомври колата започна да пуши при рязко подаване на газ повиши разхода на 11-12 литра а сутрин пали малко потрудно ,и работи на 400-500 оборота и неможе да се изфорсира а обогатителя изключва почти веднага НЯКОИ ДА ПОМАГА
Здравейте имам волво 460 1.9 tdi лятото започна да пропушва и реших да отида при прехвалените майстори от супер дизел на околовръстния път. Там един от така наречените майстори почти ме искара виновен за това че помпата ми е LUKAS . Приех факта и го помолих все пак съм дошъл да я погледнат и ако могат да направят нещо. След като си взех колата единственото което бяха направили беше да дадат повече аванс и колата тракаше по силно и ми казаха да не гледам в огледалото като давам газ. Доволен от обслужването отидох при друг майстор който свали дюзите и ги провери премери компресията / 28 / сменихме свещите и колата се пооправи . От края на октомври колата започна да пуши при рязко подаване на газ повиши разхода на 11-12 литра а сутрин пали малко потрудно ,и работи на 400-500 оборота и неможе да се изфорсира а обогатителя изключва почти веднага НЯКОИ ДА ПОМАГА
Здравей!
Тоя майстор като е свалял дюзите, провери ли на стенда дали някой разпръсквач пикае, защото що това което обясняваш ме навява точно на това. Компресия на дюза не се мери а на цилиндъра по време на работа на двигателя, така че на тоя майстор му кажи много здраве, а свещите са само за да подгрееш камерите на цилиндрите за да запалиш, така че не виждам как може да пуши от свещите когато работи двигателя. Отивай някъде да проверят разпръсквачите и прочети всички теми във форума и тогава питай. Успех Tongue
Здравей!
Тоя майстор като е свалял дюзите, провери ли на стенда дали някой разпръсквач пикае, защото що това което обясняваш ме навява точно на това. Компресия на дюза не се мери а на цилиндъра по време на работа на двигателя, така че на тоя майстор му кажи много здраве, а свещите са само за да подгрееш камерите на цилиндрите за да запалиш, така че не виждам как може да пуши от свещите когато работи двигателя. Отивай някъде да проверят разпръсквачите и прочети всички теми във форума и тогава питай. Успех Tongue
[Компресията на цилиндрите е 28 а дюзите бяха качени на стенд ибяха направени . Трябва ми някой МАЙСТОР зада я погледне !
[Компресията на цилиндрите е 28 а дюзите бяха качени на стенд ибяха направени . Трябва ми някой МАЙСТОР зада я погледне !
Ела в Карлово и ще те заведа при човек, който 20 години само с дизели се занимава Tongue
Ела в Карлово и ще те заведа при човек, който 20 години само с дизели се занимава Tongue
Виж информацията в края на темата:
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...ght=#36966
Виж информацията в края на темата:
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...ght=#36966
Pages: 1 2 3