Волво Клуб - България

Full Version: Странни проблеми със запалване на газ/бензин. Стартера?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте, става въпрос за волво 440 гл съз заводска газова.
Напоследък колата неще да запали и като върти се чува малко по - странен звук. Днес изхабих два акумулатора в опити да запаля и почти запалих за малко, но като цяло забелязах че много се нагряват кабелите на клемите на акумулатора като почна да въртя. Пробвах един приятел да ми даде токо т неговата кола - същата работа - не пали, а въртенето е някак "тегаво". Та въпроса ми е може ли стартера да се е прецакал?
Мога ли да се запаля както си правя опити. Как се сваля тоя стартер и как да разбера дали е ок или не. Гледам го че е заврян на едно мега гадно място и просто не виждам как ще го сваля от там...
Здравейте, става въпрос за волво 440 гл съз заводска газова.
Напоследък колата неще да запали и като върти се чува малко по - странен звук. Днес изхабих два акумулатора в опити да запаля и почти запалих за малко, но като цяло забелязах че много се нагряват кабелите на клемите на акумулатора като почна да въртя. Пробвах един приятел да ми даде токо т неговата кола - същата работа - не пали, а въртенето е някак "тегаво". Та въпроса ми е може ли стартера да се е прецакал?
Мога ли да се запаля както си правя опити. Как се сваля тоя стартер и как да разбера дали е ок или не. Гледам го че е заврян на едно мега гадно място и просто не виждам как ще го сваля от там...
fory_cpp Wrote:Здравейте, става въпрос за волво 440 гл съз заводска газова.
Напоследък колата неще да запали и като върти се чува малко по - странен звук. Днес изхабих два акумулатора в опити да запаля и почти запалих за малко, но като цяло забелязах че много се нагряват кабелите на клемите на акумулатора като почна да въртя. Пробвах един приятел да ми даде токо т неговата кола - същата работа - не пали, а въртенето е някак "тегаво". Та въпроса ми е може ли стартера да се е прецакал?
Мога ли да се запаля както си правя опити. Как се сваля тоя стартер и как да разбера дали е ок или не. Гледам го че е заврян на едно мега гадно място и просто не виждам как ще го сваля от там...
1. За стартера - ако не е заврян на "мега гадно място", няма да е Волво Smile
2. За запалването - никога не е късно да се запалиш (и да станеш гей) Smile
И трето, където правят стартери ги свалят, така че тичай там и ги питай възможно ли е проблема, да е в стартера. Те ще ти кажат не знаем, преди да сме го свалили, ти няма да имаш друг избор и в крайна сметка ще има изваждане и ще ти го свалят, пък после...после ако се оправи значи е било от него Smile
От мен толкова...за повече ще се изкажат наистина разбиращите :lol:
fory_cpp Wrote:Здравейте, става въпрос за волво 440 гл съз заводска газова.
Напоследък колата неще да запали и като върти се чува малко по - странен звук. Днес изхабих два акумулатора в опити да запаля и почти запалих за малко, но като цяло забелязах че много се нагряват кабелите на клемите на акумулатора като почна да въртя. Пробвах един приятел да ми даде токо т неговата кола - същата работа - не пали, а въртенето е някак "тегаво". Та въпроса ми е може ли стартера да се е прецакал?
Мога ли да се запаля както си правя опити. Как се сваля тоя стартер и как да разбера дали е ок или не. Гледам го че е заврян на едно мега гадно място и просто не виждам как ще го сваля от там...
1. За стартера - ако не е заврян на "мега гадно място", няма да е Волво Smile
2. За запалването - никога не е късно да се запалиш (и да станеш гей) Smile
И трето, където правят стартери ги свалят, така че тичай там и ги питай възможно ли е проблема, да е в стартера. Те ще ти кажат не знаем, преди да сме го свалили, ти няма да имаш друг избор и в крайна сметка ще има изваждане и ще ти го свалят, пък после...после ако се оправи значи е било от него Smile
От мен толкова...за повече ще се изкажат наистина разбиращите :lol:
Гледай да не въртиш много-много, че аз си патих преди време. Почти го запалих. Виж дали ти е наред дистрибуторната капачка, моя проблем беше от нея.
Гледай да не въртиш много-много, че аз си патих преди време. Почти го запалих. Виж дали ти е наред дистрибуторната капачка, моя проблем беше от нея.
аз пък си мисля, че даже и "тегаво" да върти ако всичко друго си е наред пак ще пали. Значи проблема не е в стартера. Я се опитайте да повъртите 15 минути стартера и вижте дали няма да ви светнат кабелите .... Провери си тоците по запалването ...
аз пък си мисля, че даже и "тегаво" да върти ако всичко друго си е наред пак ще пали. Значи проблема не е в стартера. Я се опитайте да повъртите 15 минути стартера и вижте дали няма да ви светнат кабелите .... Провери си тоците по запалването ...
Нека и аз да кажа няколко думи.
1. ако се опитваш да палиш на газ студена кола - няма да стане, освен ако не загрееш изпарителя с вряла вода.
2. след като стартера върти, вероятно проблема ти е друг.
3. това да върти малко по-тежко при студена кола е нормално.
4. когато върти стартера няколко пъти е нормално да ти загреят кабелите на акумолатора, за това като видиш че 5 пъти няма резултат не продължавай защото ще прецакаш и акумолатора и стартера.
Кабелите могат да загреят и от хлабава връзка - провери клемите на акумолатора. От там започваш по ред да проверяваш по ел. система и горивната. Провери си бобината , дистрибуторната капачка и кабелите на свещите. Вслушай се също като дадеш на контакт дали ти включва бензиновата помпа ако не - провери първо релето. Огледай се за измъкнат маркуч и за теч на гориво. Огледай карбуратора/инжекторите. Ако ти е инжекцион провери и компютъра и релето.При инжекционна система СИМЕНС си направи самодиагностика и виж грешките. Също може да погледнеш превключвателя за гас/бензин дали не прави номера.
Ако не ти се занимава с това или не откриеш нищо - сервиз.
Успех и дано съм ти помогнал с нещо.

