Волво Клуб - България

Full Version: Прегряване на Волво 460
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте,
Имам един много сериозен проблем с моето Волво. Колата прегрява като стрелката отива в червения сектор и светва контролната лампа. След като отвия капачката на разширителния кръг излиза въздух и чак тогава забелязвам, че термостата отваря и се включва вентилатора. След това покарам малко тя пак вдига температура, спирам отвивам капачката и същото се повтаря.Сменил съм три термостата и радиатора/ течеше/, гарнитура на главата/цъфнал клапан на трети цилиндър/. но проблема не се разреши. Сутрин, когато е студена, колата се държи нормално - вдига си оптималната температура и си я поддържа. Но когато се наложи да карам в града и няма възможност да изстине, тогава го прави този проблем. По мои наблюдения нещо пречи на термостата да отваря. Някой има ли идея каква може да е причината?
Здравейте,
Имам един много сериозен проблем с моето Волво. Колата прегрява като стрелката отива в червения сектор и светва контролната лампа. След като отвия капачката на разширителния кръг излиза въздух и чак тогава забелязвам, че термостата отваря и се включва вентилатора. След това покарам малко тя пак вдига температура, спирам отвивам капачката и същото се повтаря.Сменил съм три термостата и радиатора/ течеше/, гарнитура на главата/цъфнал клапан на трети цилиндър/. но проблема не се разреши. Сутрин, когато е студена, колата се държи нормално - вдига си оптималната температура и си я поддържа. Но когато се наложи да карам в града и няма възможност да изстине, тогава го прави този проблем. По мои наблюдения нещо пречи на термостата да отваря. Някой има ли идея каква може да е причината?
надуването в системата за охлаждане е лош признак-след отваряне на капачката-/казваш отваря и термостата/това се получава когато се губи от някъде течност /антифриз/...но след това ако пак се повтаря цялата история се прави това на снимката.а надуването на охл.с-ма води и до повреди на воддна помпа и радиятор-
надуването в системата за охлаждане е лош признак-след отваряне на капачката-/казваш отваря и термостата/това се получава когато се губи от някъде течност /антифриз/...но след това ако пак се повтаря цялата история се прави това на снимката.а надуването на охл.с-ма води и до повреди на воддна помпа и радиятор-
нямам притенции за голям разбирач,но като се сваля глава е добре да се провери за пукнатини.тук във варна го правят в МЕИ.с някаква цветна течност. имали пукнатина ---надува.по принцип се заварява но........
нямам притенции за голям разбирач,но като се сваля глава е добре да се провери за пукнатини.тук във варна го правят в МЕИ.с някаква цветна течност. имали пукнатина ---надува.по принцип се заварява но........
Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400
[Image: coolantry3.png]
Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400
[Image: coolantry3.png]
[quote="uncle_scrooge"]Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400


тук става дума за друго налягане,което се появява от прегоряла или ...повредена гарнитура на цилиндровата глава-/в слу4ая е сменяна/-но не означава това ,че главата не е крива или спукана ...ве4е!!!буталата нагнетяват въздух в охл с-ма - този въздух попречва на термостата да отвори/има въздух в системата и термостата не може да реагира-създава се голямо налягане във водните съединения и наи често избива от радиатора и водната помпа.като се отвие капачката на разширителния съд голяма част от антифриза изтича навън.
ако в охладителната система има системен теч и колата се кара с антифриз в казанчето под минимума -се появява проблема /термостата не отваря/--но ако при добре уплътнени съединения и количество антифриз в нормата/мин-мах/това явление се повтаря-се сваля глава![color=red]
[quote="uncle_scrooge"]Дано не съм ви разбрал погрешно, но по принцип охладителната течност след загряване е под налягане. Друг въпрос е ако след като изстине има все още налягане...
това е от експлоатационната книжка на 400


тук става дума за друго налягане,което се появява от прегоряла или ...повредена гарнитура на цилиндровата глава-/в слу4ая е сменяна/-но не означава това ,че главата не е крива или спукана ...ве4е!!!буталата нагнетяват въздух в охл с-ма - този въздух попречва на термостата да отвори/има въздух в системата и термостата не може да реагира-създава се голямо налягане във водните съединения и наи често избива от радиатора и водната помпа.като се отвие капачката на разширителния съд голяма част от антифриза изтича навън.
ако в охладителната система има системен теч и колата се кара с антифриз в казанчето под минимума -се появява проблема /термостата не отваря/--но ако при добре уплътнени съединения и количество антифриз в нормата/мин-мах/това явление се повтаря-се сваля глава![color=red]
Pages: 1 2 3 4