Волво Клуб - България

Full Version: искам да си купя volvo 850
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби Sad и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби Sad и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен Big Grin
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен Big Grin
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема Big Grin
Иначе колата е "желязна" :wink:
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема Big Grin
Иначе колата е "желязна" :wink:
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
Правилно си се насочил!

Там ще намериш много добри екземпляри.
Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/.

Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/

Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има.

Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за
еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m -->

Успех!
Правилно си се насочил!

Там ще намериш много добри екземпляри.
Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/.

Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/

Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има.

Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за
еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m -->

Успех!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8