Волво Клуб - България

Full Version: Трудно палиме...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
След последното ми появяване под предния капак вече няколко сутрини имам проблем с паленето: като дам контакт започва да върти (алтернатор ли, що ли?), почва да се дави - и накрая нема никой! (все едно, че няма нафта - а имам около 20-ина килца в резервоара) Съвети?..

p.s. Значи, регулирах си жилото на съединителя, обаче беше много студено, достъпа усложнен - и на няколко пъти побутвах някакви маркучи и кабели. И на следващата сутрин се почна. Не е от слаб акумулатор. Горивния и масления филтри са сменени преди 5000 km, въздушния - преди 3 дни. Последно пълних резервоара до горе - останали са ми около 20L. Пробвах с вкл./изкл. на ел.консуматори за възбуждане на акумулатора, след 4-5 опита свещите вече със сигурност са загрели... Сутринта си позволих да натисна леко педала на газта докато подавах контакт - запали от раз! (очаквах да се задави). За пръв път ми се случва и не мога да взема решение? Възможно ли е побутвайки кабелите да съм компроментирал някакъв контакт - нямаше ли една клапа, която пускаше повече нафта за палене при студен двигател?
След последното ми появяване под предния капак вече няколко сутрини имам проблем с паленето: като дам контакт започва да върти (алтернатор ли, що ли?), почва да се дави - и накрая нема никой! (все едно, че няма нафта - а имам около 20-ина килца в резервоара) Съвети?..

p.s. Значи, регулирах си жилото на съединителя, обаче беше много студено, достъпа усложнен - и на няколко пъти побутвах някакви маркучи и кабели. И на следващата сутрин се почна. Не е от слаб акумулатор. Горивния и масления филтри са сменени преди 5000 km, въздушния - преди 3 дни. Последно пълних резервоара до горе - останали са ми около 20L. Пробвах с вкл./изкл. на ел.консуматори за възбуждане на акумулатора, след 4-5 опита свещите вече със сигурност са загрели... Сутринта си позволих да натисна леко педала на газта докато подавах контакт - запали от раз! (очаквах да се задави). За пръв път ми се случва и не мога да взема решение? Възможно ли е побутвайки кабелите да съм компроментирал някакъв контакт - нямаше ли една клапа, която пускаше повече нафта за палене при студен двигател?
Клапата е има и тя има също кабелче-букса. Намира се на ГНП опред е и стърчи точно с/у тебе. но не мисля че е от нея.
Клапата е има и тя има също кабелче-букса. Намира се на ГНП опред е и стърчи точно с/у тебе. но не мисля че е от нея.
ами найстина звучи като да си разхлабил кабела на дюзата за студения старт(нещо като автоматичен смукач), иначе не виждам логика да пали само с подаване на газ, според мен точно това е обяснението, макар че като гледам колегата не е съгласен, а аз очаквам Мево пак да ме увика че пак съм се изказал неподготвен Big Grin
ами найстина звучи като да си разхлабил кабела на дюзата за студения старт(нещо като автоматичен смукач), иначе не виждам логика да пали само с подаване на газ, според мен точно това е обяснението, макар че като гледам колегата не е съгласен, а аз очаквам Мево пак да ме увика че пак съм се изказал неподготвен Big Grin
Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?

Виж пак да не се е разкачил някой кабел или вакуум като си регулирал съединителя.За ГНП-то си си отговорил сам.
watcher Wrote:Айде, Мево - къде си, дай едно рамо със съвет?

Днес пак дигах капака (за последен реглаж на жилото) и гледам: щеката за маслото се поизвадила с 4-5 cm. (като нищо съм си карал така 2 дена - но не видях да е "изкочило" масло) :oops: Набутах я обратно, но ще видим утре как ще припаля - дават го тая нощ да стигне -10°C.

А какво е ГНП?! Гориво-нагнетателна помпа?

Виж пак да не се е разкачил някой кабел или вакуум като си регулирал съединителя.За ГНП-то си си отговорил сам.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7