Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с плейъра
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

преди около 5-6 дена си купих Волво 460. По принцип го взех без плейър, защото си имах от преди (работи на 100%). Но като реших да го пусна, и ... не тръгва. Изобщо няма ток до него. В колата има изведени стандартните букси за захранваме и говорители. Продавача си свали неговиа касетофон пред мен преди да взема колата, тъй че предполагам, че трябва да работи. Та въпроса ми е, да не би да има нещо различно в буксите, например + и - да са обърнати и т.н. (нямам възможност да го замеря, понеже нямам мултицед)? Колата беше с някакъв кенууд, май беше доста стар, но с ЦД. Моля помогнете!

Мерси предварително!
Здравейте,

преди около 5-6 дена си купих Волво 460. По принцип го взех без плейър, защото си имах от преди (работи на 100%). Но като реших да го пусна, и ... не тръгва. Изобщо няма ток до него. В колата има изведени стандартните букси за захранваме и говорители. Продавача си свали неговиа касетофон пред мен преди да взема колата, тъй че предполагам, че трябва да работи. Та въпроса ми е, да не би да има нещо различно в буксите, например + и - да са обърнати и т.н. (нямам възможност да го замеря, понеже нямам мултицед)? Колата беше с някакъв кенууд, май беше доста стар, но с ЦД. Моля помогнете!

Мерси предварително!
Виж да не би бушона е да отишъл, или пък може да работи само когато е на контакт. Буксите отзат стандартни евробукси ли са?
Виж да не би бушона е да отишъл, или пък може да работи само когато е на контакт. Буксите отзат стандартни евробукси ли са?
Да, стандартни са. И на контакт пак няма ток.
Да, стандартни са. И на контакт пак няма ток.
EroS, не се шашкай - щом е работел преди това друкия КАСТАФОНЬ ... и има евро букса - ако твоят е същия - /и буксата/ трябва да тръгне ..., но провери пак бушоните, вкл. по жицата зад буксата на "+" проводника обикновено червен на цвят - се слага допълнителен бушон - той да не е гръмнал или разместен докато е вадено и слагано устройството ти.
Чак тогава, ако не тръгва - вече трябва да изследваш кабелите да не са разместени от стандарта. Но червения или този който стандартно в евробуксата е "+" ... трябва да го изследваш ... при запален автомобил!

Айде успех и дано е бушона! ... а не да си прекълцал някои кабел :twisted:
EroS, не се шашкай - щом е работел преди това друкия КАСТАФОНЬ ... и има евро букса - ако твоят е същия - /и буксата/ трябва да тръгне ..., но провери пак бушоните, вкл. по жицата зад буксата на "+" проводника обикновено червен на цвят - се слага допълнителен бушон - той да не е гръмнал или разместен докато е вадено и слагано устройството ти.
Чак тогава, ако не тръгва - вече трябва да изследваш кабелите да не са разместени от стандарта. Но червения или този който стандартно в евробуксата е "+" ... трябва да го изследваш ... при запален автомобил!

Айде успех и дано е бушона! ... а не да си прекълцал някои кабел :twisted:
А провери ли бушона на касетофона, на самия касетофон има бушон, той как е?
Имам и друга идея, щом нямаш мултицет вземи една крушка на 12В за предпочитане, но може и по-голяма ако нямаш 12В и я вържи към плюса и минуса за касетофона, ако има ток значи е нещо по касетофона, ако няма значи е кабел/бушон.
А провери ли бушона на касетофона, на самия касетофон има бушон, той как е?
Имам и друга идея, щом нямаш мултицет вземи една крушка на 12В за предпочитане, но може и по-голяма ако нямаш 12В и я вържи към плюса и минуса за касетофона, ако има ток значи е нещо по касетофона, ако няма значи е кабел/бушон.
Pages: 1 2