Волво Клуб - България

Full Version: Прекъсване в работата на двигатела при ниски обороти
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,

Имам 850, 2.5л, 95год, автоматик. Когато загрее колата след около 20-30 мин започва да се усеща съвсем леко и за момент прекъсване в работата на двигателя. Не е ритмично, в смисъл постоянно а е от време на време. Усеща се най-добре когато колата е на място и е на D скорост. Свещите съм ги сменил миналата седмица и са чисто нови. От какво според вас може да е?
Здравейте,

Имам 850, 2.5л, 95год, автоматик. Когато загрее колата след около 20-30 мин започва да се усеща съвсем леко и за момент прекъсване в работата на двигателя. Не е ритмично, в смисъл постоянно а е от време на време. Усеща се най-добре когато колата е на място и е на D скорост. Свещите съм ги сменил миналата седмица и са чисто нови. От какво според вас може да е?
Здравейте,

Имам Волво 850 2.0 10V 126 кс, 1996 и при мен се появи подобен проблем.
При ускорение докато стигне 2000-2300 оборота- прекъсва Sad Особено трагично е като тръгвам на светофар или из задръстванията. Включвам 1ва, давам газ, оборотите се вдигат до около 1500 и изведнъж падат до около 500, а-ха да загасне, разтриса се и започва мноооого бавно и с прекъсване да ускорява докато мине 2000 оборота (отнема поне 10 сек, няколко клаксона и 2-3 майни от колите отзад). После тръгва нормално. Прави го и на газ , и на бензин, но не винаги (като че ли по-често при загрял двигател... всъщност първо се появи като карах на газ, постепенно взе да се появява и на бензин).
След диагностика в един сервиз - смених свещите. Изкара 2 дни нормално и пак същото. Отидох в друг сервиз, пак диагнотстика- казаха, че всичко ми било наред и никакви грешки не отчитало, но вероятно стъпковия мотор е зацапан. Извадиха го, продухваха, почистваха и като че ли се оправи. Минах към 500 м и на първия светофар - хоп - пак същото.
Вече взех да му хващам цаката - форсирам на място да вдигне 2500-3000 оборота и тогава - 1ва и газ Smile
Ама все пак моля ви, дайте някакъв съвет. Кабелите на свещите ли да сменям, ново стъпково моторче ли да търся, дистрибуторна капачка ли.. Sad Че ми писна да ми взимат по 30-40 лв за диагностика и накрая пак нищо.
Сменете си кабелите в мрежата на Косер има за 850-ка номера им е T916S кабелите са Tesla. Преди да си ги купя бях с Бош ама излезнаха големи боклуци :!: :!: :!:
ale Wrote:Кабелите на свещите ли да сменям, ново стъпково моторче ли да търся, дистрибуторна капачка ли.. Sad Че ми писна да ми взимат по 30-40 лв за диагностика и накрая пак нищо.
Хубаво е да смениш и дистрибуторната капачка+палеца/ако не си ги сменял гаранция са за смяна/, но не е лошо да си прегледаш маркучетата за вкуумите.Напълно е възможно да вкарва въздух от някъде.
Успех от мен.
+ искроуловител
Благодаря на всички за отзивичивостта. Вчера смених кабелите на свещите и вече втори ден всичко е наред. Дано така и остане :prayer:
ale Wrote:Благодаря на всички за отзивичивостта. Вчера смених кабелите на свещите и вече втори ден всичко е наред. Дано така и остане :prayer:
Кажи кави кабели и свещи сложи, то къде ги купи и за кави пари :?: :!: :?:
Съжелявам за забавянето, миналата седмица така и не ми остана време да си платя нета.
Кабелите - взех въпросните T916S на Tesla от Косер - цена: 68 лв.
Свещите - нямам никаква идея какви са. Смених ги в един квартален сервиз, понеже нямам ключ за тях. Взеха ми по 16 лв/бр.

Ако позволите 1 оффтопик въпрос - докато сменях кабелите попаднах на една тънка, черна пластмасова тръбичка, дълга около 30-35 см, която в единия си край отива някъде под въздушния филтър, не можах да определя точно къде, а другия виси просто така. Случайно да имате идея за какво служи и не трябва ли и свободният край да е включен и той някъде?
ale Wrote:Ако позволите 1 оффтопик въпрос - докато сменях кабелите попаднах на една тънка, черна пластмасова тръбичка, дълга около 30-35 см, която в единия си край отива някъде под въздушния филтър, не можах да определя точно къде, а другия виси просто така. Случайно да имате идея за какво служи и не трябва ли и свободният край да е включен и той някъде?

Това ти е тръбичка за някой от вакуумите. Най-вероятно се е измъкнала от маркуч с дължина 2-3см.Виж дали има такова свободно, но имай все пак предвид, че и самото маркуче може да е паднало вече. За по-голяма сигурност и при възможност виж от някой колега със същия двигател.
Поздрави.
Pages: 1 2