П.П. Стартера въпреки че е на гано място се сваля лесно.Държи се на 3 болта , които се развиват от страна на съединителя(шофьорската) , след което се издърпва внимателно и се махат кабелите към него.На мен ми отне не повече от 10 минутки да го извадя.
Нека и аз да кажа няколко думи.
1. ако се опитваш да палиш на газ студена кола - няма да стане, освен ако не загрееш изпарителя с вряла вода.
2. след като стартера върти, вероятно проблема ти е друг.
3. това да върти малко по-тежко при студена кола е нормално.
4. когато върти стартера няколко пъти е нормално да ти загреят кабелите на акумолатора, за това като видиш че 5 пъти няма резултат не продължавай защото ще прецакаш и акумолатора и стартера.
Кабелите могат да загреят и от хлабава връзка - провери клемите на акумолатора. От там започваш по ред да проверяваш по ел. система и горивната. Провери си бобината , дистрибуторната капачка и кабелите на свещите. Вслушай се също като дадеш на контакт дали ти включва бензиновата помпа ако не - провери първо релето. Огледай се за измъкнат маркуч и за теч на гориво. Огледай карбуратора/инжекторите. Ако ти е инжекцион провери и компютъра и релето.При инжекционна система СИМЕНС си направи самодиагностика и виж грешките. Също може да погледнеш превключвателя за гас/бензин дали не прави номера.
Ако не ти се занимава с това или не откриеш нищо - сервиз.
Успех и дано съм ти помогнал с нещо.

П.П. Стартера въпреки че е на гано място се сваля лесно.Държи се на 3 болта , които се развиват от страна на съединителя(шофьорската) , след което се издърпва внимателно и се махат кабелите към него.На мен ми отне не повече от 10 минутки да го извадя.
Pages: 1 2 3 4